IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat Vinden We Nou Van Die Nieuwe CD "Into Temptation" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 30-07-2002 23:03 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

quote:
Op 29 juli 2002 11:55 schreef wladimir het volgende:
Therion 'Magick of the Runes'heerscht

[off-topic]
Als Therion-fan zou je toch moeten weten dat de CD "Secret of the runes" heet.
[on-topic]

I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 31-07-2002 11:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 juli 2002 21:46 schreef EvilWitch666 het volgende:
De cd Into Temptation is aangeklaagd!!

Bronvermelding?

I'm not being rude. You're just insignificant.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2002 11:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2002 23:03 schreef Devoraz het volgende:
[off-topic]
Als Therion-fan zou je toch moeten weten dat de CD "Secret of the runes" heet.
[on-topic]
ik vind alleen secret of the runes goed tjah

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 31-07-2002 15:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nou,ik ga het niet meer aan mijn hart laten komen.Als die zogezegde gothics op me afkomen en beginnen lullen hoor ik het gewoon net meer!!!
Trouwens,de echte fans hebben de full-cd's van al de bands die op die cd staan!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Usericon van EvilWitch666
Posted 31-07-2002 17:31 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2002 11:26 schreef helmet het volgende:
Bronvermelding?

Uhm ja de bron mag ik dus niet vertellen maar geloof me nu maar!!!
Het is een bron die zeer vertrouwelijk is!!

See The Absence Behind My Eyes

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AF Mark ?

EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Posted 31-07-2002 17:49 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

nope

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat kon ik me namelijk wel inbeelden ...

Maar is het vanuit een band of een label ?

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 31-07-2002 17:52 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 30 juli 2002 21:46 schreef EvilWitch666 het volgende:
De cd Into Temptation is aangeklaagd!!
Reden: de letters van de titel zijn gejat van de cd van Within Temptation.
En het is de artiesten nooit gevraagd of ze wel op de cd wouden staan!!
Kortom er zal geen volgende cd komen( hoop ik)

Ik vond het al zo vreemd dat het niet met koeienletters op de wt-website stond dat ze opgenomen waren op deze verzamel-cd

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2002 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah ik zag de reden pas later ..
Maar ik neem toch aan dat artiesten (of hun labels) toestemming hebben gegeven om die nummers te gebruiken. Lijkt me anders ERG dom van de platensmaatschappij van die verzamelaar ...

EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Posted 31-07-2002 18:39 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

Uhm ja het is vanuit een label meer zeg ik niet!!!

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 01-08-2002 12:34 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 31 juli 2002 18:39 schreef EvilWitch666 het volgende:
Uhm ja het is vanuit een label meer zeg ik niet!!!

Hoezo niet ? Moet je anders over de knie bij het label, ofzo ?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-08-2002 15:07 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Een van de mooie dingen van metal vond ik altijd het feit dat er niet om de haverklap een fucking verzamel CD uitkwam. (afgezien van de tributecd's). Dat is nu dan ook verleden tijd. Into Temptation

SoM
Usericon van SoM
Posted 02-08-2002 18:20 by SoM Wijzig reactieProfiel van SoMQuote dit bericht

Ik ben niet echt weg van bandjes als Nightwish en Within Temptation, vooral omdat ze zo gehyped worden...
Ook vnd ik het sneu dat WT opeens als gothic gezien word en om die reden 'kinderen' zich gaan kleden in gothic soepjurken, omdat ze denken dat dat bij WT hoort.

"My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-08-2002 19:34 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 18:20 schreef SoM het volgende:
Ik ben niet echt weg van bandjes als Nightwish en Within Temptation, vooral omdat ze zo gehyped worden...
Ook vnd ik het sneu dat WT opeens als gothic gezien word en om die reden 'kinderen' zich gaan kleden in gothic soepjurken, omdat ze denken dat dat bij WT hoort.

nix mis met nightwish jah!

My madness, my sadness

EvilWitch666
Christianity Is Suicide
Posted 03-08-2002 15:08 by EvilWitch666 Wijzig reactieProfiel van EvilWitch666Quote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 12:34 schreef DMTR het volgende:
Hoezo niet ? Moet je anders over de knie bij het label, ofzo ?

Nee hoor maar ik mag gewoon niet alles doorvertellen want dan moet ik over de knie bij mijn moeder en dat heb ik liever niet!!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-08-2002 15:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2002 19:34 schreef winters rage het volgende:
nix mis met nightwish jah!
De oude nightwish is niks mis mee...
suomi finnland perkele

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 03-08-2002 16:13 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 3 augustus 2002 15:08 schreef EvilWitch666 het volgende:
Nee hoor maar ik mag gewoon niet alles doorvertellen want dan moet ik over de knie bij mijn moeder en dat heb ik liever niet!!

Ik zeg niks, hoor !! Of gaat je moeder dan weer bij dat label over de knie ???

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 03-08-2002 17:00 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:

Within Temptation noem ik al 4 jaar Gothic ... ik geloof niet dat daar iets mis mee is...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-08-2002 20:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:

Ik vind niet dat je die twee bands zo maar in een zin mag noemen Nightwish is m.i. toch echt wel meer dan een 'bandje', met een behoorlijke discography, enorme tours, pogingen tot meedoen met Eurovisie Songfestival (net niet door de voorrondes gekomen helaas).. dat die hype hier in de Benelux nou ineens daar is kunnen zij weinig aan doen. In Finland is dit genre namelijk al jarenlang even populair.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-08-2002 20:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 3 augustus 2002 17:00 schreef Claw het volgende:
Within Temptation noem ik al 4 jaar Gothic ... ik geloof niet dat daar iets mis mee is...
Hmm... officieel worden onder Gothic stromingen als Electro verstaan en niet Gothic Metal... wazig maar goed.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-08-2002 3:08 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2002 20:04 schreef helmet het volgende:
Ik vind niet dat je die twee bands zo maar in een zin mag noemen Nightwish is m.i. toch echt wel meer dan een 'bandje', met een behoorlijke discography, enorme tours, pogingen tot meedoen met Eurovisie Songfestival (net niet door de voorrondes gekomen helaas).. dat die hype hier in de Benelux nou ineens daar is kunnen zij weinig aan doen. In Finland is dit genre namelijk al jarenlang even populair.
in Finnland gothic rock populair??????????????????!!!!!

alleen maar nightwish man meer niet..
ik ken veel leukere Finnse bands

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 04-08-2002 3:41 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Wa'k van die cd vind ???

Staan enkele goede bands op, maar het commerciële aspect achter die cd staat me wat minder aan.

Maar als Wingzzz op zo'n cd terecht kon komen...
Kan wel zeggen, maar tzou voor WoF natuurlijk een perfecte manier zijn om reclame te maken

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-08-2002 5:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ouden Nachtwens heerscht.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 04-08-2002 9:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2002 3:08 schreef wladimir het volgende:
in Finnland gothic rock populair??????????????????!!!!!

alleen maar nightwish man meer niet..
ik ken veel leukere Finnse bands

Ik vind het vervelend om in herhaling te vallen, maar Nightwish heeft niks met gothic te maken.
Nightwish is power metal met een zangeres, niks meer en niks minder en dat die zangeres dan een operazangeres is, is een leuke bijkomstigheid, maar daardoor heeft het nog steeds niks met gothic metal te maken.
En, zoals al eerder aangehaald is, de term gothic metal deugt sowieso voor geen meter. Bij gothic metal denk je aan bands met zowel een zangeres als een grunter, zoals Tristania, Sins of Thy Beloved, Sirenia, Penumbra, After Forever en bij echte gothic wordt juist nooit gegrunt. Luister maar eens naar een 'band' als Clan of Xymox...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com