|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Metallica - One. |
|
"paranoid" van black sabbath of wat deep purple nummers. ik weet het niet meer want mijn ouders hadden al erg lang daar muziek van. |
|
Christian Woman van Type O Negative |
|
ik had "black album van metallica gekocht om te horen hoe het was. enter sandman dus. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
the number of the beast van Iron Maiden |
|
Arise - Sepultura Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik denk dat ik dankzij the offsprings "Self Esteem" metal ben gaan luisteren, Metallica kwam iig NA dat nummer tot mij... |
|
We hadden het toch over metal ? Ikzelf ben begonnen met GnR. Maar dat valt bij mij niet onder metal. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
En het eerste echte metal nummer wat ik hoorde was volgens mij Dead Embryonic Cells ven Sepultura. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
poww, moeilijk. volgens mij was't Metallica.. anders was het G'N'R, AC/DC, Ozzy of B.Sabbath |
|
Volgens mij was het een nummer van Skid Row. (18 and life dacht ik). the only pleasure is pain |
|
eerste metalplaat die een vriendje voor me opnam op een bandje was mini lp van mercyful fate - nuns have no fun, zal ergens in '84 zijn. qua metal. daarvoor was het de michael schenker group, scorpions, motörhead, ufo, etc. Oud Vuil. |
|
Iets van Iron Maiden, van The X-Factor. Heb ik te danken aan een ex van mij, mijn eerste vriendje was helemaal into Iron Maiden en heeft mij dus geintroduceerd in de GOEDE muziek. Heeft ie toch nog wat goed gedaan Europe e.d. tel ik niet mee, toen was ik nog niet bewust naar muziek aan het luisteren hoewel ik het wel een geweldig nummer vond. To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
You know where you are? You're in the jungle, baby ! You're gonna die! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Alice Cooper - Poison Na het horen van dat nummer, was mijn leven niet meer te redden van het HEADBANG gebeuren Wiegen Meister ! |
|
Gary Moore (niet echt metal maargoed daarna Metallica komt meer in de buurt and so on!) |
|
Black Sabbath - Evil Woman en toen ben ik eens op i-net gaan zoeken en uitgekomen bij Metallica en zo verder Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
echt metal, dat moet denk ik peace sells zijn geweest, maar the waisted years kan misschien ook wel, weet het niet meer. mijn eerste cassestte was iig peace sells (voor de 15 jarigen: megadeth dus) **blacksabbath en the offspring kende ik ook wel, en alice cooper etc, bedoel dat soort "metal" aka "hardrock" zat in alle jaren 80 films wel) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 25-07-2002 21:54] |
|
Eerste zooi op cd ... hmmm Was volgens mij Suicidal Tendencies - FNG |
|
'Corporation Pull-in' van Terrorizer, in 2 Gymnasium, bij maatschappijleer Damn wat vond ik dat een teringherrie zeg (ben pas anderhalf jaar later naar metal gaan luisteren, en dan is Terrorizer geen goed opstapje ), en damn, wat was die leraar cool . |
|
Hair metal ook goed? Animal van Def Leppard..of the final countdown van Europe weet niet zeker meer. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ow shit.. stond eerste, niet beste.. eeujm... dat zal dan wel orphanage-at the mountains of madness zijn [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-07-2002 15:23] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:dat is wel "in het diepe gegooid worden". |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |