|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is idd Belachelijk!!! Hoezo uitmelken..... |
|
quote: Senzafine is van Lacuna coil en niet van nightwish.. |
|
quote: ok... das duur, das heel duur. dat is volgens mij nog meer als de gemiddelde tmf crap cd... [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 21-07-2002 9:07] My madness, my sadness |
|
Within Temptation? Ik heb sowieso al een schurfthekel aan al die lamme nepdoom en zoetzappige homogothic. Geef mij maar Evoken, Saturnus e.d. als 't om doom gaat en Malochia, Sisters of Mercy, Quintall e.d. als 't om gothic gaat. Wat WT betreft, ik zet toch 100x liever een Kate Bush CD op dan die onoriginele zwakke sellout rotzooi! |
|
quote: hehehe, sterker nog het IS een TMF crap cd... |
|
quote: Weer zo'n junior member Sisters of Mercy = een stel nonnen die werken voor het rode kruis in Afrika The Sisters of Mercy = Is werelds beste Goth band die er bestaat [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 21-07-2002 11:26] Wiegen Meister ! |
|
quote: Hey cool Lacrimas Profundere. Hehe zo help je t nietswetende TMF publiek misschien nog aan een goede muzieksmaak Wat betreft de prijs, ik vind persoonlijk dat ze groot gelijk hebben er zo veel geld voor te vragen. Als er echt mensen zo dom zijn 20 euros voor een verzamelcd neer te leggen moeten ze daar vooral misbruik van maken. De echte fans kunnen deze muziek toch wel goedkoop krijgen via mailorder / 2e hands cd winkels / metal markets. Ik heb echt niks tegen uitpersen van TMF publiek Zenial |
|
1. Within Temptation - Ice Queen 2. Within Temptation - Mother Earth 3. After Forever - Emphasis 4. After Forever - Intrinsick 5. Nightwish - The King Slayer 6. Nightwish - Senzafine 7. Lacuna Coil - When a Dead Man Walks 8. Lacuna Coil - The Shining Path 9. Tristania - Agina 10. The Gathering - Kevin's Telescope 11. Theatre Of Tragedy - Venus 12. Therion - Enter Vrail-Ya 13. Therion - Oh Fortuna 14. Ambeon - Cold Metal 15. Lacrimes Profundere - 2 Seconds And A Tear Siluvium - Like A Saint In Velvet Rage Therion vind ik wel goed. De rest daarentegen niet. Daarom zal deze cd niet in mijn collectie terechtkomen. the only pleasure is pain |
|
quote: Perfect toch dat het "grote publiek" alleen voor WT gaat? Op die manier blijven er genoeg gothicmetalbands underground. Of verwacht je dat nu opeens elke band in dat genre populair wordt? After Forever heeft een clip opgenomen, maar die zenden ze niet uit op TMF en het wordt dus geen hit. Er is 1 band uitgelicht en via deze cd mogen andere bands meerijden op het (comerciele)succes van WT. Het grote nadeel vind ik alleen dat de prijs van concertkaartjes omhoog schiet. En volgens mij zijn de bands er niet rijker van geworden. bla...bla...bla... |
|
quote: Ik mag dan wel hiero een junior member zijn ....ik ben niet mentally impared..... Mijn diepste excuses voor het ontbreken van het meest belangrijke woordje van de hele post, ik hoop dat niet het gehele forum nu koortsachtig op zoek is naar meer info over grrrrrrrrristelijke hulptroepen in afrika.... |
|
te laat..... Ik was me al rot aan het zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 21-07-2002 13:54] bla...bla...bla... |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mijn welgemeende excuses vrouwe Rose... Wellicht verlicht dit de queeste: de meest geweldadige gothic zelfmoordsektes in Afrika en omstreken |
|
houd het svp een beetje gezellig hier. Dank u! on topic maar weer |
|
Gelukkig is het Within Temptation die de commerciële kant opgeduwd wordt. Ik vind het de slechtste gothic band van Nederland. After Forever en Orphanage zijn vele malen beter. Die CD slaat helemaal nergens op. Alleen omdat WT zo populair is, moet het hele genre in de schijnwerpers gezet worden. Laat de andere bands toch lekker met rust. Als ik de tracklist van bol.com bekijk, krijg ik het idee dat bol.com er helemaal naast zit met zijn tracklist of er zijn verschillende versies in omloop. Dit is de tracklist uit de Aardschok (in willekeurige volgorde): Within Temptation - Ice Queen Within Temptation - Our Farewell After Forever - My Pledge Of Allegiance #1 After Forever - Emphasis Ayreon - My House On Mars Ambeon - Cold Metal The Gathering - In Motion Nightwish - Ever Dream Tristania - Wormwood Trail Of Tears - Driven Through The Ruins Sirenia - Meridian Therion - O Fortuna Beseech - Between The Lines Lacuna Coil - Senzafine Wie moeten we nu geloven? I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
aardschok |
|
Deze CD koop ik sowieso niet, alleen omdat hij met commerciele doeleinden is gemaakt |
|
Dit zijn nou juist van die typische stront-cd's door TMF gelanceerd waarvan je familie zegt "oh, dat vind jij zeker ook wel goed?!". Waarna je dan weer diep moet zuchten en "Neehee, natuuuuuuurlijk niet" moet gaan schreeuwen. Fucking crap, dat is het !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ik ken het........ |
|
quote: Want je gaat reclame maken voor je oude cd ipv de nieuwste? denkut ook |
|
Ik zou die CD moeten toevoegen aan mijnen nightwish site, maar nu zijn der twee tracklists, blijkbaar... Is der zo per ongeluk genen "officiele" site van... (long shot, I know...) |
|
wat 'n drukte om niks er bestaan al zolang gothic-verzamelaars "Beauty in Darkness" bijv, ook al weer 5 of 6 delen van. |
|
Hehehehehe ja Beauty in Darkness, daar staat pas Truee gothic op =) Zenial |
|
quote: *grijns* |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |