|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:neuk is hardcore, sm is metal Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Metallica - Creeping Death |
|
MOTORBREATH wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Piet Veerman - Sailing Home toen werd ik gelijk helemaal metalhead Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
smell like teen spirit |
|
whats next? Zangeres Zonder Naam? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: eikel Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
snotlip heerst over kutkoters misschien Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Sluit ik me bij aan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het begon allemaal op een grillige winteravond een jaar of zes geleden, toen kreeg ik voor m'n verjaardag Roots van wijlen Sepultura. ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
Ik weet 't niet meer precies, maar het was van 1 van de volgende nummers: DarkThrone - A blaze in the northern sky DarkThrone - Black Winged DarkThrone - Transilvanian Hunger |
|
Dat is ook meteen een pittig begin. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Rage Against The Machine - Killing in the name of [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-08-2002 22:45] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
En meteen een fijne selectie van darkthrone |
|
quote: en je bent van '88 ? Wow jij bent er vroeg bij Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
hmmmm das een lastige, et begon allemaal met Runs`n Gozes, en later met Iron maiden en toen ging het bergafwaards of juist opwaards tis maar hoe je het bekijkt! ik zit nu trouwens ergens tussen slayer en intestinol discorge in /\ || || || || weet ik veel hoe j et sgrijft. Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
Iron Maiden - Fear Of The Dark |
|
S.O.D. - Speak English or Die Behoorlijk Amerikaans, op z'n tijd behoorlijk grappig, maar vooral ook knuppelhard! (voor die tijd...) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Bij mij idem. Gezien de triplet riffs wat mij betreft -poppy- metal. Wat vindt je van de Dispatched versie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
he gozert, Mijn eerste nummer was The unforgiven two van Metallica singeltje gekocht en toen Black Album enz en zo ben ik er ingerold |
|
Het album van de Osdorp Posse met Nembrionic- Briljant, Hard en geslepen. Ik was namelijk behoorlijk O.P. fan maar met dat album ging ik helemaal uit m'n naad en ben ik metal gaan luisteren. |
|
Inderdaad, the Final Countdown...als we dat metal mogen noemen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Hallo Paul, alsof ik dat niet wist. Ben je onze jaren van non-stop Metallica covers vergeten? |
|
Nummers weet ik niet meer, (er was eens, heel, heeeeeeel lang geleden....)maar bands wel: Iron Maiden, Motorhead, Black Sabbath. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |