|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik weet niet waar ze deze bandlist weg hebben maar hij klopt niet!!!!! ik heb hem zelf ook en hij is anders kinslayer nee beide van de nieuwe van nightwish teatre of tragedi staat er bij mij niet op twee nummers van therion? bij mij maar 1 en ga maar door |
|
quote: Heb jij een type fout gemaakt of heeft nightwish , lacuna coil gecovered, want senzafine is naar mijn weten van lacuna coil niet van nightwish... |
|
die band list heeft een of andere weet ik wie getypt ik heb dat berichie ge quote |
|
quote: oh ok ik vond het al vreemd ik zie nightwish nog niet zo snel 'n nummer in het italiaans coveren... |
|
nee niet echt nee hahaha |
|
quote: Pfff altijd handig, die mensen die niet de voorgaande berichten lezen voordat ze zelf iets posten Het verbaast me niks dat jij zo'n cd heb gekocht Heb je alle TMF Wet+Wild cds ook toevallig? Zenial |
|
ik heb er maar 1 woord voor.. die cd zuigt gewoon, zal je zien dat alle huppelkutten uit alle spleten kruipen en ineens helemaal fan worden van nightwish ofzo... blergh! walgelijk gewoon! Kankerlul |
|
Precies! Door Within Temptation is het "Gothic" ineens in bij het commercieele publiek waardoor er nu cd's zoals deze uitkomen. Waardoor die tmf-mutsen dat ook weer "gothic" gaan noemen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-07-2002 12:12] |
|
quote: Blèèèèèèr blèèèèèèr Wat typisch weer he, wordt er een keer een bandje bekend! Wat kan jouw het nou schelen dat Within Temptation nu "commercieel" is geworden, wees blij voor ze dat ze eindelijk eens een beetje geld verdienen. Als jij er niet van houdt, luister je er niet naar. Enter blijft een meesterwerk, Mother Earth zuigt... het zij zo. En je hoeft niet bang te zijn dat het nu niet meer stoer is dat je naar 'Gothic' luisterd, want dat was het nooit... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
En nog zit ik me hier te verbazen dat mensen Within Temptation "Gothic" noemen... Zenial |
|
quote: 't is eerder lame powermetal idd (p.s. enter heerscht idd wel) |
|
toch wel jammer dat er therion opstaat. Het jammerlijke vind ik dat veel mensen die naar therion luisteren. Helemaal niet begrijpen waar de muziek overgaat, maar alleen maar mooi vinden.. en nu word die groep vergroot dankzij die kut INTO TEMPTATION CD. Therion 'Magick of the Runes'heerscht |
|
quote: Ik vind WT helemaal niet Gothic, maar die nep-Gothics (om het maar zo even te noemen) vinden dat wel. |
|
quote: Ik heb ook niks tegen WT. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-07-2002 12:05] |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 29-07-2002 12:09] |
|
within temptation - mother earth en ice queen die bobo's zijn wel slim :D al die wijffies hebben nu dus inmiddels, mother earth, met een beetje geluk enter, de single van ice queen, de single van mother earth, de dvd van mother earth (die dvd single ofzoiets), into temptation... */me ziet dollartekens voor zn ogen* My madness, my sadness |
|
quote: Ja boeie toch? Stel je voor: TMF trutjes gaan massaal Therion cds kopen. Therion krijgt flink geld om nog meer cds te maken en flink te touren enzo... alleen maar goed vind ik Zenial |
|
quote: ok daar heb je misschien gelijk in. |
|
ff wat anders, ook idioot: ik zag laatst op TMF in het programma Back to Back "de eerste en de laatste clip" van WT na elkaar. Spelen ze eerst Ice Queen, dan Mother Earth... en wat is er met 'The Dance' gebeurt?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
The Dance ? WT heeft toch maar één cd [END Zweefmuismutsmodus] |
|
hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ach ja, ik heb al een paar reviews gelezen waarin Mother Earth een "geweldig debutalbum" genoemd werd... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En een TMF intevriew waarin Robert en Sharon zeiden dat ze live toch nog erg hard waren ! |
|
Ik vind dit soort zooi om door de plee te spoelen. Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |