![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
7 februari Leprous 013 Tilburg 28 februari Marduk + Doodswens Metropool Hengelo 21 april Spectral Wound + Lamp of murmuur De Helling Utrecht 9 mei Klone + Kingcrow Hedon Zwolle 26 juli Stonehenge En ik gok dat ik nog wel een dag of 2 naar Pitfest ga. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
vrijdag 07-02-25 Leprous 013 Tilburg zaterdag 22-03-25 The Pineapple Thief Vredenburg Utrecht zondag 23-03-25 The Pineapple Thief Turbinenhalle Oberhausen vrijdag 28-03-25 Temic Boerderij Zoetermeer zaterdag 12-04-25 atMOERSphere Bollwerk107 Moers vrijdag 09-05-2025 Klone + Kingcrow Hedon Zwolle donderdag 22-05-25 Steven Wilson AFAS Amsterdam vrijdag 13-06-25 King Diamond Turbinenhalle Oberhausen zaterdag 14-06-25 Savatage Turbinenhalle Oberhausen zaterdag 05-07-25 Hellmond Open Air Cacaofabriek Helmond woensdag 23-07-25 Headbangers Open Air Pre-Party Brande Hörnerkirchen donderdag 24-07-25 Headbangers Open Air Brande Hörnerkirchen vrijdag 25-07-25 Headbangers Open Air Brande Hörnerkirchen zaterdag 26-07-25 Headbangers Open Air Brande Hörnerkirchen vrijdag 12-09-25 Ayreon – Avond 013 Tilburg zaterdag 13-09-25 Ayreon – Middag 013 Tilburg zondag 14-09-25 Ayreon – Avond 013 Tilburg donderdag 02-10-25 ProgPower Pre-Party Sjiwa Baarlo vrijdag 03-10-25 ProgPower Sjiwa Baarlo zaterdag 04-10-25 ProgPower Sjiwa Baarlo zondag 05-10-25 ProgPower Sjiwa Baarlo vrijdag 12-12-25 Eindhoven Metal Meeting Effenaar Eindhoven zaterdag 13-12-25 Eindhoven Metal Meeting Effenaar Eindhoven [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-02-2025 10:58] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als ik er ook heenga, zeg even hoi als je mij voorbij ziet fladderen! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Zal ik zeker doen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
10-2: The Bootleg Beatles - TivoliVredenburg 15-2: Tribulation - De Helling 4-4: Blood Incantation - TivoliVredenburg 16-5: Wiegedood - TivoliVredenburg 9-6: Black Country Communion - 013 23-7: Iron Maiden - Gelredome 30-8: The Gathering - Doornroosje 1-12: Sabaton - Ziggo Dome Optioneel: 14-3: Harakiri for the Sky - TivoliVredenburg 23-5: Grima - Patronaat http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ben zelf zowat gestopt met naar optredens gaan, en dat omwille van 2 redenen: 1. In België is het niet meer haalbaar om zelfs naar een band te gaan zien waarvoor je maar 30 min op de trein moet zitten. Je kan het dan wel vergeten om de headliner (volledig) te zien want dan geraak je niet meer thuis. 2. Geen zin meer om in m'n eentje een ganse avond naar bands te staan kijken. Heel wat maten van me luisteren ook naar metal, maar veel meer commercieel spul. Dus ik krijg niemand mee naar de bands die ik wil zien. Enkele optredens die ik dit jaar zou willen meepikken, maar waar om bovenstaande redenen wel weer niks van in huis zal komen: Dodheimsgard en Grey Aura (19 april, Roadburn, 013, Tilburg) Perturbator, Gost en Kaelan Mikla (27 november, Ancienne Belgique, Brussel) ![]() |
|
Dat met openbaar vervoer is klote, ja. Je 2e punt heeft mij er nooit van weerhouden om naar een concert te gaan. Mede omdat ik dan niet sociaal hoef te doen en gewoon de hele avond naar de band kan staan kijken. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-02-2025 4:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat word verhuizen! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: En je ergeren aan de Dutch disease. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Voorlopig staan deze op de planning: 05.02 - The Chameleons in Trix, Antwerpen 09.02 - High Vis in Cactus, Brugge 22.03 - Fluisteraars, Alkerdeel & Iskandr in Vooruit, Gent 26.04 - Disorientations in DVG, Kortrijk 02.05 - Blood Incantation, Trix, Antwerpen 08.08 - Smashing Pumpkins, Lokerse Feesten ![]() |
|
quote: Och, gewoon ergens anders gaan staan waar het wat rustiger is mits die mogelijkheid er is. ![]() Maar alleen naar concerten? Prima! Doe dat regelmatig. Met vrienden of partner is natuurlijk altijd gezelliger maar als ik iets graag wil zien en niemand wil mee, laat ik me daar niet van weerhouden. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 03-02-2025 11:37] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Voorlopig: 15-02: oa Bad Omen + Bezwering @ Little Devil 22-03: oa Fluisteraars @ Gent 13-03: Freeways @ Neushoorn 04-05: Blood Incantation @ TivoliVredenburg 10-05: Little Devil Doom Day ![]() |
|
Morgenavond Hedon, de Dio-memorial. Verder staan Wishbone Ash en Kludde op de lijst maar ik zie wel. Valt weinig vooruit te plannen momenteel hier. Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Hoewel ik doorgaans niet erg van de tribute bands ben moet ik toegeven dat ik die Dio-memorial dik in orde vond. Veel plezier vanavond. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jaycee doet het prima ja en komt qua stemgeluid regelmatig dicht bij dat van Ronnie. Beste Dio tribute die ik gezien heb. Zelfs Ronnies eigen band kon dat niet matchen, verre van zelfs. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dank! Ik had er zo mijn twijfels over want ben er ook geen fan van maar een paar maten hadden een kaartje over en ik denk, we zien wel, in ieder geval gezellig. Was inderdaad dik in orde, echt lekker. ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
Akoestisch solo-optreden van KGIV vanmiddag. Ik breng de vijfsnarige gitaar. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: En dan vandaag zelf maar geweest. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Kijk, mooi. Ik ga de volgende keer als ze in de buurt zijn weer. Gewoon een lekker avondje ouderwets rocken. ![]() Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... ![]() |
|
15 feb. Wolvennest Groningen 21 feb Black Alley III/Hell Militia Arnhem 23 feb Green Lung Utrecht 28 feb Marduk Hengelo 22 maart Fluisteraars Gent 28 maart Bong-Ra Deventer 3 April Greenleas/High Desert Queen Deventer 13 April The Unholy Trinity/Behemoth/Rotting Christ/Satyricon Tilburg 16 t/m 20 april Roadburn Tilburg 21 April Spectral Wound Utrecht 1 mei Black Curse/Concrete Winds Utrecht 4 & 5 mei Blood Incantation Utrecht 16 mei Wiegedood Utrecht 5 juni Black Alley IV/Metalucifer Arnhem 7 juni Lunar Aurora/Grab Regensburg 13 juni Dool Deventer 27 juni Brant Björk Trio/King Buffalo/The Machine Deventer Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Nou vind ik King Diamond zelf niet zo heeel spannend, maar met Myrkur op (achtergrond)zang en orgel maakt dit toch wel interessant. Zit die week 'helaas' in diep Beieren ivm Lunar Aurora en daarna de bossen in en kerken bekijken. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Wat? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:In Nederland niet heel anders. Trein heeft altijd mijn voorkeur, maar ik ga meestal met de auto. Nou scheelt het dat het bier in de meeste poppodia toch niet te drinken is, en dat muziek nuchter beter binnenkomt en beklijft. Nou heb ik het geluk dat mijn partner een zeer gelijkende muzieksmaak heeft, maar in m’n eentje naar een band die ik echt graag wil zien, vind ik ook geen probleem. Vorig jaar alleen naar Roadburn gegaan. Links en rechts wel een paar bekenden gesproken, maar in principe prima vermaakt zonder buddy’s. Daar ook nog eens twee dagen nuchter vertoeft omdat het nou eenmaal zo rolde. Begrijp me niet verkeerd, tot voorkort had ik (ook(?)) het idee en de drang dat alcohol bij de concertervaring hoorde, en ging ik altijd met vrienden. Maar beide hoeft van mij niet meer per se. Wel fijn wanneer er een matinee is dat er wel met maten kan worden gebierd. Begrijp me niet verkeerd. Maar toch… Drink bij thuiskomst wel een wél lekker biertje. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Oh, dank je... No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |