|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dan komen we helaas op een ander kritek punt van de nederlandse politiek, iets wat zowel links als rechts moet aanspreken. Het draait meer om de poppetjes als om de inhoud en dat is erg slecht. Zo vertelde die Kay vandeLinde dat Pim Fortuyn als strategie boos werd op journalisten. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig. Inhoud, dat moet het enige zijn wat telt! |
|
Bos was 1 grote publiciteits stunt om stemmen te winnen door er een jonge man neer te zetten met flotte babbel en dan weer te dumpen vlak voor verkiezingen Nabua Vonveilla |
|
quote:Klopt, eerst was het Pim Fortuyn en deze keer was het Wouter Bos die de aandacht van mensen trok. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: juist dus deze discussies hebben totaal geen nut. Je kan je nu wel vreselijk gaan lopen opnaaien over de uitslag van de verkiezingen maar zolang de formatie nog niet bekent is, zijn deze discussies nix meer dan een storm in een glas water. bla...bla...bla... |
|
quote:Maar wel interessant om andermans mening erover te horen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Wrom worden mijn posts zon beetje genergeerd:S Nabua Vonveilla |
|
quote: Dus gaan we nog harder ons best doen om mensen te overtuigen. Blijkbaar toch nog niet genoeg gedaan deze campagne. En voor de mensen die met hun verstand pvda stemden; Ik hoop dat jullie nog een keer nadenken als we straks weer een kabinet vvd/cda+kleine partij hebben of een pvda/cda coalitie waar in MISSCHIEN weer blijkt dat de pvda over zich heen laat lopen... |
|
quote:Ook gelezen dat ik schreef dat mensen die 'strategisch' PvdA hebben gestemd niet zo slim waren en dat door hen er maar 1 linkse partij van betekenis is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Als je grammatica in je posts gebruikt, word je standpunt al een stuk duidelijker en zullen mensen eerder reageren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kijken jullie over me heen ofsow Nabua Vonveilla |
|
grammatica?? hummz ik(ow) wil(lv) meedoen(gz)! Nabua Vonveilla |
|
quote:Hoofdletters, punten, komma's, juiste persoonsvormen enz... Helpt al heel wat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:(kijk, nu al een reactie) |
|
Damn, dit werkt echt! Jullie beginnen nu echt tof te worden. Nabua Vonveilla |
|
quote: "Damn" is engels. Beter is: "Verhip" of "Asjemenou". |
|
quote:Oud Nederlandsch præten helpt ook wel eensch. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Sjeempie, dit werkt echt! Ik begin jullie nu al tof te vinden. Nabua Vonveilla |
|
quote: Niemand heeft tegenwoordig tijd om zelf naar de inhoud op zoek te gaan. Daarom helpt het voor veel mensen als er een goede spreker staat die het goed verteld. Daar hoort ook bij dat die spreker goed over komt, ipv saai, ongeinteresseerd, of onwetend. Enne, ik ben benieuwd wat er voor formatie komt. Hoop echter niet op CDA/VVD/LPF.. dat is toch wel aangetoond dat die combinatie geen vertrouwen heeft. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
SP HEERSCHT!! |
|
Dit topic heeft wel erg veel effect gehad |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik snap jou niet, wel vet agressief doen en tegen oorlog zijn lekker hypocriet ben jij.. Je moeder. |
|
Val dood met je kanker politiek! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Dus als ik het goed begrijp stem jij niet op de SP? |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |