IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat Vinden We Nou Van Die Nieuwe CD "Into Temptation" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-08-2002 23:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 augustus 2002 18:06 schreef Thelema het volgende:
WiThIn TeMpTaTiOn Izzz Egt Supahhhh!!! AfTeR FoReVeR izZ oWk HelEmAaL KeI Gaaaf!!

Tenminste, Da ZeGGuh mUn StOErah Gotah Vriendinnuh..

Thelema wil je in het vervolg op een normale manier typen. Dit is echt irritant om te lezen.

the only pleasure is pain

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 22-08-2002 8:55 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 18:06 schreef Thelema het volgende:
WiThIn TeMpTaTiOn Izzz Egt Supahhhh!!! AfTeR FoReVeR izZ oWk HelEmAaL KeI Gaaaf!!

Tenminste, Da ZeGGuh mUn StOErah Gotah Vriendinnuh..

goh... tis dat me nicht een breezerslet is anders was ik denk ik ook wel 5 minuten bezig geweest voor ik dit doorhad

My madness, my sadness

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 22-08-2002 11:05 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 23:46 schreef Vampire_girl het volgende:
Thelema wil je in het vervolg op een normale manier typen. Dit is echt irritant om te lezen.

dat was nou juist de (al dan niet flauwe) grap...

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 22-08-2002 11:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

TyPiSChE BrEEzAH ChiCkS:

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2002 11:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ROFL

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 22-08-2002 13:22 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

hehehehe, geweldig!!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 22-08-2002 13:30 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Gegegegege... Ze zijn zooo triest dat ze weer leuk zijn!

BrEeZzAaHhH ChIcKs:

Algemene omschrijving van Breezerchick ~ brie-zah-tsjik.
1) Meisje waarvan leeftijd ver onder de gestelde alcoholgrens ligt Wordt vaak gesignaleerd met kleine glazen fles met een zgn. longneck en gevuld met mierzoete, veel te dure limonade met een vleugje rum-extract. meestal van die meeloperige tiepjes.
2) Erg lelijk meisje dat zich kleedt als dame van plezier wederom in het bezit van bij 1) genoemd flesje.
met een voorliefde voor erg zoete drankjes waar stiekem een beetje rum in zit....

Kleding: a la coolcat

oorbellen: waarmee je kan hoepelen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-08-2002 17:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

haha roflmao.
Ik dacht dat het nog over wt ging.

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 22-08-2002 19:00 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Breezah generatie?
Look what i found:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De BrEeZaH-cultuur
De ontwikkeling van een internetgeneratie.
Gepost door Wesley (Flaman) - zondag 16 juni 2002 @ 00:02

Chatten. Wie kent dit fenomeen niet? Vooral TMF kijkend, sms-end en Breezer drinkend Nederland voelt zich zeer thuis in het internetwereldje. Stiekem hopend op een (seksuele) relatie, of vanwege egostrelende motieven; er zijn ontelbare redenen om je, verscholen achter je anonimiteit natuurlijk, te verschansen op het medium internet.

Maar wat mij nogal opvalt is dat er een heuse generatie exponentieel ontwikkeld in deze tak van de samenleving. Verzameld bij de buurthuizen en jeugdsozen van internet, oftewel de chatboxen van de sites van jongerenradiostations en populaire muziekzenders, leeft de vrijheid van meninguiting meer dan ooit! Weliswaar ongezouten meningen, maar het is toch fijn om te weten dat je je stem uit kan brengen om te laten zien dat je Ajaxcieden kankerjoden vindt, en dat alle kutbuitenlanders het land uit moeten. Onder origineel bedachte pseudoniemen zoals Adolf Hitler of Pim Fortuyn (stel je voor dat iemand er achter komt wie je bent!) laat je te horen brengen dat Joden terug in de oven moeten of dat Wim Kok een klootzak is. Ja ja, de jeugd van tegenwoordig, onze toekomst, weet de boodschap nu al genuanceerd over te laten komen.

Aan de andere kant zijn er de lange, blonde en gespierde knullen die op het hoogtepunt van hun pubertijd onder het alias 'BigBoy21' of 'Geile_Rakker_30_CM' over hun seksuele talenten spuien om zo snel mogelijk de lekkere chickies in de chatroom 'adult' in te palmen. Dezelfde chickies die op 'het leukste online smoelenboek' hun geplamuurde koppies etaleren, in afwachting van de tientallen berichtjes zoals "Hey schatje jij ziet er leuk uit, zullen we een keertje uitgaan? - XXX- loverboy15".

Over 'het leukste online smoelenboek' gesproken, www.cu2.nl, deze site is toch wel het epicentrum van de chattende huppelkutjes en sekszoekende bikkels. Op deze site is het mogelijk om een persoonlijk profiel aan te maken, waarin je persoonlijke gegevens en andere kenmerken publiceert die jou als persoon uniek maken. Op deze site bestaat er een ongeschreven regel dat je een vragenlijst invult en die in je profiel neerkwakt. Een stel psychologisch diepzinnige en goed doordachte vragen geven aan of je wel cool genoeg bent om in iemand zijn 'wannabe vriendenlijstje' te mogen staan. Zo zijn onder de jongens de seksvragen natuurlijk het populairst, want iedereen staat te springen om te weten "wat je favoriete plek is waar je HET ooit gedaan hebt" of "waar je HET ooit nog eens wilt doen" . Je staat versteld op wat voor spectaculaire plaatsen de maagden van tegenwoordig de liefde hebben bedreven.
De meest karakterbepalende vraag is natuurlijk "Wat is je favoriete drankje?".
99 % van de ondervraagden vult hier uiteraard "BaCarDiE BrEeZaHh!!1!" in (verklaart de term BrEeZaH-cultuur.) Als je Breezer drinkt hoef je je niet perse te identificeren met iemand van de BrEeZaH-cultuur.

Och en wee, ik zou nog pagina's door moeten typen om een compleet naslagwerk te creëren over deze jonge generatie mensen, om alle aspecten van deze boeiende generatie te analyseren en te catalogiseren. Maar met een schuddend hoofd neem ik al weer een nieuwe horde meelopers waar die zich ontwikkeld heeft. Vooral op het FOK!-forum neem ik waar dat het tegenwoordig cool is om tegen mensen uit de BrEeZaH-cultuur te zijn. Bij de eerste de beste foto van een meisje, worden de BrEeZaH-termen al in de ring gegooid om desbetreffende te demoniseren. Indien een beetje make-up of zelfs als er een stuk ontbloot huid te zien is, wordt de gene op de foto gelijk als BrEeZaH-chick aan de schandpaal genageld. De betekenis van 'BrEeZaH' heeft zich achter mijn rug om uitgebreid naar het dagelijks leven, terwijl het mijn intentie was de BrEeZaH-term te beperken tot internet gebruikers / gebruiksters.

Om iemand te kunnen classificeren tot de BrEeZaH-generatie, heb ik de volgende definities bedacht. Zij overspannen (nog) niet de gehele generatie denk ik, maar het komt al aardig in de buurt.

~BrEe-ZaH-cul-tuur (de ~ (v.))
het collectief dat zich op het medium Internet verschanst
met verschillende motieven, veelal om zichzelf te
etaleren in de hoop een (seksuele) relatie te
krijgen en/of ego strelende praktijken te beoefenen en
tegelijkertijd zijn of haar arrogantie te uiten.
Communicatie gaat via een intern ontwikkeld taaltje,
het BrEeZaH-jargon.

~BrEe-ZaH-jar-gon (het ~ (o.))
meest gebruikte taal onder mensen die behoren tot de
BrEeZaH-cultuur. Vrijwel identiek met de Nederlandsche
Taal, met uitzondering op de manier waarop de meeste
woorden en zinnen worden geschreven en uiteraard de
spelling die veelal foutief wordt toegepast. Letters
worden afgewisseld met grote en kleine letters en de
'en' op het einde van een werkwoord wordt vaak vervangen
door 'uh'. Zie voorbeeld:

"Hmmz JaH Ik MoEt NoG NiEuWe BrEeZaHs KoPuH, goSsIeZz Ik VraAg Ut wEl AaN mUh VrIeNdJuH VaN 23 JaArtJuHs OuD diE
mE Op 14 JaRiGe leEftiJd oNtmAagd HeeFt."

~BrEe-ZaH-chick (de ~ (v.))
vrouwelijk exemplaar van een persoon die tot de BrEeZaH-
cultuur hoort. Te herkennen aan het dragen van
merkkleding (met vaak grote logo's) en
overdadig make-upgebruik. Bijna in alle gevallen
communicerend in het BrEeZaH-jargon of andere chat-talen
die afwijkt van het normaal Nederlands. Op het internet
vaak actief met het rondsturen van nietszeggende
forwardmails. Bijna in alle gevallen op minderjarige
leeftijd ontmaagd.

