![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit. Zonder lang haar. Zonder bierpens. Shirt kan ook roze zijn. Of wit. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Natuurlijk zit hem dat dwars. Hij wil graag weten waar en wanneer hij je kan (laten) stalken. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Ik heb vooral het idee dat het wat minder serieus is bedoeld dan men het interpreteert. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Lekker dan, Zul je zien dat ik morgen geregeld de vraag krijg of ik XXL ben….. ![]() |
|
Misschien had ik er nog een 'achterstevoren camopetje' bij moeten zetten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat sowieso. Een manier om de kans iets groter te maken een ZM'er te spotten, gezien we geen foto's meer durven posten ![]() Maar boeien, doe er wel aan mee of niet aan mee; denk dat het weinig mensen hier écht interesseert. En anders doen ze wel meer moeite dan alleen hier wat zeggen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik zou jou ook niet bewust tegen willen komen. Onbewust ook niet trouwens. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Oh, OK. Ja, hoeft ook niet, natuurlijk. Lijkt me een vrij negatieve houding om mee in het leven te staan, wel. Maar goed, zelf weten. No dogs, no masters. ![]() |
|
Deze maand niks meer, dus Tantetoos kan rustig slapen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |