![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond ze een beetje slapjes. De keer erop was weer te lang. smoeilijk leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
![]() Wim? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb mij laten vertellen dat White Burger nogal een deceptie is. Niet dat McDonalds en Burger King wel lekker zijn... Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De Quick natuurlijk met de fameuze Bicky Burger, voorzien van echte Belgische mayonaise ![]() Winter is coming ![]() |
|
quote:Is dat de Dutroux-speciaal? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Die plaatjes kloppen niet, qua formaat. Ik weet het, de plaatjes kloppen nooit, maar dit is raar, zo lijkt de white castle burger net zo groot als de anderen, maar dat is dus niet zo, die zijn best mini. En flut, ja. Daarentegen, is 5 guys fastfood? Ze zijn snel, maar ook een heel stuk duurder. In'n out wordt in Las vegas enorm gehyped, zelfs door locals, lees ik wel eens. Steak'n shake vond ik ook erg goed. smoeilijk leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Op basis van deze plaatjes zou ik voor die Five Guy's gaan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jaaaa ja. ![]() ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Maarre. +1. De burger dus. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Even een frietje bestellen via thuisbezorgd... Doodleuk 5 verschillende kroketten, om nog niet te beginnen over de croquettes. Keuzestress man. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 13-06-2025 15:36] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Only draadjesvlees kroketten zijn real. Het mooiste is ook nog, dat zijn meestal de goedkoopste in de snackbar en in de supermarkt. Vind ik dus, hè. Sowieso, satekroket, weet ik veel wat je nog meer kan krijgen. Nee. Die van dobben en gedoe met van die stukjes vlees erin. Nee. Fancy pancy kroketten in sjieke zaken. Geen idee. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Bami kroketten zijn dan weer wel geweldig, maar ja, dat is gewoon een bami schijf in de vorm van een kroket, zo ongeveer. In het meervoud. Totale win win situatie, natuurlijk. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Stom toevallig, ik ga zo "frituren"! Eega moet tot 18:00 werken, dus voor de gemakkelijk. Het gaat twee porties patat niet voor de airfryer uit de airfryer en ieder een wit bolletje frikandel frietsaus en een wit bolletje kroket, ik met wat mosterd. ![]() Edit Ik heb dus geen frituurpan, maar een grote soeppan met frituurolie, voor snacks etcetera. [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 13-06-2025 17:36] leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Je hebt het dus helemaal fout, Wim. Dat is niet mijn mening, maar een feit. Van die fabriekskroketten zijn only Van Dobben en Kwekkeboom real. Holtkamp ftw, natuurlijk! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Voor in de airfryert, de rundvleeskroketten van Mora. Dikke prima. Kwekkeboom vind ik minder, want enkel ragout waar geen vlees in te herkennen is, ook niet in de Black Angus variant. Van Dobben ben ik ook geen fan van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kwekkeboom, ja! Ook nee. Holtkamp had ik nog nooit van gehoord, fancy pancy zie ik nu, hehe. Over smaak valt niet te twisten ,zo blijkt maar weer. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
De kroketten van de Lidl weet ik niet meer. Al lang geleden dat ik die gegeten heb. Zal wel niet goed genoeg geweest zijn want anders had ik ze wel weer gekocht. Die van de Aldi ken ik niet. Zoals ik al zei die van Mora zijn ok en met draadjesvlees. Ook de goulashkroketten van Mora zijn ok. In beide gevallen heb ik het over de oven/airfryer versies. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 13-06-2025 19:55] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik koop mijn rundvleeskroketten bij de Hoogvliet, gwoon. Maar om te frituren, ik heb twee airfryers en heus allerlei airfryer snacks geprobeerd, maar het doet het niet voor mij. Voor aardappelgerechten gebruik ik de ene, dat gaat geweldig. En de andere gebruik ik voor vis en voor beenhammetjes en rollade's, want daar zit zo'n draaiend spit ding of zo in, dat gaat ook geweldig. Maar snacks... leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Snacks uit de airfryer is inderdaad niet wat. Voor een frikandel of een ovenkroketje kan het nog net, maar patat en zo is het gewoon niet. Ik gebruik mijn airfryer inderdaad ook voor vis en hammetjes en zo. Gehaktballen gaan verrassend goed ook. Maar het is feitelijk een veredelde oven en als ik zin heb in een vette bek bel ik de snackbar om de hoek wel want dat krijg je in een airfryer gewoon niet fatsoenlijk voor elkaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Stelletje Snaecks. Airfryer heerst ook voor patat. Frikadellen doe ik lekker in de magnetron, voor een snelle en slappe hap huh huh When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
De keuzestress was onnodig. Ik heb uiteindelijk mijn keuze laten vallen op de goulashkroket. Maar die kon ik niet meer op. [Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 14-06-2025 9:28] Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
Die goulashkroket blij. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Twee woorden. Big Arch. Check it out, maar nog niet in Nederland. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ik raad Tempura aan, gezond snacken! Lekker Scampi's, broccoli en champignons gepaneerd en gefrituurd. Tevens zeer voedzaam. Winter is coming ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |