![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit. Zonder lang haar. Zonder bierpens. Shirt kan ook roze zijn. Of wit. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: Natuurlijk zit hem dat dwars. Hij wil graag weten waar en wanneer hij je kan (laten) stalken. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Ik heb vooral het idee dat het wat minder serieus is bedoeld dan men het interpreteert. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Lekker dan, Zul je zien dat ik morgen geregeld de vraag krijg of ik XXL ben….. ![]() |
|
Misschien had ik er nog een 'achterstevoren camopetje' bij moeten zetten. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat sowieso. Een manier om de kans iets groter te maken een ZM'er te spotten, gezien we geen foto's meer durven posten ![]() Maar boeien, doe er wel aan mee of niet aan mee; denk dat het weinig mensen hier écht interesseert. En anders doen ze wel meer moeite dan alleen hier wat zeggen. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik zou jou ook niet bewust tegen willen komen. Onbewust ook niet trouwens. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
Oh, OK. Ja, hoeft ook niet, natuurlijk. Lijkt me een vrij negatieve houding om mee in het leven te staan, wel. Maar goed, zelf weten. No dogs, no masters. ![]() |
|
Deze maand niks meer, dus Tantetoos kan rustig slapen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
De vrijdag van Graspop. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Gezondheid Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Engelenbak, gaaf! Vorig jaar voor het eerst geweest. Hele gave kroeg! Tsatthoggua is ook zeker niet onaardig. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() shit When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Treden ook echt heel weinig op! Unieke kans zeg maar ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Twee jaar geleden met Denial of God in Willemeen lieve gezien. Was niet onverdienstelijk. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Weer eens tijd voor een update: 20 juni Ultha Utrecht 24 juni Faetooth Nijmegen 27 juni Brant Björk Trio/King Buffalo/The Machine Deventer 1 augustus Dödsrit, DB's Utrecht 9 augustus The Mount Fuji Doomjazz Cooperation, DB's Utrecht 11 augustus Wayfarer + Interma Nijmegen 13 augustus Cult of Luna Utrecht 30 & 31 augustus Duitser Collectief-festival, Utrecht 11, 12, 13 september Prophecy fest 20 september Portal en Impetuous Ritual Brussel 3 oktober 35 jaar God Dethroned Groningen 11 oktober Soulcrusher (Blood Incantation & Ornassi Pazuzu) Nijmegen 14 oktober All the Witches + Elder Utrecht 18 oktober The Obsessed Deventer (14 & 15 november Metal & Hell II Oberhausen) 18 november Yawning Man, DB's Utrecht 26 november Perturbator Nijmegen 29 november Temple Fang, DB's Utrecht Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Zoveel? Dude. Repsetc! Ik kom de laatste decennia aan max 2 per jaar gemiddeld When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote:Het is een gedeelde hobby/interesse met m'n vriendin. Onze smaak overlapt heel erg. Die van mij is iets breder, maar we gaan naar bijna alles met z'n tweeën. Daarnaast hebben we geen kinderen. Dus daar hoeven we en agendatechnisch geen rekening mee te houden, en scheelt in het beschikbare budget. Ik weet vrij zeker dat er nog wel een paar dingetjes bijkomen dit jaar. Houd je van de straat. Of juist niet.. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Het is dat ik een baan in ploegendienst heb want anders zouden mijn vriendin en ik ook aardig in de buurt van dergelijke aantallen concertbezoeken komen. Nu moet ik vaak keuzes maken vanwege beperkt aantal vakantiedagen. Mijn vriendin pakt ook nog wel eens een concertje zonder mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nog wat erbij 13 september Oberhausen: Death and Damnation Fest 20 september Iduna: Origin, Atheïst etc 12 november Oosterpoort: Amenra 22 november Vera: Pothamus 23 november Mukkes: Frissk, Argwaan, Sunken 26 februari 2026, Utrecht: Igorrr [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-06-2025 21:52] ![]() |
|
quote: Snap ik, is natuurlijk ook leuker ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |