![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel variatie ook. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Drie dagen Ayreon achter elkaar... Je kan ook gewoon bij de huisarts om een doorverwijzing vragen. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Spelen Ayreon en Marillion doorgaans verschillende setlists of wil je gewoon drie keer dezelfde show zien? Als het verschillende setlists zijn, zou ik voor een aantal bands ook overwegen meerdere keren te gaan, voor 'dezelfde' show zou ik het niet doen denk ik. ![]() |
|
Ayreon is alle 5 de shows hetzelfde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Marillion: 3 avonden een verschillende setlist en 1 avond met een Q&A deel en een speciale headliner. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wat Bioscope betreft is dat iets waarvan ik niet verwacht dat het na deze paar shows nog erg vaak live te bekijken zal zijn. En in het geval van een mogelijke uitbraak van de 'Dutch Disease' in Hengelo heb ik nog een 2e kans in Oberhausen. ![]() Edit: Ayreon doet sowieso niet erg vaak optredens. Vandaar 3x. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 23-08-2025 11:20] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nice, veel plezier alvast! ![]() ![]() |
|
11 Oktober Kashfest in Terneuzen, met o.a. TMDC en Memoriam. Winter is coming ![]() |
|
Er is komende vrijdag ook een BM festival in de Willemeen, met o.a. Black Altar. Het overwegen waard. Winter is coming ![]() |
|
vr 29 aug Satanic Supremacy IV 2025: Black Altar (Pl) + Vorga (DE) + Blood Countess (UK) + Razernij Aanwezig ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Zou een mod de topictitel kunnen aanpassen? Het is "concertplanning" en "concertagenda". Ik struikel er echt iedere keer weer over. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Taalnazi ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote:Ja sorry, maar mijn oog valt er echt iedere keer weer op. ![]() Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ticket Alcatraz 2026 + glamping in de pocket. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Voorlopig enkel Ayreon nog. Ook maar 1 keer. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Er zijn blijkbaar nog enkele tickets voor de zaterdagavondshow. Kun je 4 keer. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Hier zet 'ie 's winters de verwarming voor op 14 graden overdag. Medicatie kan echt helpen. Tevens bij het stoppen met roken zodat je nog meer van dit soort kernautistische blamage vertoond. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
dEUS speelt WCS in Kortrijk. Zin in. ![]() Wel veel voorprogramma's:Noonzy, BLUAI, Ão, Whispering Sons en J.Bernardt. Ik ken het allemaal niet, zitten er aanraders tussen? "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
quote: Kijk die niksnut weer projecteren. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
quote: Ik weet niet of het iets voor jou is, maar Whispering Sons vond ik erg goed toen ik ze jaren geleden zag! ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |