![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Dittohead! ![]() ![]() |
|
Bloodline kan je amper Slayer noemen, echt raar nr voor Slayer..k speel em zelf op gitaar en is niet te vergelijken met de rest.. ![]() |
|
quote: ja, precies!!!!! let maar eens op de drums. P.B mept zo hard dat het drumstel wel op een betonnen vloer van 10m dik heeft moeten staan, anders was hij er dwars doorheen gegaan. P.B ![]() ![]() |
|
quote: zit jij niet in bad?? ![]() (effe offtopic) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 21-06-2002 23:03] ![]() |
|
oh mijn favo dead skin mask angel of death desciple bitter peace black magic ![]() |
|
quote: nu je het zegt, echter de eerste keer dat ik ze zag, vrij laat ergens in '90 ofzo, speelden ze geen "hell awaits", oef, wat was ik teleurgesteld, zeg> ik denk dat een boel mensen dat ook hebben als ze geen angel of death meer zouden spelen. maar een keertje wat andere oudjes van stal halen. ooit hebben we (mijn pre-band voor judgement day, contempts of death, wees gerust, is nix van te krijgen) op het punt gestaan om agressive perfector(protector, whatever), toen brachten ze het zelf opnieuw uit, wow ![]() ![]() maar wat meer andere oudjes. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: En men zeikt maar dat hij niet zo goed drumt als mijnheer Lombardo. Geheel onterecht! Paul Bostaph heerscht gewoon! ![]() |
|
quote: inderdaad. het zou geenkwaad kunnen als die slayer gasten eens naar ons zouden luisteren,maarja... (off-topic: hoe ging de eerste werkdag na je buikgriep?) ![]() |
|
quote: idd off-topic, ging wel weer, jammer dat iedereen je aankijkt van, jij bent echt niet ziek geweest. ach, schijt aan. /off-topic ff over mcdoom, bostaph is zwaar oké, maar hij's niet voor nix 2X gekapt, dusss. hij zal niet terug komen. van mij mag dave blijven ![]() zag echter een intervieuwtje op mtv nl , zo'n knul die echt niet wist waar ie moest kijken , terwijl kelly king en tom papaya ernaast zaten, en hij ze probeerde om te intervieuwen. hij vroeg hoe het was om dave lombardo terug te hebben, en kerry zei: net als 10 jaar geleden, dus waarschijnlijk zullen het nooit meer vrienden worden, alllls ze het al waren. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Angel of Death is toch echt een van de favorieten voor mij ![]() ![]() |
|
The final command denk ik. Maar ik moet zeggen dat veel Slayer nummers favoriet zijn bij mij. Thus spoke the night spirit.... ![]() |
|
Verbal abuse Vind ik goed!!! En nog meer nummers natuurlijk, het is altijd klote om één favoriet nummer te zeggen, het ligt aan je stemming op dat moment! Zonde dat ze bij hun nieuwe cd, zijn geinspireerd door Slipknot. Ik vind dat namelijk een KUT band! ![]() On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! ![]() |
|
quote: Dat is een cover ![]() Angel of Death is t best. en moet jij niet hard aan je huiswerk zitten? Hoe staat het met alle zooi?? Met Wiskunde Po schiet het niet bijster op, ik heb wel al de oplossing. Ik probeer ff online te komen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: volgende keer demonstratief onderkotsen. (net als slayer als ze weer een nu-metal nummer live spelen) ![]() ![]() |
|
Seasons in the abbys.....Heeeeeeeeeeeerlijk dat refrein....ik krijg er altijd een positieve moodchange van ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
dittohead ![]() ![]() |
|
Dead Skin Mask ![]() ![]() |
|
Reign in Blood en Season in the Abyss !!! ![]() |
|
quote: nu ben ik niet zo'n hele grote slayer kenner maar heet het album niet reign in blood en het nummer raining blood? ![]() |
|
quote: dat zou kunnen hoor, ik haal dat wel eens doorelkaar hahaha ![]() ![]() |
|
Het nummer heet Raining blood (album Reign in blood) en GVD het beukt! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
hahah ik weet wel wat ![]() ![]() |
|
Volgende vraag; Op welk album staat DIE BY THE SWORD ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Op DIVNE INT.... ![]() Ook leuk: vanaf welk album ging Slayer SUCKEN?? ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |