|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ik snap trouwens nie waarom iedereen zich zo druk maakt om een verzamel cd. Er zijn er als zo veel, zoals die gothic verzamelaars van nuclair blast. Daar hoor ik jullie ook niet over! en de volgende death/grind/black/weetikhetallemaal verzamelaar, wordt daar ook zo moeilijk overgedaan?! Iedereen loopt er alleen maar over te zeiken omdat WT erop staat. ik heb ook zo m'n bedenkingen over WT, maar daar laat ik me ook niet over uit, laat ze lekker! Zo helpen ze zichzelf wel om zeep. en wat die verzamelaar betreft: zoals dwaallicht al zei "leuk voor de beginner" |
|
quote: Heb de cd gratis gehad via de platenmaatschappij, hier is de juiste tracklisting: 1 WT- Ice queen 2 AF- my pledge of allegiance #1 (the sealed fate) 3 nightwish - ever dream 4 the gathering - in motion #1 5 tristania - wormwood 6 ayreon - my house on mars 7 wt - our farewell 8 ambeon - cold metal 9 lacuna coil - senzafine 10 af - emphasis 11 trail of tears - driven through the ruins 12 sirenia - meridian 13 beseech - between the lines 14 therion - o fortuna To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: nou als ik dit zo lees is ie best aardig staan best een paar leuke nummers op Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Bedankt. 'k Heb het ondertussen al via de Nightwish mailing list, maar toch bedankt. Der staat inderdaad wel wa goed op... Nightwish, Sirenia, Tristania, Therion.... Maar 't is natuurlijk Within Temptation dat blijft hangen bij de meute he... |
|
Ik ga een paar tips zoeken voor een stomende wave-cd... Zo zou de mijne eruit zien : -Deathwish van Christian Death -Dark entries van Bauhaus -Kiss me kiss me kiss me van The Cure -Dark Angel van Nosferatu -More van The Sisters of Mercy -Collapsing new people van Fad Gadget -The passenger van Siouxie and the Banshees -I lost control again van Joy Division -Bring on the dancing horses van Echo and the Bunnymen -Tomorrow in the papers van The Neon Judgement voilà! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Over gothic verzamel cd's gesproken: oit gehoord van Darkness is thy kingdom - a journey into dark metal sounds ? Heb ik begin 2001 in finland gekocht (ok daar is het dus populair), maar ik moet zeggen, een heel wat betere (en hardere!) inhoud dan Into Temptation, ik vind IT wel leuk, maar wel heel braafjes. Anyway op deze verzamelaar staat ook een track van Nightwish (misschien moet dat ook toegevoegd aan je site als echte diehard fan?) To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Ja, dat zal moeten. Bedankt voor de tip... |
|
quote: Heb je wel eens een concert gezien? Die ouwe lullen zijn wel een stuk energieker dan elke willekeurige black-metal of nu-metal band. De meeste IM-fans zijn trouwens onder de 30. Nie fokken met Maiden |
|
quote: Moet je tegen Rajackar zeggen Maaarreee On Topic |
|
Je hebt wel je bedenkingen over WT maar daar laat je je niet over uit...maar wel: quote: Aangezien je Iron Maiden als ouwelullenrock betitelt beschouw ik jouw verstand van metal als op z'n hoogst minimaal. Dat je het geen fuk aan vindt: best...maar deze uitspraak slaat werkelijk helemaal nergens op! quote: Je slaat de plank volledig mis: deze verzamelaar is commercie tot en met; kan twee kanten uit gaan: krijgen de betrokken bands de erkenning die ze (en alle metal in het algemeen imo) al veel langer verdienen omdat er nu wél een groot promotioneel budget achter zit of is het geldklopperij waar de bands zelf -en de metalscene dus ook- niets mee opschieten? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2002 3:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
staan wel goeie nummers op trouwens wel lache dat Beseech erop staat Beseech heerscht echt!!! ook wel grappig: alle nieuwkomers kennen alleen nieuwe Within Temptation.... en als ze dan opeens al die grunts en screams enzo horen bij Sirenia, Tristania, After Forever enzo... vinden ze het opeens niet meer zo cool laats ging me zusje van 9 mij vertellen wat ze die cd ook wilde, dus heb ik effe Sirenia, Tristania, Trail of Tears, Beseech enzo laten horen.... ze vond het zelfs mooi zo af en toe dus wij zullen de cd binnenkort ook wel in huis hebben ok, gelukkig is dit een hele nuttige post waar iedereen iets aan heeft ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Net zoals nu metal een opstapje kan zijn voor echte metal (check het Hoe ben je aan de metal geraakt topic maar eens) zou dat met deze cd ook kunnen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: goeienacht mutilator..check het religie etc gedeelte even |
|
quote: dat heb ik in andere topic al eens gedaan. maar goed voor jou nog even: Ik vond WT best goed (1e 2 cd's). Die nieuwe vinnik minder omdat de grunts zijn weg gelaten (niet dat ze het live konden waarmaken, maar goed). Dat WT nu succes heeft, gun ik ze heus wel, maar dat ze in elk lul programma even hun neus laten zien om bv: commentaar te leven op het nieuws van afgelopen week, schiet bij mij in het verkeerde keelgat quote: meneer is op zijn pikkie getrapt, ouwe lullen rock zo noem ik al die ouwe bands: Motorhead, Iron Maiden, Dio, enz. Ik heb er nix tegen het hoor en motorhead vinnik zelfs best goed. Ik heb alleen een schurft hekel aan IR omdat ik de zang absoluut niet uit kan staan. Dat jij niet snapt dat mijn opmerking een grapje was vinnik jammer, zeker omdat ik het toch duidelijk wat gemaakt met quote: commercie of niet, de bands moeten zelf altijd nog toestemming geven tot het plaatsen van nummers op de cd, dus daar zijn ze zelf bij. En boeie, misschien krijgt door WT en consorten metal nu misschien een beetje erkenning onder het klootjes volk. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-08-2002 10:41] |
|
quote:hehe maken meer mensen de opstap naar wicca |
|
quote: Humor? Ahum... Die gasten staan boven slappe spot van een hekelaar: Bruce Dickinson is 7 augustus 54 geworden, maar als je een optreden van hen ziet dan lijkt hij wel een 20-er; daarnaast is de muziek tijdloos alsmede hun grote invloed op metal, dus als 1 band nou juist géén ouwelullenrock maakt dan is het Iron Maiden. Of je het leuk vind of niet; het valt gewoon niet te ontkennen. Ik vind darkambient over het algemeen supersuf en slaapverwekkend: kenmerken van een ouwelul. Ik ga toch ook niet grappig proberen tezijn door het als 'het is ouwelullengezoem' te betitelen wat ik misschien best zou kunnen vinden? Grappig hoor quote: Daar heb je in het algemeen genomen gelijk in hoewel er een stuk terug in deze thread hier een weerwoord tegenover die toestemming wordt gegeven. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2002 8:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ok, ok je hebt gelijk. Dat is altijd alleen als ik het met mensen die geen metal kennen over metal praat. Zij kennen dan alleen Iron Maiden. En dan vragen ze of ik dat goed vin, nee dus. "Wat dan?" is het antwoord. en dan gaat ik uitleggen dat er veel hardere muziek is ("echt waar?!" en dat vergeleken bij wat ik luister IM ouwe lullen rock is. vandaar. gaan we nou weer lief tegen elkaar doen? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 08-08-2002 9:32] |
|
quote: Tsja, mensen die geen metal kennen...moet je net op een metalforum zitten quote: Tussen de discussies door? Sure! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hoi |
|
der staan idd een aantal goede nummers vooral beseech, ik kan alleen die songtekst niet vinden, heeft iemand die??? |
|
tis en blijft kut maar één voordeel heeft het wel de mensen kopen nu wel in plaats van een trance cd een cd met metal erop waardoor ze misschien weer geintresseerd raken in andere bands |
|
WiThIn TeMpTaTiOn Izzz Egt Supahhhh!!! AfTeR FoReVeR izZ oWk HelEmAaL KeI Gaaaf!! Tenminste, Da ZeGGuh mUn StOErah Gotah Vriendinnuh.. |
|
|
|
Je vergeet Nightwish man dat is ook helemaal gothic en supervet. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 21-08-2002 20:18] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |