IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Wat heb jij op de concert planning staan? (Concert agenda) Vorige pagina | Volgende pagina
zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 22-05-2026 12:10 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Dead Meadow, gaaf. Helaas kan ik die datum niet.



KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 22-05-2026 12:33 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 22 mei 2026 12:10 schreef zodiac lung het volgende:
Dead Meadow, gaaf. Helaas kan ik die datum niet.
Vaak ben je te bang, kleine gewichtjes zijn je vriend.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 22-05-2026 12:52 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

@Kwellert; 12 Juni geen Baroeg?


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 22-05-2026 13:07 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 22 mei 2026 12:52 schreef Grafzerk. het volgende:
@Kwellert; 12 Juni geen Baroeg?
Zoals ik er nu insta niet. Heb in juni ook nog vier restaurantbezoeken staan. En Baroeg is niet bepaald om de hoek. Moet ook ergens tijd vinden voor rust en sport.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 22-05-2026 13:41 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Ok ok.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 22-05-2026 13:59 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 22 mei 2026 13:41 schreef Grafzerk. het volgende:
Ok ok.
Nunslaughter in Tilburg niet leuk?


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-06-2026 11:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Vanavond naar Afsky en Yoth Iria in Merlyn Nijmegen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 01-06-2026 23:10 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Gaat niemand hier naar South of Heaven????

O.A.
-Megadeth
-Sepultura
-DTA
-Anthrax
-Dismember
-Flotsam & Jetsam



Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 02-06-2026 10:52 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Fortress fest/Emperor volgend jaar mei in Scarborough.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-06-2026 18:07 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zo maar eens naar Breda vertrekken, maar hoe laat begint de eerste band?


Winter is coming


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 02-06-2026 23:31 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2026 13:41 schreef Grafzerk. het volgende:
Ok ok.


Erik komt ook niet meer.


Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 03-06-2026 7:25 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Daar gaat de t-bridge.


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 03-06-2026 16:17 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2026 23:31 schreef Freduk het volgende:
Erik komt ook niet meer.


Hoezo niet!?


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 03-06-2026 16:24 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Namen voor Samhain Antwerpen 2027

Fluisteraars (!)
Ultha
Miserere Luminis
Spirit Possession
Conifère (!)
Vesperal

Dit lijkt toch ook op de planning te gaan komen


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-06-2026 20:40 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2026 16:17 schreef Grafzerk. het volgende:
Hoezo niet!?


Nou, die ging al op de camping staan in Drenthe ergens. Weg T-bridge


Winter is coming


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 03-06-2026 20:56 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 3 juni 2026 16:24 schreef mikkasscar het volgende:
Namen voor Samhain Antwerpen 2027

Fluisteraars (!)
Ultha
Miserere Luminis
Spirit Possession
Conifère (!)
Vesperal

Dit lijkt toch ook op de planning te gaan komen
Kaartje reeds in da pocket. Zeer psiked voor Conifère!


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 03-06-2026 21:06 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2026 20:40 schreef Freduk het volgende:
Nou, die ging al op de camping staan in Drenthe ergens. Weg T-bridge


Maar ik ben jouw T-bridge type helemaal niet Freduk, ik heb volgens jouw standaarden teveel vleesch op de botten.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 03-06-2026 21:30 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 3 juni 2026 21:06 schreef Grafzerk. het volgende:
Maar ik ben jouw T-bridge type helemaal niet Freduk, ik heb volgens jouw standaarden teveel vleesch op de botten.
Misschien draait het wel om Erik.

[Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 03-06-2026 21:30]


Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars."


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-06-2026 22:47 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2026 21:06 schreef Grafzerk. het volgende:
ik heb volgens jouw standaarden teveel vleesch op de botten.


Je moet je niet zo laten intimideren door mijn voorliefde voor broodmagere pornomeisjes... Je hebt een leuk kupke en mag er echt wel wezen


Winter is coming


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 04-06-2026 9:29 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2026 22:47 schreef Freduk het volgende:
Je moet je niet zo laten intimideren door mijn voorliefde voor broodmagere pornomeisjes... Je hebt een leuk kupke en mag er echt wel wezen


Je gaat deze keer voor de malse biefstuk ipv kipkluiven?


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 04-06-2026 9:31 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Shoarma is ook in de reclame, zag ik.


Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 04-06-2026 10:12 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2026 9:31 schreef Tanteloos het volgende:
Shoarma is ook in de reclame, zag ik.


Maar niet bij mij.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 04-06-2026 10:39 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Zag er uit als een reguliere landelijke actie (AH).


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 04-06-2026 13:32 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 1 juni 2026 23:10 schreef Freduk het volgende:
Gaat niemand hier naar South of Heaven????

O.A.
-Megadeth
-Sepultura
-DTA
-Anthrax
-Dismember
-Flotsam & Jetsam




Ga zaterdag en zondag!

Zin in Dismember en Death to All! En eigenlijk ook wel in Sepultura.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-06-2026 15:44 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2026 23:10 schreef Freduk het volgende:
Gaat niemand hier naar South of Heaven????

O.A.
-Megadeth
-Sepultura
-DTA
-Anthrax
-Dismember
-Flotsam & Jetsam




Jazeker, de zaterdag.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen