|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Haha; ff rectificatie; Kerry King zat idd niet op de eerste Megadeth demo's maar idd wel in de band (als hulp) tijdens hun eerste optreden in 1984. Ik hoop binnenkort aan de bootleg ervan te komen, vandaar dat ik het opgooide. En ja; dat van dat lange haar wist ik (Kerry met spikes the size of coffin nails); net als Scott Ian (Anthrax) lang haar had en de eerste kale thrasher werd naar mijn weten. Tsja; ikzelf ben pas 15 jaar aan de metal dus dan kan je wel eens wat vitale voorkennis ontgaan zijn [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2002 5:47] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het schijnt trouwens dat jeff hanneman vroeger juist een kortharige punker was. overigens, staat de megadeth demo niet op de nieuwe versie van "killing..." |
|
quote: zijn daar foto's van? quote: Ja eentje, maar ik heb ook nog een andere demo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Divine intervention |
|
Die by the sword, kent niemand dat nummer ofzo ? moddervet !!!!!!!!!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: eeh, nee nog nooit van gehoord. het is toch geen hard en snel nummer he? want daar hou ik niet van. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-06-2002 14:35] |
|
angel of death Don't touch me. I'm evil. |
|
Raining Blood Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
angel of death auswitz the meaning of pain, the way I want you to die |
|
Mandatory Suicide War Ensemble Raining Blood Try to destroy me, and i will destroy you |
|
Hrm... Point Al zal ik volgende week wel weer Divine Intervention of Raining Blood zeggen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hmn.............. Even denken.... Ik denk.... Die is moeilijk.... Ehmn, Raining Blood? |
|
ik vind altar of sacrifice (1 van!!) de beste changed to 'ouwe' |
|
Altar of Sacrifice indeed! |
|
Hell Awaits Die by the Sword Black Magic Necrophiliac Kill Again Angel of Death Raining Blood Chemical Warfare Ik, Wil Schuurman |
|
Raining Blood |
|
hmmmm... heb ik nog niet eens op dit topic gereageerd mijn favoriete Slayer nummer is: Dead Skin Mask (van de cd Seasons in the Abyss). If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Vind ik ook een heerschend nummer Metal heerst |
|
Slayer zuigt, dus heb ik ook geen favoriet nummer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: jij zuigt ook Metal heerst |
|
Iedereen heeft ooit wel eens gezogen... we zijn immers allemaal baby geweest... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Hmmmzzz..... zeg dan niks. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Waarom zie ik nergens PIECE BY PIECE ? Geweldig nummer! The only way to exit... 11.45: restate my assumptions |
|
Necrophiliac. Raining Blood. Angel of Death. War ensemble. Mandatory Suicide. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |