![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
De teksten van hell awaits heerschen dan ook. Lekker duister sfeertje, net zoals het geluid van het album. Slecht, maar duister. Oud Vuil. ![]() |
|
Yep, Hell Awaits heerscht! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hell Awaits uberheerscht alle Slayer albums ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Antichrist ![]() En dan helemaal de liveversie zoals die als bonus staat op de rerelease van show no mercy en op live undead, fucking heersend!! ![]() |
|
Eh, Barabas, ik kan me nog discussies herinneren dat jij Divine Intervention zo geniaal vond. Okee, da's dan al wel een flinke tijd terug (zeg een paar jaar).En nu weer Hell Awaits? ![]() |
|
tis een fase he ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() .. ![]() |
|
quote:en toch heerscht die tekst enorm, maar je hebt het nu wel iets meer verpest... thnx ![]() ![]() I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
slayer - evil has no boundaries ![]() |
|
quote: ![]() ![]() EN, grote broer, wat is dan jou favoriete slayer nummer/album????? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Een echt favo-Slayer nummer heb ik niet, maar sommige cd's als Reign in Blood en Divine Intervention neem ik dan liever op zen geheel. Asl ik dan toch zo moetn kiezen, ou het mss wel Hell Awaits kunnen worden ofwel Die By The Sword ![]() "kakkn doe zèèr" ![]() |
|
Wat heeft iedereen met die nummers van Show no mercy? Ik vind het zouteloze bocht. Als je dan toch een thrashplaat met echte baggerproductie wil, neem dan Killing is my business van Megadeth. ![]() Mijn favo Slayer-nummer: Dead skin mask Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Ik vind Angel of Death en Necrophobic toch wel zeer vette nummers. Eigenlijk heel Reign in Blood wel, maar vind het nieuwere werk ook wel zeer goed luisterbaar ( Stain of mind, Dittohead). . . . . . . . . . ? ![]() |
|
Epidemic!!!!!! zo een gaaf numer schrijven ze nooit meer. (ook al kwamen ze met Dittohead een heel end in de richting). En voor de goede orde: Hell awaits(de plaat/cd) regeert van a tot z. ![]() |
|
Nog steeds Angel of Death ![]() ![]() ![]() |
|
Angel of Death & Hell Awaits ![]() |
|
Jeetje he, ze hebben zoveel heerlijke nummers. MIjn favoriete denk ik die by the sword. AL kan dat nog wel eens veranderen ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() If god can, then why can't I ![]() |
|
Ik heb niet echt 1 favoriet vind er echt heel veel cool maar een 'paar' favo's: God send Death New Faith Payback Necrophiliac Divine intervention Black Magic Die by the Sword Silent Scream Richard hung himself Mr. Freeze Jezus Saves ![]() |
|
angel of death is en blijft carcasstrid ![]() |
|
Hmmm, verdacht weinig stemmen voor Mandatory Suicide... ![]() |
|
quote: Juustem! Dead Skin Mask is eveneens mijn favoriete Slayer-nummer. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Dat is ook mijn favo. Hoewel ik de nummers op Divine Intervention ook heel goed te pruimen vindt... ![]() |
|
War Ensemble Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |