|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Seasons in the Abyss denk ik |
|
Criminally Insane |
|
HE COULD FEEL THE MAGGOTS CRUNCHIN' HIS TEETH |
|
Huh? |
|
Fuckface doe ff opnieuw je research dan snap je hem. Dit valt me echt tegen van je gore kloothommel. |
|
Slayer heeft volgens mij op elke plaat wel een paar supernummers. Ik vind persoonlijk het intro van Diabolus in Musica super. Voor mij is dat een van de best geproduceerde platen ever! wat anders; kennen jullie de bootlegversie (oranje en groen vinyl) van een live show in Zwolle uit 1985 (kan ook een jaar eerder of later zijn) |
|
quote: Ja ik vind die intro ook erg cool, ik neem aan dat je Bitter Peace bedoelt? Die is echt |
|
*kan niet kiezen* Disciple Raining blood zijn de eerste die me te binnen schieten Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind Killing Fields van Divine Intervention een behoorlijk heersch-nummer. Net als de rest van de plaat overigens... |
|
Chemical Warfare |
|
NUMBER OF THE BEAST! |
|
quote: Wees eens wat duidelijker. |
|
Necrophiliac!; klaar uit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Weet jij, waar shakeel het over heeft? |
|
quote: Dat weet niemand. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: ja ik denk over Necrophiliac, live speech van Tom Araya over het nummer lijkt me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Aha. Blijft toch een raar stukje tekst, wat daar geschreven staat. ""You know the thought of older women overwhelms me. How many of you are into older women? That's if you understand..I said how many of you are into OLDER WOMEN? You know the kind you dig out of their graves..the kind with their eyes sunken in and their skulls dried out. The kind that have maggots crawling out of their fucking cunts..the kind you like to lick. And you can taste those crunchy maggots as you devour them in your mouth. And then you attempt to fuck these little ladies and they'll break in two..Are you a NECROPHILIAC?" Tom Araya - somewhere in Holland - 1985" Maggots crunching his teeth, jaja. lol. Dit zal wel de bedoeling geweest zijn, gelukkig doe ik m'n research beter, hehehe. Goed, on-topic maar weer: Crypts of eternity!!! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-02-2005 17:16] |
|
precies was de speech tijdens Hell awaits tour in Eindhoven en Scum Katwijk, mwuargh! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik heb er nog steeds verschillende : -Praise of death -Hell awaits -Necrophiliac Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
*SKUP* Dittohead |
|
Disciple Dead Skin Mask At Dawn they Sleep |
|
Seasons in the abyss Die by the sword Show no mercy |
|
Raining blood Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |