|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Bronvermelding? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:ik vind alleen secret of the runes goed tjah |
|
Nou,ik ga het niet meer aan mijn hart laten komen.Als die zogezegde gothics op me afkomen en beginnen lullen hoor ik het gewoon net meer!!! Trouwens,de echte fans hebben de full-cd's van al de bands die op die cd staan!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Uhm ja de bron mag ik dus niet vertellen maar geloof me nu maar!!! Het is een bron die zeer vertrouwelijk is!! See The Absence Behind My Eyes |
|
AF Mark ? |
|
nope See The Absence Behind My Eyes |
|
Dat kon ik me namelijk wel inbeelden ... Maar is het vanuit een band of een label ? |
|
quote: Ik vond het al zo vreemd dat het niet met koeienletters op de wt-website stond dat ze opgenomen waren op deze verzamel-cd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ah ik zag de reden pas later .. Maar ik neem toch aan dat artiesten (of hun labels) toestemming hebben gegeven om die nummers te gebruiken. Lijkt me anders ERG dom van de platensmaatschappij van die verzamelaar ... |
|
Uhm ja het is vanuit een label meer zeg ik niet!!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: Hoezo niet ? Moet je anders over de knie bij het label, ofzo ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Een van de mooie dingen van metal vond ik altijd het feit dat er niet om de haverklap een fucking verzamel CD uitkwam. (afgezien van de tributecd's). Dat is nu dan ook verleden tijd. Into Temptation |
|
Ik ben niet echt weg van bandjes als Nightwish en Within Temptation, vooral omdat ze zo gehyped worden... Ook vnd ik het sneu dat WT opeens als gothic gezien word en om die reden 'kinderen' zich gaan kleden in gothic soepjurken, omdat ze denken dat dat bij WT hoort. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: nix mis met nightwish jah! My madness, my sadness |
|
quote: Nee hoor maar ik mag gewoon niet alles doorvertellen want dan moet ik over de knie bij mijn moeder en dat heb ik liever niet!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote:De oude nightwish is niks mis mee... suomi finnland perkele |
|
quote: Ik zeg niks, hoor !! Of gaat je moeder dan weer bij dat label over de knie ??? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Within Temptation noem ik al 4 jaar Gothic ... ik geloof niet dat daar iets mis mee is... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik vind niet dat je die twee bands zo maar in een zin mag noemen Nightwish is m.i. toch echt wel meer dan een 'bandje', met een behoorlijke discography, enorme tours, pogingen tot meedoen met Eurovisie Songfestival (net niet door de voorrondes gekomen helaas).. dat die hype hier in de Benelux nou ineens daar is kunnen zij weinig aan doen. In Finland is dit genre namelijk al jarenlang even populair. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Hmm... officieel worden onder Gothic stromingen als Electro verstaan en niet Gothic Metal... wazig maar goed. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:in Finnland gothic rock populair??????????????????!!!!! alleen maar nightwish man meer niet.. ik ken veel leukere Finnse bands |
|
Wa'k van die cd vind ??? Staan enkele goede bands op, maar het commerciële aspect achter die cd staat me wat minder aan. Maar als Wingzzz op zo'n cd terecht kon komen... Kan wel zeggen, maar tzou voor WoF natuurlijk een perfecte manier zijn om reclame te maken |
|
Ouden Nachtwens heerscht. |
|
quote: Ik vind het vervelend om in herhaling te vallen, maar Nightwish heeft niks met gothic te maken. Nightwish is power metal met een zangeres, niks meer en niks minder en dat die zangeres dan een operazangeres is, is een leuke bijkomstigheid, maar daardoor heeft het nog steeds niks met gothic metal te maken. En, zoals al eerder aangehaald is, de term gothic metal deugt sowieso voor geen meter. Bij gothic metal denk je aan bands met zowel een zangeres als een grunter, zoals Tristania, Sins of Thy Beloved, Sirenia, Penumbra, After Forever en bij echte gothic wordt juist nooit gegrunt. Luister maar eens naar een 'band' als Clan of Xymox... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |