![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Ah leuk! |
|||||||||
|
quote: Die van mij is meer van de metalcore. En Sabaton. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Jou zit ook veel dwars he, misschien moet je gewoon even een keer goed kakken. @XXL; dat is zelfs geen metal, jammer. |
|||||||||
|
quote:Metalcore is prima toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Ik heb inderdaad meer moeite met dat Sabaton gedoe. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Ja, begrijp ik. Mijn zoon houdt van Alter Bridge en meer van die technische melodieuze metal, ben ik ook niet kapot van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
quote: Knap staaltje projectie weer. Happen als een uitgehongerd Afrikaans kindeke, maar het zit 'r niet dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|||||||||
|
quote: Airbnb to the rescue, waarschijnlijk ook voor de zaterdag |
|||||||||
|
quote: Wees blij dat ze sowieso al naar harde(re) muziek luisteren. Sabaton is een gatewayband, daar groeien ze doorgaans wel overheen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Jij laat in ieder geval jezelf goed kennen en het hele forum weten wat jou dwars zit. |
|||||||||
|
Hoe was de groepsknuffel? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Als iemand al een jaar of 20 naar metal luistert denk ik niet dat Sabaton iets is waar ze wel overheen gaat groeien. Volgens mij heb je dan al wel een redelijke eigen smaak ontwikkeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
Dan is het inderdaad te laat, haha. Lekker laten gaan dan en vooral niet meeluisteren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Ik was laat, ben de zaal ingelopen en bleek meteen achter Bas te staan, moest alleen even moed verzamelen om hem aan te spreken. Van Freduk had ik geen idee hoe hij eruit zag maar ik hoorde een "Grafzerk? Je ziet er net zo uit als op je foto's" naast me en moest even schakelen. Het was in ieder geval heel gezellig. |
|||||||||
|
quote:Onterven. Het kan. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Zit te twijfelen over Sungazer en Plini. Sungazer is moddervet Plini is oke maar, vooral, komt uit Australië en ik verwacht nog steeds stiekem een "unfortunately due to geopolitical circumstances android corresponding increased ticket prices, we have to cancel our blabla". If zijn de vluchten gecanceld. When your people matter, menstrual health matters |
|||||||||
|
Dan moet je juist wél kaartjes kopen. Ik heb de laatste tijd vaker gehoord dat bands tours annuleren vanwege tegenvallende voorverkoop, omdat er dan nóg minder garantie is om enigszins uit de kosten te komen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
Vd week maar weer eens een reeks kaartjes halen. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Gorgoroth was trouwens voor het eerst écht goed live, ze hadden een supergeluid. Van de voorprogramma's vond ik Patristic erg goed aanvankelijk, totdat ze geluidsproblemen kregen en de helft van de muziek met geluidsband en andere technische trucs aangestuurd leken te zijn. Bij Lenny Kravitz ook ooit meegemaakt, de helft van zijn orkestarrangementen stond op band en werd uitgevoerd door muzikanten die niet eens op het podium stonden. Zulke fratsen maken me wantrouwend, misschien heeft driekwart van die band live gewoon staan playbacken, gay... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|||||||||
|
Bij Patriarch viel toch gewoon een speakerset uit? Zo heb ik het ervaren. Winter is coming |
|||||||||
|
Was het Patristic of Patriarch? Toch wel een vrij essentieel verschil qua muziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: Nou volgens mij wel meer. :') Wat Bas al zei, nogal gay. Heb je Erik Lamp of Murmuur al laten horen in de auto? Kunnen jullie mooi de 24ste komen. Ik kwam later binnen gevallen, min of meer expres want ik had die eerste band al geluisterd thuis en vond het helemaal niks. @Bas; had die eerste band nou serieus maar 5 min. gespeeld trouwens? |
|||||||||
|
quote: Patristic. |
|||||||||
|
quote: Dat is, op cd, wel vrij gaaf. Volgens mij ga ik die nog zien op Soulcrusher als het meezit. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
| Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
| Index / Concerten |