![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: sterf, Angel of Death ![]() |
|
ik ben absoluut geen Slayer fan, maar het nummer Angel of Death vind ik wel okay ![]() en de intro van Reign in Blood natuurlijk ![]() ![]() |
|
213 Heerscht !! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Niet erg origineel, Angel of Death. ![]() |
|
Slayer vind ik eerlijk gezegd niet echt bijzonder, maar Mr. Freeze (ook al is het een cover) vind ik een fenomenaal nummer. Filler van diezelfde cd ook trouwens. En van origineel slayer materiaal vind ik necrophobic ook wel behoorlijk kont schoppen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Angel Of Death ( ![]() Mandatory Suicide Seasons In the Abyss Raining Blood War Ensemble Hell Awaits vast nog wel een paar ![]() Dead Skin Mask ook! die was ik vergeten ![]() *Raise the skin with my fingertips ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 01-02-2003 15:55] ![]() |
|
ik weet het niet, maar op de een of andere manier kan Slayer me absoluut niet boeien. ![]() |
|
AARGH ! BLASFEMEN !! HELL AWAITS is een van de allerbeste metalplaten ooit. Duister, snel, rauw, vunzig... GEWELDIG !!! Of Show no mercy, haunting the chapel en Reign in blood natuurlijk .. cult cult cult !! EXISTING ON DAMNATIONS EDGE ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Silent Scream Reborn Necrophiliac Die By The Sword BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Divine intervention en Gemini ![]() ![]() |
|
Mijn favoriete Slayer nummer: Jesus Saves ![]() ![]() ![]() There is no religion higher than Truth! ![]() |
|
i hate you is wel een grappig nummer vet simpel nummer trouwens ook behalve de solo hehe en voor de rest angel of death Raining in blood hell awaits Mandatory Suicide South Of Heaven(heb ik wel leuke ervaring mee , hehe heeft iets met een parasol/paraplu te maken en iemands kop ![]() postmortem nou dat was het eigenlijk wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Wheheheh ![]() Wat was dat precies,met die plu en die kop? Mijn favo's : Praise of death Dat nummer met Ice-T(shit,titel vergeten) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
crypts of eternity - hell awaits elpee. Oud Vuil. ![]() |
|
Offtopic: oooh was een tijd geleden had slyer in me discman was ergens in niemandsland geloof ik hehe zocht een bushalte na 10 km lopen ofzo kwam ik in een dorp met een bushalte kon daar een uur w88 op die bus had hem net 5 min gemist ![]() nou stond daar in een hokje kwmane er wat van die jongen lui je kent het wel een halve liter gel in hun haar van die overdreven dikke jasse aan. broek op half 7 hoofdoekjes om ![]() begonne ze wat over me uiterlijk te ouwehoeren dat ik naar de kapper moest (eerst vroegen ze of ik een meid was ) nou ja toen begonne ze wat tegen em te schelden en me de gek aan te steken en toen zeiden ze een harde opmerking toen werd ik kwaad en zag dat er toevallig in de afvalbak een plu uitstak (ouwe afgedankte ) toen kwam toevallig south of heaven op in me discman hehe (had hem wat zacht stana kon mensen nog horen praten ) nou toen tom de woorden zong Before you see the light you most DIE!! schreeuwde ik de mee en gooide die plu recht tegen de grootste en oudste zn harses ![]() en schreeuwde nog eens heel hard SLAYOOOR!!!! naar ze en weg waren ze hehe was wel lollig ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote:Disorder ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
ik vind eigenlijk dat silent scream ook tot de klassiekers had moeten behoren, allez buh ja voila toch ok ben een bitteke gek aant worden Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
raining blood black magic gemini die by the sword Je moeder. ![]() |
|
quote: ow ik had al gepost hehehe Je moeder. ![]() |
|
chemical warfare ![]() ![]() |
|
Raining blood, from a lascerated sky, bleeding it's horror, creating my destruction, now I shall... ![]() ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
<vorige post niet erg scherp de thread gelezen> anyweeyz: Welke Antichrist is beter; die van Sepultura of van Slayer? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-02-2003 23:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Evil Has No Boundaries ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |