IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Wat heb jij op de concert planning staan? (Concert agenda) Vorige pagina
Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 10-04-2026 22:38 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Trouwens @Freduk; de 26ste ben ik ook bij Demoncy en Kerberos, tenminste daar had ik al een ticket voor dus wellicht dat ik een rollator kan huren. Dus of je bent uiteindelijk een half weekend met granny op stap of je doet net of je me niet kent, in het geval van de rollator zou ik dat volledig begrijpen.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-04-2026 22:43 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hee leuk, nee ik ben daar alleen dus zo nodig ondersteun ik je wel. Ik neem aan dat je de LD kent en dan moet je dus met dat trapje naar beneden, dat gaat niet handig worden.
Samen komen we er wel uit

Winter is coming

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 10-04-2026 22:51 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Wat alleen!? En Erik dan!?
Ik ben er jaaaaren geleden alleen op het terras geweest dus ik ken geen trapjes daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Grafzerk. op 11-04-2026 6:40]

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-04-2026 23:04 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Nou, ik haalde het aan en Erik heeft het wel even gehad voorlopig. Hij moet ook nog met z'n kinderen naar optredens in Duitsland en dan met Graspop in het verschiet vond hij het wel even goed zo.
We zullen zonder ijsbreker Erik een gesprekje moeten gaan voeren dus!

Winter is coming

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-04-2026 23:06 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Weet je trouwens nog wat het laatste is geweest wat je in de LD hebt gezien?

Winter is coming

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 11-04-2026 6:48 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 10 april 2026 23:04 schreef Freduk het volgende:
Nou, ik haalde het aan en Erik heeft het wel even gehad voorlopig. Hij moet ook nog met z'n kinderen naar optredens in Duitsland en dan met Graspop in het verschiet vond hij het wel even goed zo.
We zullen zonder ijsbreker Erik een gesprekje moeten gaan voeren dus!

Dat komt allemaal wel goed. Maar Erik naar Graspop!?
Daar moet ik de 24ste even een gesprekje over voeren met die man.

Ik heb nog nooit iets gezien in Little Devil.

Edit; alleen het terras dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Grafzerk. op 11-04-2026 6:50]

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 11-04-2026 11:18 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Ben bang dat ik de 26ste moet latem schieten. Nouja, zie jullie de 24ste, en Ares Kingdom de 25ste.

Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 11-04-2026 11:34 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Jammer Kwelletje, maar 24ste inderdaad een kans.

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 12-04-2026 2:52 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2026 6:48 schreef Grafzerk. het volgende:
Daar moet ik de 24ste even een gesprekje over voeren met die man.

Doet ie al jaren hoor met een vriendenclubje. Ik ben zelf ook 16 jaar op rij naar Graspop geweest, tot 2015. Ik moet zeggen dat ik dat zelf een enorm leuk festival vond en ik keek er altijd naar uit.
In die eerste jaren was dat echt nog klein, er was 1 tankwagen met Maes pils en qua eten kon je kiezen tussen friet of hamburger. Misschien dat er 15000 mensen waren.

Gaandeweg werd het festival steeds groter, en ik hou ook wel van dat massale. Probleem is wel dat de programmering me nu niet meer zo aanstaat. Graspop werd eerst steeds beter maar sinds 2010 ofzo is er een neergaande weg in gezet met teveel grote acts als bijv Papa Roach waar een metal liefhebber niet op zit te wachten.

Nu is het ongeveer 10 jaar geleden dat ik op een metalcamping overnachtte, en kweetniet, het gaat me ook goed af zonder dat gebeuren

Winter is coming

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 12-04-2026 7:29 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Metal of niet, ik ga voor geen enkele band cramperen en ik ben dan ook anti-massaal. Over de line-up van Graspop hebben we het maar gewoon niet, dit mag Erik mij de 24ste uitleggen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2026 7:40 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2026 7:29 schreef Grafzerk. het volgende:
Metal of niet, ik ga voor geen enkele band cramperen

Och, de tijd van moeilijk gedoe in koude tentjes heb ik ook wel gehad.

Wij doen het tegenwoordig wat luxer met een 2 persoonsbed en andere gemakken die achter in de bus gezet worden.

Inclusief koelkastje en kookgelegenheid voor een ontbijt met broodjes, eieren, melk, sapjes en koffie?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 12-04-2026 7:52 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Nou dat klinkt al een stuk aangenamer. Ik zou met mijn bejaardheid gewoon naar een hotel gaan.

Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com