|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ze helemaal niet stemt |
|
|
|
wel sneu dat je bijna 20 dagen na die opmerking pas inslaap valt. succes ermee |
|
lalala de lucht is blauw. |
|
SP heerscht! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
SP zuigt, VVD heerscht I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
nee sp heerst!!!! vvd is korte termijn denken bah!! |
|
sp is helemaal niet denken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: lol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: VVD zuigt, SP heerscht(in theorie, in praktijk is het helaas net andersom ) |
|
quote:In praktijk heerscht er geen een partij! Allemaal mooie praatjes, maar goede daden? Nee hoor! Neemt niet weg dat ik toch al wel een echte SP'er ben FREEZE |
|
de sp heeft wel leuke theorien maar zal nooit werken/ groot worden; de lpf daarentegen, als daar eens een grote leider komt... |
|
jij = grappig |
|
quote: Jan Marijnissen: ‘Balkenende II, een recept voor een sociale ramp’ 20-05-2003 • "De plannen van de coalitiepartijen vormen een sociale ramp voor het land," aldus Jan Marijnissen in het debat over het regeerakkoord. "Na de afbraak van Paars, het brokkenkabinet Balkenende I, krijgen de burgers nu te maken met een kabinet dat alle records breekt op het punt van brutaal bezuinigen, het slopen van de zorg en de solidariteit, het pakken van de mensen met de laagste inkomens en het verder laten verloederen van natuur en milieu." http://www.sp.nl/db/nieuws/kamernieuwspage.html/1748 Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: mooi toch |
|
mooie pagina was dit, met goede onderbouwde argumenten en sterke discussiepunten No SP for me, or VVD for that matter Just give me the head of Balkellende on a silver platter... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |