IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat Vinden We Nou Van Die Nieuwe CD "Into Temptation" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 04-08-2002 10:32 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 19 juli 2002 23:15 schreef Snagger het volgende:
"iron maiden voor ouwe lullen" en als je dat al denkt komt het nooit goed ;-)

dat dacht ik vanaf het begin al! iron maiden is ouwe lullen rock

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-08-2002 10:32]

Markam
Usericon van Markam
Posted 04-08-2002 10:37 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik snap trouwens nie waarom iedereen zich zo druk maakt om een verzamel cd. Er zijn er als zo veel, zoals die gothic verzamelaars van nuclair blast. Daar hoor ik jullie ook niet over! en de volgende death/grind/black/weetikhetallemaal verzamelaar, wordt daar ook zo moeilijk overgedaan?! Iedereen loopt er alleen maar over te zeiken omdat WT erop staat. ik heb ook zo m'n bedenkingen over WT, maar daar laat ik me ook niet over uit, laat ze lekker! Zo helpen ze zichzelf wel om zeep.

en wat die verzamelaar betreft: zoals dwaallicht al zei "leuk voor de beginner"

Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 04-08-2002 11:18 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2002 21:43 schreef DarknessThere het volgende:
Aan degene die zei dat hij hem heeft.. (ben de naam kwijt..), zou je alsjeblieft de volledige tracklist eens kunnen posten. Ik ben nie van zin om de CD te kopen zodat ik de juiste tracklist weet voor mijn site. Dank je. (En persoonlijk vind ik dat er wel wat goeie muziek op staat, therion en Lacuna coil bijvoorbeeld, maar ik heb het zo niet met verzamelaars. Nightwish en Within Temptation op 1 CD? Dat mixt toch nie...)

Heb de cd gratis gehad via de platenmaatschappij, hier is de juiste tracklisting:
1 WT- Ice queen
2 AF- my pledge of allegiance #1 (the sealed fate)
3 nightwish - ever dream
4 the gathering - in motion #1
5 tristania - wormwood
6 ayreon - my house on mars
7 wt - our farewell
8 ambeon - cold metal
9 lacuna coil - senzafine
10 af - emphasis
11 trail of tears - driven through the ruins
12 sirenia - meridian
13 beseech - between the lines
14 therion - o fortuna

To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 04-08-2002 11:21 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 11:18 schreef Angel het volgende:
Heb de cd gratis gehad via de platenmaatschappij, hier is de juiste tracklisting:
1 WT- Ice queen
2 AF- my pledge of allegiance #1 (the sealed fate)
3 nightwish - ever dream
4 the gathering - in motion #1
5 tristania - wormwood
6 ayreon - my house on mars
7 wt - our farewell
8 ambeon - cold metal
9 lacuna coil - senzafine
10 af - emphasis
11 trail of tears - driven through the ruins
12 sirenia - meridian
13 beseech - between the lines
14 therion - o fortuna

nou als ik dit zo lees is ie best aardig staan best een paar leuke nummers op

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 04-08-2002 18:08 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Bedankt. 'k Heb het ondertussen al via de Nightwish mailing list, maar toch bedankt. Der staat inderdaad wel wa goed op... Nightwish, Sirenia, Tristania, Therion....

Maar 't is natuurlijk Within Temptation dat blijft hangen bij de meute he...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 04-08-2002 20:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik ga een paar tips zoeken voor een stomende wave-cd...
Zo zou de mijne eruit zien :
-Deathwish van Christian Death
-Dark entries van Bauhaus
-Kiss me kiss me kiss me van The Cure
-Dark Angel van Nosferatu
-More van The Sisters of Mercy
-Collapsing new people van Fad Gadget
-The passenger van Siouxie and the Banshees
-I lost control again van Joy Division
-Bring on the dancing horses van Echo and the Bunnymen
-Tomorrow in the papers van The Neon Judgement

voilà!

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 04-08-2002 21:34 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 18:08 schreef DarknessThere het volgende:
Bedankt. 'k Heb het ondertussen al via de Nightwish mailing list, maar toch bedankt. Der staat inderdaad wel wa goed op... Nightwish, Sirenia, Tristania, Therion....

Maar 't is natuurlijk Within Temptation dat blijft hangen bij de meute he...

Over gothic verzamel cd's gesproken: oit gehoord van Darkness is thy kingdom - a journey into dark metal sounds ?
Heb ik begin 2001 in finland gekocht (ok daar is het dus populair), maar ik moet zeggen, een heel wat betere (en hardere!) inhoud dan Into Temptation, ik vind IT wel leuk, maar wel heel braafjes. Anyway op deze verzamelaar staat ook een track van Nightwish (misschien moet dat ook toegevoegd aan je site als echte diehard fan?)

To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 05-08-2002 1:30 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ja, dat zal moeten.

Bedankt voor de tip...

Redelijk
Usericon van Redelijk
Posted 05-08-2002 2:32 by Redelijk Wijzig reactieProfiel van RedelijkQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 10:32 schreef Markam het volgende:

Heb je wel eens een concert gezien? Die ouwe lullen zijn wel een stuk energieker dan elke willekeurige black-metal of nu-metal band.
De meeste IM-fans zijn trouwens onder de 30.

Nie fokken met Maiden

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2002 2:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 2:32 schreef Redelijk het volgende:
Nie fokken met Maiden

Moet je tegen Rajackar zeggen

Maaarreee On Topic

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-08-2002 3:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je hebt wel je bedenkingen over WT maar daar laat je je niet over uit...maar wel:

quote:
Op 4 augustus 2002 10:32 schreef Markam het volgende:

Aangezien je Iron Maiden als ouwelullenrock betitelt beschouw ik jouw verstand van metal als op z'n hoogst minimaal. Dat je het geen fuk aan vindt: best...maar deze uitspraak slaat werkelijk helemaal nergens op!

quote:
Op 4 augustus 2002 10:37 schreef Markam het volgende:
ik snap trouwens nie waarom iedereen zich zo druk maakt om een verzamel cd. Er zijn er als zo veel, zoals die gothic verzamelaars van nuclair blast. Daar hoor ik jullie ook niet over! en de volgende death/grind/black/weetikhetallemaal verzamelaar, wordt daar ook zo moeilijk overgedaan?! Iedereen loopt er alleen maar over te zeiken omdat WT erop staat. ik heb ook zo m'n bedenkingen over WT, maar daar laat ik me ook niet over uit, laat ze lekker! Zo helpen ze zichzelf wel om zeep.

Je slaat de plank volledig mis: deze verzamelaar is commercie tot en met; kan twee kanten uit gaan: krijgen de betrokken bands de erkenning die ze (en alle metal in het algemeen imo) al veel langer verdienen omdat er nu wél een groot promotioneel budget achter zit of is het geldklopperij waar de bands zelf -en de metalscene dus ook- niets mee opschieten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-08-2002 3:29]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-08-2002 22:22 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

staan wel goeie nummers op
trouwens wel lache dat Beseech erop staat
Beseech heerscht echt!!!

ook wel grappig: alle nieuwkomers kennen alleen nieuwe Within Temptation.... en als ze dan opeens al die grunts en screams enzo horen bij Sirenia, Tristania, After Forever enzo... vinden ze het opeens niet meer zo cool

laats ging me zusje van 9 mij vertellen wat ze die cd ook wilde, dus heb ik effe Sirenia, Tristania, Trail of Tears, Beseech enzo laten horen.... ze vond het zelfs mooi zo af en toe
dus wij zullen de cd binnenkort ook wel in huis hebben

ok, gelukkig is dit een hele nuttige post waar iedereen iets aan heeft

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2002 4:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Net zoals nu metal een opstapje kan zijn voor echte metal (check het Hoe ben je aan de metal geraakt topic maar eens) zou dat met deze cd ook kunnen...

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 4:15 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 4:13 schreef Mutilator het volgende:
Net zoals nu metal een opstapje kan zijn voor echte metal (check het Hoe ben je aan de metal geraakt topic maar eens) zou dat met deze cd ook kunnen...

goeienacht mutilator..check het religie etc gedeelte even

Markam
Usericon van Markam
Posted 07-08-2002 10:40 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 5 augustus 2002 3:27 schreef Mutilator het volgende:
Je hebt wel je bedenkingen over WT maar daar laat je je niet over uit...maar wel:

dat heb ik in andere topic al eens gedaan. maar goed voor jou nog even: Ik vond WT best goed (1e 2 cd's). Die nieuwe vinnik minder omdat de grunts zijn weg gelaten (niet dat ze het live konden waarmaken, maar goed). Dat WT nu succes heeft, gun ik ze heus wel, maar dat ze in elk lul programma even hun neus laten zien om bv: commentaar te leven op het nieuws van afgelopen week, schiet bij mij in het verkeerde keelgat

quote:

Aangezien je Iron Maiden als ouwelullenrock betitelt beschouw ik jouw verstand van metal als op z'n hoogst minimaal. Dat je het geen fuk aan vindt: best...maar deze uitspraak slaat werkelijk helemaal nergens op!

meneer is op zijn pikkie getrapt,
ouwe lullen rock zo noem ik al die ouwe bands: Motorhead, Iron Maiden, Dio, enz.
Ik heb er nix tegen het hoor en motorhead vinnik zelfs best goed. Ik heb alleen een schurft hekel aan IR omdat ik de zang absoluut niet uit kan staan.
Dat jij niet snapt dat mijn opmerking een grapje was vinnik jammer, zeker omdat ik het toch duidelijk wat gemaakt met

quote:

Je slaat de plank volledig mis: deze verzamelaar is commercie tot en met; kan twee kanten uit gaan: krijgen de betrokken bands de erkenning die ze (en alle metal in het algemeen imo) al veel langer verdienen omdat er nu wél een groot promotioneel budget achter zit of is het geldklopperij waar de bands zelf -en de metalscene dus ook- niets mee opschieten?

commercie of niet, de bands moeten zelf altijd nog toestemming geven tot het plaatsen van nummers op de cd, dus daar zijn ze zelf bij. En boeie, misschien krijgt door WT en consorten metal nu misschien een beetje erkenning onder het klootjes volk.

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 07-08-2002 10:41]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-08-2002 11:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 4:15 schreef Morgil het volgende:
goeienacht mutilator..check het religie etc gedeelte even
hehe
maken meer mensen de opstap naar wicca

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-08-2002 8:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 augustus 2002 10:40 schreef Markam het volgende:
...meneer is op zijn pikkie getrapt,
ouwe lullen rock zo noem ik al die ouwe bands: Motorhead, Iron Maiden, Dio, enz.
Ik heb er nix tegen het hoor en motorhead vinnik zelfs best goed. Ik heb alleen een schurft hekel aan IR omdat ik de zang absoluut niet uit kan staan.
Dat jij niet snapt dat mijn opmerking een grapje was vinnik jammer, zeker omdat ik het toch duidelijk wat gemaakt met

Humor? Ahum... Die gasten staan boven slappe spot van een hekelaar: Bruce Dickinson is 7 augustus 54 geworden, maar als je een optreden van hen ziet dan lijkt hij wel een 20-er; daarnaast is de muziek tijdloos alsmede hun grote invloed op metal, dus als 1 band nou juist géén ouwelullenrock maakt dan is het Iron Maiden. Of je het leuk vind of niet; het valt gewoon niet te ontkennen.

Ik vind darkambient over het algemeen supersuf en slaapverwekkend: kenmerken van een ouwelul. Ik ga toch ook niet grappig proberen tezijn door het als 'het is ouwelullengezoem' te betitelen wat ik misschien best zou kunnen vinden? Grappig hoor

quote:
commercie of niet, de bands moeten zelf altijd nog toestemming geven tot het plaatsen van nummers op de cd, dus daar zijn ze zelf bij. En boeie, misschien krijgt door WT en consorten metal nu misschien een beetje erkenning onder het klootjes volk.

Daar heb je in het algemeen genomen gelijk in hoewel er een stuk terug in deze thread hier een weerwoord tegenover die toestemming wordt gegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-08-2002 8:24]

Markam
Usericon van Markam
Posted 08-08-2002 9:31 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 8 augustus 2002 8:21 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind darkambient over het algemeen supersuf en slaapverwekkend: kenmerken van een ouwelul. Ik ga toch ook niet grappig proberen tezijn door het als 'het is ouwelullengezoem' te betitelen wat ik misschien best zou kunnen vinden? Grappig hoor

ok, ok je hebt gelijk. Dat is altijd alleen als ik het met mensen die geen metal kennen over metal praat. Zij kennen dan alleen Iron Maiden. En dan vragen ze of ik dat goed vin, nee dus. "Wat dan?" is het antwoord. en dan gaat ik uitleggen dat er veel hardere muziek is ("echt waar?!" en dat vergeleken bij wat ik luister IM ouwe lullen rock is. vandaar.

gaan we nou weer lief tegen elkaar doen?

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 08-08-2002 9:32]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 08-08-2002 15:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 augustus 2002 9:31 schreef Markam het volgende:
ok, ok je hebt gelijk. Dat is altijd alleen als ik het met mensen die geen metal kennen over metal praat. Zij kennen dan alleen Iron Maiden. En dan vragen ze of ik dat goed vin, nee dus. "Wat dan?" is het antwoord. en dan gaat ik uitleggen dat er veel hardere muziek is ("echt waar?!" en dat vergeleken bij wat ik luister IM ouwe lullen rock is. vandaar.

Tsja, mensen die geen metal kennen...moet je net op een metalforum zitten

quote:
gaan we nou weer lief tegen elkaar doen?

Tussen de discussies door? Sure!

Markam
Usericon van Markam
Posted 08-08-2002 16:14 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 8 augustus 2002 15:26 schreef Mutilator het volgende:
Tussen de discussies door? Sure!

hoi

Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 08-08-2002 16:53 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

der staan idd een aantal goede nummers vooral beseech, ik kan alleen die songtekst niet vinden, heeft iemand die???

infinitedawn
Usericon van infinitedawn
Posted 21-08-2002 15:42 by infinitedawn Wijzig reactieProfiel van infinitedawnQuote dit bericht

tis en blijft kut maar één voordeel heeft het wel de mensen kopen nu wel in plaats van een trance cd een cd met metal erop waardoor ze misschien weer geintresseerd raken in andere bands

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 21-08-2002 18:06 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

WiThIn TeMpTaTiOn Izzz Egt Supahhhh!!! AfTeR FoReVeR izZ oWk HelEmAaL KeI Gaaaf!!

Tenminste, Da ZeGGuh mUn StOErah Gotah Vriendinnuh..

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 21-08-2002 18:06 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 21-08-2002 20:15 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Je vergeet Nightwish man dat is ook helemaal gothic en supervet.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 21-08-2002 20:18]

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com