Karaktereigenschappen: lijkt vaak minderwaardig over zichzelf te zijn en onzeker over te komen maar is in de werkelijkheid vaak bewust van haar uiterlijke kwaliteiten en voor de behoeve van haar zelfverzekerdheid zoekende naar aandacht. Zij doet dit meestal door zoveel mogelijk beeldmateriaal van haarzelf te publiceren op Internet.

Dus wees allen voorzichtig met het discrimineren van onschuldige slachtoffers, door te snel te roepen dat hij of zij tot de BrEeZaH-cultuur behoort! Deze mensen zijn complexe wezens en dienen met alle respect behandeld te worden, net als elk ander mens.

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 22-08-2002 22:15 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

tijd voor een nieuw topic hierover geloof ik

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-08-2002 22:41 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 augustus 2002 16:53 schreef Voice_of_thunder het volgende:
der staan idd een aantal goede nummers vooral beseech, ik kan alleen die songtekst niet vinden, heeft iemand die???

In het boekje!!

beseech.net bestaat ook dacht ik.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 22-08-2002 22:57 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

duidelijk slecht gesteld met nederland(had het over BreEzAh ChiChks etc)

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 22-08-2002 23:52]

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-08-2002 23:42 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Jaah, wat vinden we hiervan..
Commercie van gothic? gaat toch echt de verkeerde kant op..
lucht je hart!

Gothic?

Tis gewoon metal met een vrouwelijke zang.

Iedereen noemt het gothic maar dat is het niet.

Verder is het ook niet mijn smaak.
Maargoed.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-08-2002 23:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de heer frietbal heeft het nu over gothic metal.

gothic heeft vaak (dus niet altijd) een klagerige mannen stem

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 23-08-2002 0:00]

Tomcat
Usericon van Tomcat
Posted 23-08-2002 1:08 by Tomcat Wijzig reactieProfiel van TomcatQuote dit berichthttp://www.tomcat.tk

Volgens mij komt er iemand hier op forum.zierikzaad.com aan de foto's te zien >
Greetz Tomcat

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 23-08-2002 10:24 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 23 augustus 2002 1:08 schreef Tomcat het volgende:
Volgens mij komt er iemand hier op forum.zierikzaad.com aan de foto's te zien >
Greetz Tomcat

Klopt inderdaad... Daar kom ik vandaan Zierikcity! Maareeh... Ik mag ze quoten want de woorden zijn van vobloed neef

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 23-08-2002 10:25 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 22:41 schreef Claw het volgende:
In het boekje!!

beseech.net bestaat ook dacht ik.

maar daar staat het niet

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 23-08-2002 10:55 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

het idee en de titel van de cd zuigen nog harder dan mijn stofzuiger doet.

luuuuuuv is in the air.........

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 23-08-2002 14:22 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 16:53 schreef Voice_of_thunder het volgende:
der staan idd een aantal goede nummers vooral beseech, ik kan alleen die songtekst niet vinden, heeft iemand die???

www.darklyrics.com ?????

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 24-08-2002 21:39 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

nee niet degene die ik wil, ach jah maakt me niets meer uit

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 24-08-2002 22:11 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

briljant die breezerplaatjes, zet ze gelijk op m'n cu2 site

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2004 15:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De nieuwe van W.T. is een enorme schijt cd geworden. En ik kan het weten want ik heb het ding gekocht. Weliswaar voor moeders de vrouw maar de vorige twee kon ik zeer goed aanhoren (en vooral de dance mini ) dus ik had hogeverwachtingen. helaas....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-11-2004 15:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

slappe rockpopversie van evanesdinges zeker ...

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2004 15:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:21 schreef attila_de_hun het volgende:
De nieuwe van W.T. is een enorme schijt cd geworden. En ik kan het weten want ik heb het ding gekocht. Weliswaar voor moeders de vrouw maar de vorige twee kon ik zeer goed aanhoren (en vooral de dance mini ) dus ik had hogeverwachtingen. helaas....

Ik wil niet lullig doen (nou ja, misschien wel... ), maar eigenlijk zit je in het verkeerde topic.

Kijk maar naar de titel... Into Temptation is de naam van een gothic metal-verzamelcd (nou ja, is ook weer niet helemaal waar, want Nightwish staat er ook op...).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2004 15:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2004 15:23 schreef Jenje het volgende:
slappe rockpopversie van evanesdinges zeker ...

Op zich valt dat zwel mee. De cd-versie van "stand my ground" is al minder Evanescence-achtig. Maar het is gewoon allemaal gelikt en spekglad. En ik meende nog wel ergens gelezen te hebben dat er werd teruggekeerd naar het oude geluid. mooi niet dus.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com