|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is er van dat koor en orkest nog wat te merken eigenlijk? Want ik vind Stand My Ground nu niet echt klinken alsof dat ze er een heel koor en orkest bij gebruikt hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: niet zo bombastisch als bijv. therion of rhasody. zonde van het geld dat eraan is besteed. |
|
Ik vind Within Temptation gewoon een vervelende, slechte comeerciele kutband............heeft niks te maken met metal. Lekker gaan optreden met Korn en Slipknot enzo!!!! |
|
quote: Haha, Dude, dit topic gaat over een verzamelcd, niet alleen over Within Temptation.......... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Wat een pipo.. hij is ècht inteelt www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wat zeg je toch altijd mooie dingen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik heb nog nooit van dit Topic gehoord of gezien. En die gast schopt hem in één keer omhoog, waar kickt ie op? |
|
quote:aah.. ook voor jou heb ik wel wat mooie woordjes hoor.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Oh behave! En we zijn nog off-topic ook! Idd @ Dappere Speerwerper: heel topic ineens vanuit het niets omhoog geschopt met zijn übernuttige toevoeging Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Check al zn recente gesloten posts maar eens, dan snap je het wel www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: deed ik al Mijn opmerking naar jou was als het ware een "+1" dat je het goed gezegd had Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Vlg. mij dronken of nieuw op het internet. Misschien beter om dit topic ook maar te sluiten. Die nieuwe cd is ondertussen al een paar jaar oud... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |