IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat Vinden We Nou Van Die Nieuwe CD "Into Temptation" ? Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2002 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 juli 2002 21:08 schreef Fire het volgende:
Niet echt vriendelijk
...
Adviesprijs: ? 23,99
bol.com prijs: ? 19,49
U bespaart: 19 %

Fukking euro's? JEEZZ!!!

Wat een verschrikkelijke prijzen!!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-07-2002 23:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat is idd

Belachelijk!!! Hoezo uitmelken.....

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-07-2002 3:19 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 14:38 schreef Paul het volgende:
Van bol.com de volgende bands staan er op:

1. Within Temptation - Ice Queen
2. Within Temptation - Mother Earth
3. After Forever - Emphasis
4. After Forever - Intrinsick
5. Nightwish - The King Slayer
6. Nightwish - Senzafine
7. Lacuna Coil - When a Dead Man Walks
8. Lacuna Coil - The Shining Path
9. Tristania - Agina
10. The Gathering - Kevin's Telescope
11. Theatre Of Tragedy - Venus
12. Therion - Enter Vrail-Ya
13. Therion - Oh Fortuna
14. Ambeon - Cold Metal
15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear Siluvium - Like A Saint In Velvet Rage

Senzafine is van Lacuna coil en niet van nightwish..

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 21-07-2002 9:06 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2002 21:08 schreef Fire het volgende:
Niet echt vriendelijk
Adviesprijs: ? 23,99
bol.com prijs: ? 19,49
U bespaart: 19 %

ok...
das duur, das heel duur.
dat is volgens mij nog meer als de gemiddelde tmf crap cd...

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 21-07-2002 9:07]

My madness, my sadness

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-07-2002 10:05 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Within Temptation?

Ik heb sowieso al een schurfthekel aan al die lamme nepdoom en zoetzappige homogothic.
Geef mij maar Evoken, Saturnus e.d. als 't om doom gaat en Malochia, Sisters of Mercy, Quintall e.d. als 't om gothic gaat.

Wat WT betreft, ik zet toch 100x liever een Kate Bush CD op dan die onoriginele zwakke sellout rotzooi!

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-07-2002 10:08 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2002 9:06 schreef winters rage het volgende:
ok...
das duur, das heel duur.
dat is volgens mij nog meer als de gemiddelde tmf crap cd...

hehehe, sterker nog het IS een TMF crap cd...

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 21-07-2002 11:25 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2002 10:05 schreef lord Kaas het volgende:
Within Temptation?

Ik heb sowieso al een schurfthekel aan al die lamme nepdoom en zoetzappige homogothic.
Geef mij maar Evoken, Saturnus e.d. als 't om doom gaat en Malochia, Sisters of Mercy, Quintall e.d. als 't om gothic gaat.

Wat WT betreft, ik zet toch 100x liever een Kate Bush CD op dan die onoriginele zwakke sellout rotzooi!

Weer zo'n junior member

Sisters of Mercy = een stel nonnen die werken voor het rode kruis in Afrika

The Sisters of Mercy = Is werelds beste Goth band die er bestaat

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 21-07-2002 11:26]

Wiegen Meister !

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-07-2002 12:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 juli 2002 14:38 schreef Paul het volgende:
15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear

Hey cool Lacrimas Profundere. Hehe zo help je t nietswetende TMF publiek misschien nog aan een goede muzieksmaak

Wat betreft de prijs, ik vind persoonlijk dat ze groot gelijk hebben er zo veel geld voor te vragen. Als er echt mensen zo dom zijn 20 euros voor een verzamelcd neer te leggen moeten ze daar vooral misbruik van maken. De echte fans kunnen deze muziek toch wel goedkoop krijgen via mailorder / 2e hands cd winkels / metal markets. Ik heb echt niks tegen uitpersen van TMF publiek

Zenial

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-07-2002 12:32 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

1. Within Temptation - Ice Queen
2. Within Temptation - Mother Earth
3. After Forever - Emphasis
4. After Forever - Intrinsick
5. Nightwish - The King Slayer
6. Nightwish - Senzafine
7. Lacuna Coil - When a Dead Man Walks
8. Lacuna Coil - The Shining Path
9. Tristania - Agina
10. The Gathering - Kevin's Telescope
11. Theatre Of Tragedy - Venus
12. Therion - Enter Vrail-Ya
13. Therion - Oh Fortuna
14. Ambeon - Cold Metal
15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear Siluvium - Like A Saint In Velvet Rage

Therion vind ik wel goed. De rest daarentegen niet. Daarom zal deze cd niet in mijn collectie terechtkomen.

the only pleasure is pain

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-07-2002 13:17 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2002 19:42 schreef karnivoor het volgende:
dat is de grootste vrees voor veel mensen(waaronder mij), denk ik...

en het 'standaardvolk' kennende zal dat ook wel gebeuren en het heet trend...

Perfect toch dat het "grote publiek" alleen voor WT gaat? Op die manier blijven er genoeg gothicmetalbands underground. Of verwacht je dat nu opeens elke band in dat genre populair wordt?
After Forever heeft een clip opgenomen, maar die zenden ze niet uit op TMF en het wordt dus geen hit. Er is 1 band uitgelicht en via deze cd mogen andere bands meerijden op het (comerciele)succes van WT.

Het grote nadeel vind ik alleen dat de prijs van concertkaartjes omhoog schiet. En volgens mij zijn de bands er niet rijker van geworden.

bla...bla...bla...

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-07-2002 13:51 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2002 11:25 schreef Shadow_Smile het volgende:
Weer zo'n junior member

Sisters of Mercy = een stel nonnen die werken voor het rode kruis in Afrika

The Sisters of Mercy = Is werelds beste Goth band die er bestaat

Ik mag dan wel hiero een junior member zijn
....ik ben niet mentally impared.....

Mijn diepste excuses voor het ontbreken van het meest belangrijke woordje van de hele post, ik hoop dat niet het gehele forum nu koortsachtig op zoek is naar meer info over grrrrrrrrristelijke hulptroepen in afrika....

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 21-07-2002 13:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

te laat.....
Ik was me al rot aan het zoeken.

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 21-07-2002 13:54]

bla...bla...bla...

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-07-2002 13:56 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 juli 2002 13:51 schreef lord Kaas het volgende:
Ik mag dan wel hiero een junior member zijn
....ik ben niet mentally impared.....

Mijn diepste excuses voor het ontbreken van het meest belangrijke woordje van de hele post, ik hoop dat niet het gehele forum nu koortsachtig op zoek is naar meer info over grrrrrrrrristelijke hulptroepen in afrika....

lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 21-07-2002 14:03 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Mijn welgemeende excuses vrouwe Rose...

Wellicht verlicht dit de queeste:

de meest geweldadige gothic zelfmoordsektes in Afrika en omstreken

Fire
Usericon van Fire
Posted 21-07-2002 14:19 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

houd het svp een beetje gezellig hier. Dank u!

on topic maar weer

Devoraz
the Transgressor
Usericon van Devoraz
Posted 28-07-2002 12:17 by Devoraz Wijzig reactieProfiel van DevorazQuote dit berichthttp://www.nightmarepatrol.net

Gelukkig is het Within Temptation die de commerciële kant opgeduwd wordt. Ik vind het de slechtste gothic band van Nederland. After Forever en Orphanage zijn vele malen beter.

Die CD slaat helemaal nergens op. Alleen omdat WT zo populair is, moet het hele genre in de schijnwerpers gezet worden. Laat de andere bands toch lekker met rust.

Als ik de tracklist van bol.com bekijk, krijg ik het idee dat bol.com er helemaal naast zit met zijn tracklist of er zijn verschillende versies in omloop. Dit is de tracklist uit de Aardschok (in willekeurige volgorde):

Within Temptation - Ice Queen
Within Temptation - Our Farewell
After Forever - My Pledge Of Allegiance #1
After Forever - Emphasis
Ayreon - My House On Mars
Ambeon - Cold Metal
The Gathering - In Motion
Nightwish - Ever Dream
Tristania - Wormwood
Trail Of Tears - Driven Through The Ruins
Sirenia - Meridian
Therion - O Fortuna
Beseech - Between The Lines
Lacuna Coil - Senzafine

Wie moeten we nu geloven?

I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie!

joeri
Usericon van joeri
Posted 28-07-2002 12:21 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

aardschok

SQT
Usericon van SQT
Posted 28-07-2002 12:22 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Deze CD koop ik sowieso niet, alleen omdat hij met commerciele doeleinden is gemaakt

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 28-07-2002 12:27 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Dit zijn nou juist van die typische stront-cd's door TMF gelanceerd waarvan je familie zegt "oh, dat vind jij zeker ook wel goed?!". Waarna je dan weer diep moet zuchten en "Neehee, natuuuuuuurlijk niet" moet gaan schreeuwen.

Fucking crap, dat is het !!

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

joeri
Usericon van joeri
Posted 28-07-2002 12:28 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 12:27 schreef DMTR het volgende:
Dit zijn nou juist van die typische stront-cd's door TMF gelanceerd waarvan je familie zegt "oh, dat vind jij zeker ook wel goed?!". Waarna je dan weer diep moet zuchten en "Neehee, natuuuuuuurlijk niet" moet gaan schreeuwen.

Fucking crap, dat is het !!

ik ken het........

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-07-2002 16:13 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 20 juli 2002 14:48 schreef Claw het volgende:
Tristania - Angine
Theatre of Tragedy - Venus

is prima muziek, nummers waar ik nog steeds geregeld naar luister...

Ik vind het dus wel goed, dat ze reclame maken met de hype 'Within Temptation' en daarmee de aandacht een beetje proberen te vestigen op wat andere (betere) 'Gothic' bandjes...

ik vind alleen dat ze er een nummer van de cd Enter op hadden moeten zetten 'Candles' ofzo ...

Want je gaat reclame maken voor je oude cd ipv de nieuwste? denkut ook

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 28-07-2002 16:18 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik zou die CD moeten toevoegen aan mijnen nightwish site, maar nu zijn der twee tracklists, blijkbaar... Is der zo per ongeluk genen "officiele" site van... (long shot, I know...)

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 16:25 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

wat 'n drukte om niks er bestaan al zolang gothic-verzamelaars "Beauty in Darkness" bijv, ook al weer 5 of 6 delen van.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-07-2002 16:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hehehehehe ja Beauty in Darkness, daar staat pas Truee gothic op =)

Zenial

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-07-2002 19:07 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2002 16:59 schreef Zenial het volgende:
Hehehehehe ja Beauty in Darkness, daar staat pas Truee gothic op =)

*grijns*

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com