|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Angel of Death. Natuurlijk. |
|
na wacken '03 is mjn favoriete Slayer-nummer het laatste dat ze live spelen! oftewel : KAPPEN! vond het echt zeshonderdzesenzestig keer niks Bruce Banner |
|
quote: Same here |
|
Mandatory Suicide, vet nummer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
bijna alles wel! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nee he? Stelletje lamme bejaarde klootzakken, die gewoon een lijstje afdraaiden. Geen ziel, geen uitstraling, geen contact met publiek. Beh! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Postmortem [ www.deluzion.nl ] |
|
Crypts of Eternity Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Necrophiliac zal altijd mijn fav blijven (blijf zowieso bij Hell Awaits zweren ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
At Dawn They Sleep/The Antichrist/Black Magic/jesus Saves/sout of heaven en war ensemble zzz |
|
quote: met jou ken ik praten, trouw metme! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: yep, ik ook. crypts of eternity is nog steeds mijn favoriet. Oud Vuil. |
|
quote: Ik kan dus met wel met jou praten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
En dus ook met Wim! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: indeed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
unholy trinity! Oud Vuil. |
|
quote: kijk metal is wel gezellig! "...Lost souls of the dead Form legions that burst through Hell's Gates Death of one sacrifice To avenge the raped corpse from the grave Blood of one mortal man The fire grows stronger within Fate of a frenzied lust Lucifer takes my dark soul Down to the fiery pits of Hell!!! Down to the fiery pits of HELL!!!!!!.... " [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-03-2004 22:53] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
toen ze tenminste nog déden, alsof ze satanistisch waren. Oud Vuil. |
|
quote: hoho zzz |
|
Seasons in the abyss zo kan ie wel weer |
|
213 is een geweldig nummer ! maar echt een favo heb ik niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: maar het blijft een afwijkend nummer, voor de rest: Hell Awaits/Raining Blood/Black Magic/The Antichrist/.... Tot Seasons In The Abyss klinkt het super, maar daarna is het niet echt mooi meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mischien straks wel weer, nu Lombardo de boel weer gaat inspelen ! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |