IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat Vinden We Nou Van Die Nieuwe CD "Into Temptation" ? Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 23:09 schreef bazzio het volgende:
Het is te hopen, maar ik denk dat de meeste zoiets hebben bij "echte" metal van "hey gatverpiellekes, er zingt geen vrouw in. Wat gromt die nare man vreemd en wat een herrie, dat is niks voor mijn gothicvleermuisoortjes hoor".

ach, eerste arch enemy ofzo. dat is een goede overgang met een gruntende vrouw. daarna voorzichtig oude slayer en daarna kan alles.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-07-2002 23:15 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik denk dat veel 'gothics' (lees WT en AF) uit de nu-metal scene komen en sowieso al iets hebben van "iron maiden voor ouwe lullen" en als je dat al denkt komt het nooit goed ;-)

Ik, Wil Schuurman

attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 23:15 schreef Snagger het volgende:
"iron maiden voor ouwe lullen"

als iemand dat durft te zeggen dan
gebeurt er dit:
als eerste
daarna:
en daarna

iron maiden regeert en ik ben nu off-topic maar soms mag dat wel even

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-07-2002 23:23 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
gebeurt er dit:
als eerste
daarna:
en daarna

Zekers ik heb net 2 uur Rock in Rio DVD achter de rug.

Bazzio Attacks!!!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-07-2002 23:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik vind dat je na je 40ste pas een ouwe lul bent en dan nog, een relatief jonge ouwe lul. en van die ceedee vink eigenlijk helemaal weinig. leuk voor de nieuwe mensen, maar neem gothic niet te serieus, dat doen ze zelf ook niet. (hoop ik, de hele dag in je kist denken aan nieuwe riffs )

hehheh, sorry gothic fans.

Oud Vuil.

attila_de_hun
Posted 19-07-2002 23:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 23:45 schreef webblaster wim het volgende:
ik vind dat je na je 40ste pas een ouwe lul bent en dan nog, een relatief jonge ouwe lul. en van die ceedee vink eigenlijk helemaal weinig. leuk voor de nieuwe mensen, maar neem gothic niet te serieus, dat doen ze zelf ook niet. (hoop ik, de hele dag in je kist denken aan nieuwe riffs )

hehheh, sorry gothic fans.

sommige mensen zijn et hun 15e reeds een oude lul, andere nog niet bij hun 55e.

ik haat verzamelcd's en deze is er geen uitzondering op.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-07-2002 0:45 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ah..een topic met een nieuw onderwerp duchtig

best wel jammer die cd.
Maarja, het was te verwachten en mij boeit het niet.
Er is ook nog een verschil je hebt goths en gothics enzo.
en die goths scheiten ook weer op gothic-rock.
Ik luister zowieso niet naar gothic rock is me te saai.
En die mensen luisteren er een tijdje naar en dan vinden ze er niks meer aan en gaan ze weer trance/rock/hiphop etc luisteren.
gewoon een rage zoals iemand al zei.

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 20-07-2002 14:25 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Damn WT is commercieeeeeeeeeel, ze hebben zelf 4 soorten sites. Fire, water, earth, air. Wat belachelijK!

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-07-2002 14:38 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Van bol.com de volgende bands staan er op:

1. Within Temptation - Ice Queen
2. Within Temptation - Mother Earth
3. After Forever - Emphasis
4. After Forever - Intrinsick
5. Nightwish - The King Slayer
6. Nightwish - Senzafine
7. Lacuna Coil - When a Dead Man Walks
8. Lacuna Coil - The Shining Path
9. Tristania - Agina
10. The Gathering - Kevin's Telescope
11. Theatre Of Tragedy - Venus
12. Therion - Enter Vrail-Ya
13. Therion - Oh Fortuna
14. Ambeon - Cold Metal
15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear Siluvium - Like A Saint In Velvet Rage

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 20-07-2002 14:41 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Als ze d'r nou eens nummers van de oude therion opgezet hadden dan was het nog een heel klein beetje te pruimen...

Ik, Wil Schuurman

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-07-2002 14:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Tristania - Angine
Theatre of Tragedy - Venus

is prima muziek, nummers waar ik nog steeds geregeld naar luister...

Ik vind het dus wel goed, dat ze reclame maken met de hype 'Within Temptation' en daarmee de aandacht een beetje proberen te vestigen op wat andere (betere) 'Gothic' bandjes...

ik vind alleen dat ze er een nummer van de cd Enter op hadden moeten zetten 'Candles' ofzo ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-07-2002 17:22 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ach ja ... maar als die andere bands dan ook maar niet al te hoog in hun bol krijgen en de grunts afschaffen en zo

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-07-2002 17:46 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 17:22 schreef Paul het volgende:
Ach ja ... maar als die andere bands dan ook maar niet al te hoog in hun bol krijgen en de grunts afschaffen en zo
Inderdaad! Maar misschien is de cd voor sommige mensen geschikt als overgang van Within Temptation naar iets meer metalachtige muziek!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-07-2002 17:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik denk dat de meelopertjes (die dan alleen wt kennen van tv) die de cd kopen em niet zo cool vinden... vooral de stukken met grunts enzo... dus zo'n succes zal het niet worden

-edit: of ze vinden het juist wel leuk -

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-07-2002 17:49]

Je moeder.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 20-07-2002 18:22 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Het ergste wat me stoort aan deze cd is dat de groepen die erop staan niks met gothic rock te maken hebben. Het is vrijwel allemaal symhonic metal. Als ze echt een gothic rock cd zouden maken, zet er dan sisters of mercy of iets dergelijks op.

En inderdaad..deze hype waait wel weer over.

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 20-07-2002 18:58 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Het zal mij allemaal een dikke vette worst wezen!

sebinsagoil

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-07-2002 19:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het interesseert me geen ene fukk

het is muziek die me net zo min boeit als rap. Ik ga me ook niet opwinden over een rapcompilatie, dus ach.

De meeste grietjes die die plaat kopen, zijn um over een jaar alweer vergeten.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-07-2002 19:59 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 juli 2002 23:16 schreef attila_de_hun het volgende:
gebeurt er dit:
als eerste
daarna:
en daarna

Ik vind eerlijk gezegd Iron Maiden zeker wel voor oude lullen, dus kom maar op

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2002 20:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juli 2002 14:38 schreef Paul het volgende:
Van bol.com de volgende bands staan er op:

1. Within Temptation - Ice Queen
2. Within Temptation - Mother Earth
3. After Forever - Emphasis
4. After Forever - Intrinsick
5. Nightwish - The King Slayer
6. Nightwish - Senzafine
7. Lacuna Coil - When a Dead Man Walks
8. Lacuna Coil - The Shining Path
9. Tristania - Agina
10. The Gathering - Kevin's Telescope
11. Theatre Of Tragedy - Venus
12. Therion - Enter Vrail-Ya
13. Therion - Oh Fortuna
14. Ambeon - Cold Metal
15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear Siluvium - Like A Saint In Velvet Rage

In metal is het normaal dat verzamelaars vriendelijk geprijst zijn (ong. 10-20 florijnen); is dat hier ook het geval of is het een product met de bedoeling uit te persen?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Fire
Usericon van Fire
Posted 20-07-2002 21:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 20 juli 2002 20:50 schreef Mutilator het volgende:
In metal is het normaal dat verzamelaars vriendelijk geprijst zijn (ong. 10-20 florijnen); is dat hier ook het geval of is het een product met de bedoeling uit te persen?
Niet echt vriendelijk

zie bol site

Adviesprijs: ? 23,99
bol.com prijs: ? 19,49
U bespaart: 19 %

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 20-07-2002 21:09]

attila_de_hun
Posted 20-07-2002 21:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 19:59 schreef Claw het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd Iron Maiden zeker wel voor oude lullen, dus kom maar op

neen, ik ga er vanuit dat je dronken was toen je dit typte dus vergeef ik je...

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 20-07-2002 21:24 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 20 juli 2002 20:50 schreef Mutilator het volgende:

uitpersen natuurlijk....

universal brengt heus geen verzamelaar uit om de markt te verkennen en te verrijken met iets nieuws en zo een lage verkoop te riskeren...en er moet VEEL winst gemaakt worden!

Misschien een leuke kennismaker voor de 'nieuwe luisteraar', voor de rest vooral oud nieuws.

Er staan zeker goede nummers op...

'My house on Mars'

PS. Maiden rules!

edit: toevoeging Maiden Rules!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 20-07-2002 21:26]

joeri
Usericon van joeri
Posted 20-07-2002 22:04 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

k heb niet veel tege gothic, laat ze lekker. k hou nie van verzamel albums, koop toch gewoon een paar albums. en voor nieuwkomers, er zijn zoveel bands met een best off album, koop drie van zulke albums, maar alsjeblieft niet een verzamel cd kopen van meerdere bands. (deze cd is er gekomen omdat er 1 nummertje (ice queen) opeens in de top 40 kwam, en wt naar de tmf awards ging, en volgens mij zelfs ook nog iets wonnen. k denk dat 99,9% van de kopers een best of wt al genoeg was geweest.)

en als je maiden voor ouwe lulle vind, dan ben je gewoon een kortzichtig ettertje.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 20-07-2002 23:08 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Rare tracklist, vind ik. Tweemaal iedere band... :/

Tja, en Senzafine is dan nog niet eens van Nightwish, maar van Lacuna Coil.

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-07-2002 23:33 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 23:08 schreef DarknessThere het volgende:
Rare tracklist, vind ik. Tweemaal iedere band... :/

Tja, en Senzafine is dan nog niet eens van Nightwish, maar van Lacuna Coil.

Dat vond ik ook al zo vreemd..

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com