|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ga jij eens autorijden, op de snelweg voor de verandering! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Haal jij je ogen dan eens van de snelweg af en kijk eens naar links of rechts. Aardig hoge kans dat je een stukkie weiland ziet. (Wat dus NIET volgebouwd kan worden) edit: woord vergeten... [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 12-12-2002 15:05] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Kolere zeg.. Een aantal mensen overreageren wel heel erg als er voorgesteld wordt extra verkeersbanen aan te leggen. 2 extra banen per wegdek aanleggen betekent toch nog niet dat heel Nederland gelijk volgebouwd is en uit een plak asfalt bestaat Het wegdek wordt dan hooguit 10 meter breder! |
|
quote: Verbreden is idd minder erg dan echte nieuwe wegen aanleggen; de schade is immers al aangericht. Maar het helpt gewoon niet. je blijft een bottle-neck behouden bij veel steden omdat het aantal banen dan opeens wordt teruggebracht. |
|
quote: het is ook niet die twee extra banen bij 1 snelweg. het is het idee van extra wegen bouwen als oplossing zien. als we elke keer wegen bij blijven bouwen...... dat idee dus. denk dat er niemand op dit forum is die denkt dat bij 1 extra weg heel nederland vol ligt edit: roel pieper heeft het hier ook eens over gehad. dat wanneer je meer weg aanegd je het probleem verlegd, naar de plek waar alles samenkomt, bij de stad dus, omdat je daar niet kunt uitbreiden met wegen. hij had er ook een oplossing voor, betalen wanneer je door kon rijden zonder file en geld krijgen als je in de file staat ofzo, maar die oplossing moet ik nog even nazoeken op het internet, dit hoorde ik via via [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-12-2002 9:49] |
|
quote: dat is wat attila hierboven ook zegt, maar ik denk gewoon dat hier niet echt een volledige oplossing voor is, misschien gewoon een betere ov voorziening of een nieuwe vorm van vervoer inzetten (monorail ?) de bovenstaande oplossing lost het probleem niet op maar verzacht het een beetje, het is naar mijn idee iig geen directe oplossing, en we weten nog niet eens of zoiets in de praktijkeen beetje werkt (hoe, controleer je of iemand in de file staat, hoe ga je gesjoemel hiermee tegen, etc etc) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Wat de doorstroming op de weg sterk zou verbeteren is alternatieven zoeken voor het vrachtverkeer. Let er maar eens op, het is ongelooflijk hoeveel vrachtverkeer er op de weg is (en hoe ze het verkeer afremmen). Laat de industrie/het bedrijfsleven maar eesn met goede alternatieven komen. Ik hoop dat er eens nieuwe "wegen"worden ingeslagen bijv. zeppelins, water of een ondergronds transportnet. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-12-2002 16:18] |
|
quote: = over water. is zat ruimte en goedkoper dan de betuwelijn. maar vertel dat de overheid maar (hebben al meerdere mensen aan hun geprobeert duidelijk te maken). en bovenddien ligt de aansluiting met duitsland er al |
|
quote:Ja als iets irritant is op de weg zijn het wel die verrotte vrachtwagens die elkaar ook nog eens met 5 km/u snelheidsverschil inhalen, naast de omatjes en opatjes die 70 gaan rijden op de snelweg. |
|
SP ole ole ole :D Bruce Banner |
|
stop de SP stem CVP hehehe Nabua Vonveilla |
|
|
|
Commies zijn pas gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Idd .. Zo beroerd is die SP nog niet ... Die Marijnissen gebruikt gelukkig noirmale duidelijke taal. |
|
Haha, het NCPN is ook geen partij waar ik op zou stemmen. Toch iets te extreem, die standpunten als omverwerping van de kapitalistische productieverhoudingen, productiemiddelen voor de staat. Als ik mocht stemmen zou ik op de SP stemmen. |
|
quote: is dat werkelijk een partij waaruit je kan kiezen? CPN is iig de oude communistischische partij die is opgegaan in groenlinks, wat vinden hun van dit naam gebruik (+n) of is het voortgekomen uit de oude CPN? |
|
Ik stoor me meer aan die kutzooi van "HEB LEF STEM LPF!". Stelletje eikels. Daar moet je zeker lef voor hebben ja. Of je moet er een sport van willen maken elk half jaar een parlementsverkiezing te houden. |
|
quote: De NCPN is opgericht in 1992 en verschilt van de andere partijen. De politieke partijen die in Nederland de dienst uitmaken, doen wat de grote multinationale ondernemingen willen. En precies daarin ligt het onderscheid met de NCPN. De NCPN is antikapitalistisch van karakter. Ze baseert zich op het marxisme-leninisme, de wetenschappelijke wereldbeschouwing waarvan Marx en Engels de grondleggers zijn en door Lenin en anderen verder ontwikkeld is. Het marxisme-leninisme biedt inzicht in de wetmatigheden van de productieverhoudingen, de economische ontwikkeling en de geschiedenis van de mensheid. Vanuit deze uitgangspunten treedt de NCPN op voor de bevolking en sluit aan bij de beste, positieve tradities van de communistische beweging in ons land. http://www.ncpn.nl |
|
quote: oh oh bedoel basseer je dan alleen op het marxisme, van het marxisme en leninisme hebben we al genoeg mislukkingen gezien |
|
quote: Volgens mij moet het soort communisme dat niet mislukt is nog komen. |
|
quote: de "pure" vorm van het marxisme is nog nooit in uitvoer gebracht. (en daar zijn dan ook weer redenen voor enzo). ik ben nog steeds voor het star trek ideaal (socialistisch dus) |
|
meer wegen = meer auto's = meer wegen omdat er weer meer files zijn gekomen, het is een vicieuze oneindige cirkel als je daaraan begint Er moeten maatregelen komen die carpoolen promoten (denk aan vergoedingen en zo), en tegen mensen die drie auto's in een gezin hebben en zo, moet moeilijker worden gemaakt. We verneuken ons land steeds meer met al dat asfalt en al die klote overbodige auto's, en dan maar klagen dat nederland vol is terwijl we zelf de bossen moeten kappen en natuur gebied verneuken omdat jan en alleman tegenwoordig drie auto's meent nodig te hebben. Persoonlijk vind ik een auto genoeg, maar ja, dat ben ik weer [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 16-01-2003 11:16] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: helemaal mee eens. Ik erger me dood aan al die miepjes die dan zo'n "leuk klein autotje" hebben voor de boodschappen (of voor die 4 kilometer naar hun werk) en dan gaan zeiken over dat ze te dik worden. Ga dan fietsen doos . Wat mij betreft wordt het gewoon wettelijk bepaald dat elk gezin maximaal 1 auto mag hebben tenzij er aantoonbare redenen is waarom een tweede auto onmisbaar zou zijn (en volgens mij is die er zeer zelden) |
|
quote: Yeah, right.. Nog meer overheidsbemoeienis Nederland is al regeltjesland.. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |