|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: en het is angel of death. Oud Vuil. |
|
quote: bwahahahaaa.... Oud Vuil. |
|
*kijkt naar eigen signature* [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 21-03-2004 1:01] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: nou hou ik echt m'n kop. heel klein hahahaaatje. dat was het, echt! Oud Vuil. |
|
quote:mooi We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Angel of death |
|
moeilijk te zeggen wat het beste slayer nummer is, zijn veel goede nummers (ook crappy, maar goed different story) vind persoonlijk at dawn they sleep heel bruut maar praise of death regelt ook grtsz |
|
gewoon het hele reign in blood album. |
|
angel of death, raining blood en south of heaven uiteraard |
|
Seasons In The Abyss!!! |
|
Postmortem Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Angel of death. en ja, ook bloodline *nostalgie* dat was de eerste metal video clip die ik zag op tv..tevens de laatste zo wat.. |
|
Captor Of Sin |
|
Chemical warfare; Verder heerschen die by the sword en the antichrist ook fucking hard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hit me baby one more time ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jezus saves, zonder twijfel. |
|
Zoveel keus Angel of Death, Seasons in the Abyss, War Ensemble... Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
Sodom is veel meer Tsja Slayer, ik vind het een goede trash band, maar zeker niet de beste. Reign in blood is wel aarig Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Gaye topic. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Seasons in the abyss Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Dat ene nummer dat altijd op concerten wordt gezongen: "Slayoooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrr" Zenial |
|
vrij simpel: Raining Blood en War Ensemble Repent! |
|
South Of Heaven , beste nummer ooit!!! (van slayer dan he) |
|
van wie anders dan zzz |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |