![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Dead Meadow, gaaf. Helaas kan ik die datum niet. |
|||||||||
|
quote:Vaak ben je te bang, kleine gewichtjes zijn je vriend. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
@Kwellert; 12 Juni geen Baroeg? |
|||||||||
|
quote:Zoals ik er nu insta niet. Heb in juni ook nog vier restaurantbezoeken staan. En Baroeg is niet bepaald om de hoek. Moet ook ergens tijd vinden voor rust en sport. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Ok ok. |
|||||||||
|
quote:Nunslaughter in Tilburg niet leuk? Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Gaat niemand hier naar South of Heaven???? O.A. -Megadeth -Sepultura -DTA -Anthrax -Dismember -Flotsam & Jetsam Winter is coming |
|||||||||
|
Fortress fest/Emperor volgend jaar mei in Scarborough. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
Zo maar eens naar Breda vertrekken, maar hoe laat begint de eerste band? Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Erik komt ook niet meer. Winter is coming |
|||||||||
|
Daar gaat de t-bridge. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Hoezo niet!? |
|||||||||
|
Namen voor Samhain Antwerpen 2027 Fluisteraars (!) Ultha Miserere Luminis Spirit Possession Conifère (!) Vesperal Dit lijkt toch ook op de planning te gaan komen |
|||||||||
|
quote: Nou, die ging al op de camping staan in Drenthe ergens. Weg T-bridge Winter is coming |
|||||||||
|
quote:Kaartje reeds in da pocket. Zeer psiked voor Conifère! Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Maar ik ben jouw T-bridge type helemaal niet Freduk, ik heb volgens jouw standaarden teveel vleesch op de botten. |
|||||||||
|
quote:Misschien draait het wel om Erik. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 03-06-2026 21:30] Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Je moet je niet zo laten intimideren door mijn voorliefde voor broodmagere pornomeisjes... Je hebt een leuk kupke en mag er echt wel wezen Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Je gaat deze keer voor de malse biefstuk ipv kipkluiven? |
|||||||||
|
Shoarma is ook in de reclame, zag ik. |
|||||||||
|
quote: Maar niet bij mij. |
|||||||||
|
Zag er uit als een reguliere landelijke actie (AH). |
|||||||||
|
quote: Ga zaterdag en zondag! Zin in Dismember en Death to All! En eigenlijk ook wel in Sepultura. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|||||||||
|
quote: Jazeker, de zaterdag. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|||||||||
| Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
| Index / Concerten |