|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Rouleren is iets anders dan roeleren. |
|
O shit.. Sorry.. Nou is-ie al weer gefixt... [Dit bericht is gewijzigd door Hieronimus op 18-12-2002 14:12] Ad Astra... |
|
Ik geloof dat ik hierop getrakteerd ga worden is mij pasgeleden belooft |
|
Bint is gister naar de LOTR marathon in Pathe Shouwburgplein geweest. Da's eerst deel 1 en dan deel 2... Ben benieuwd hoe 'ie het heeft gehad. Man da's pas een lange zit Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ga de film vanavond ook zien in de pate-arena in A'dam!!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik geloof dat ik geen waarde hecht aan het oordeel wat Veronica er van vindt In deel 2 van het boek komen gewoon veel meer grote veldslagen voor, en dat gaat heerschen De film is trouwens vanacht al in premiere gegaan, dus ... al mensen die hem al hebben gezien? Ik wil het namelijk niet horen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Gister en vanochtend deel 1 en 2 gezien in de cinestar tussen enschede en Hengelo. Het was wel een lange zit, maar het was zeker de moeite waar en gelukkig zijn er energie drankjes . Deel 2 is zeker tof, mooie veldslag, gollem/smeagol is mooi gedaan/gemaakt, mooie special effects, mooie landschappen, mooie gevechten, mooie Eowyn. Tsja vond je deel 1 mooi, dan is deel 2 zeker goed. De muziek was niet echt bijzonder, ze hebben ongeveer hetzelfde thema weer gebruikt. Moet het nog maar eens op zichzelf luisteren. En natuurlijk de film nog een paar keer zien. Alleen het verhaal was wel een beetje voorspelbaar Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Ja gister in Weert deel 1 en 2 achter elkaar....mijn kont deed na deel 1 al pijn door de oncomfortabele stoelen maar deel 1 vond ik enigszins te voorspelbaar...deel 2 was beter Gollem heerst.Maar bij de veldslad van die orks enzo viel ik serieus in slaap, werd 10 minuten voor de afloop wakker....heb ik veel gemist???? luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Bwahahahaha, dat meen je toch niet serieus he? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
jawel....Frodo en aanhang loopt 10 kilometer ze worden door 4000 orks aangevallen slachten ze af en lopen weer 10 km worden weer aangevallen etc etc. Vond ik persoonlijk wel na een tijdje . Maar dat is mijn mening. luuuuuuv is in the air......... |
|
Da's inderdaad jouw mening ja... LOL Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Aaargh PRUTSTER |
|
ja euh ik was al die morgen om half 7 op.....ik was echt keimoe en die stoelen waren net niet comfortabel dus ik kon niet lekker zitten en ik werd steeds moe-er......toen vielen de oogjes dicht luuuuuuv is in the air......... |
|
Dan moet je ook niet naar een premiere gaan. |
|
bek houden. Ik had die kaartjes al 5 weken van tevoren gereserveerd.Wist ik veel dat ik naar school moest voor een of ander dom project. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: als je het boek hebt gelezen is het idd voorspelbaar, hoe zou dat nou komen |
|
quote: Oef, gelukt. |
|
Tog leuk hoe intelligent sommige mensen over kunnen komen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja he, toch |
|
quote:Ow, het ligt dus niet aan mij? |
|
nee het ligt nooit aan jou. luuuuuuv is in the air......... |
|
En nu weer ontopic en zonder geflame graag! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nee ok, dan is dat misverstand uit de wereld geholpen. |
|
quote: Inderdaad! Tien minuten nadat de film was begonnen had ik al door dat Boromir dood zou gaan! Het was ook overduidelijk dat Frodo de Ringbearer zou worden en dat hele stuk in Lothlorien-- tsja, dat kon iedereen aan zien komen, dacht ik zo. Ik kan je nu ook al zo vertellen dat er ergens nog wel iets van een groot spinnebeest zal voorkomen (hoe kan het ook anders) en waarschijnlijk verliest Frodo een vinger ofzo (afgebeten door Gollum, misschien?) Alles is zo voorspelbaar, het lijkt verdomme wel of ik het allemaal al eens eerder heb gezien! Mentation - www.mentation.nl |
|
Flame???Wie? luuuuuuv is in the air......... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |