IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat is het eerste metalnummer wat je hoorde? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-08-2002 13:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 13:43 schreef elmar het volgende:
toen ik 7 was luisterde ik intensief, naar de spacemarines, iets van Nederlandstalige deathmetal (echt hoor!)
Dat is van die neder hardcore, is wel grappig

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 17-08-2002 13:50 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 17 augustus 2002 13:49 schreef wladimir het volgende:
Dat is van die neder hardcore, is wel grappig
neuk is hardcore, sm is metal

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 17-08-2002 16:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Metallica - Creeping Death

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-08-2002 19:27 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

MOTORBREATH

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 17-08-2002 19:37 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Piet Veerman - Sailing Home

toen werd ik gelijk helemaal metalhead

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-08-2002 19:40 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

smell like teen spirit

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 17-08-2002 19:41 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

whats next?
Zangeres Zonder Naam?

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2002 19:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 15:39 schreef Kramy het volgende:
iets langer...ik luister nu namelijk ongeveer 3 jaar metal...en wait en bleed was het eerste "metal" nummer wat ik hoorde.

Voor Basje: Slipknot heerscht

eikel

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Posted 17-08-2002 20:12 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

snotlip heerst
over kutkoters misschien

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2002 20:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Sluit ik me bij aan.

Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 17-08-2002 21:48 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Het begon allemaal op een grillige winteravond een jaar of zes geleden, toen kreeg ik voor m'n verjaardag Roots van wijlen Sepultura.

...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei

Enigma
Usericon van Enigma
Posted 17-08-2002 22:08 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

Ik weet 't niet meer precies, maar het was van 1 van de volgende nummers:

DarkThrone - A blaze in the northern sky
DarkThrone - Black Winged
DarkThrone - Transilvanian Hunger

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-08-2002 22:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dat is ook meteen een pittig begin.

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-08-2002 22:13 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Rage Against The Machine - Killing in the name of

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 17-08-2002 22:45]

I spy with my little and verrry evil eye.....

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 17-08-2002 22:40 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

En meteen een fijne selectie van darkthrone

Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 17-08-2002 22:41 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2002 22:08 schreef Enigma het volgende:
Ik weet 't niet meer precies, maar het was van 1 van de volgende nummers:

DarkThrone - A blaze in the northern sky
DarkThrone - Black Winged
DarkThrone - Transilvanian Hunger

en je bent van '88 ?

Wow jij bent er vroeg bij

Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)

hillegom_Vullis
RAGE inside THE WOMB
Usericon van hillegom_Vullis
Posted 18-08-2002 11:55 by hillegom_Vullis Wijzig reactieProfiel van hillegom_VullisQuote dit bericht

hmmmm das een lastige, et begon allemaal met Runs`n Gozes, en later met Iron maiden en toen ging het bergafwaards of juist opwaards tis maar hoe je het bekijkt!

ik zit nu trouwens ergens tussen slayer en intestinol discorge in
/\
||
||
||
||
weet ik veel hoe j et sgrijft.

Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!!

adri maiden
Usericon van adri maiden
Posted 18-08-2002 11:59 by adri maiden Wijzig reactieProfiel van adri maidenQuote dit bericht

Iron Maiden - Fear Of The Dark

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-08-2002 9:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

S.O.D. - Speak English or Die

Behoorlijk Amerikaans, op z'n tijd behoorlijk grappig, maar vooral ook knuppelhard! (voor die tijd...)

Dear dirty delightful old drunken old days

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-08-2002 9:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 augustus 2002 16:59 schreef Sharteel het volgende:
The final countdown.. voor zover dat hier als echte metal beschouwd wordt..

Bij mij idem. Gezien de triplet riffs wat mij betreft -poppy- metal.

Wat vindt je van de Dispatched versie?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

infinitedawn
Usericon van infinitedawn
Posted 21-08-2002 15:31 by infinitedawn Wijzig reactieProfiel van infinitedawnQuote dit bericht

he gozert,

Mijn eerste nummer was The unforgiven two van Metallica singeltje gekocht en toen Black Album enz en zo ben ik er ingerold

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 21-08-2002 15:39 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Het album van de Osdorp Posse met Nembrionic- Briljant, Hard en geslepen.

Ik was namelijk behoorlijk O.P. fan maar met dat album ging ik helemaal uit m'n naad en ben ik metal gaan luisteren.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-08-2002 15:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Inderdaad, the Final Countdown...als we dat metal mogen noemen

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 21-08-2002 15:52 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2002 15:31 schreef infinitedawn het volgende:
he gozert,

Mijn eerste nummer was The unforgiven two van Metallica singeltje gekocht en toen Black Album enz en zo ben ik er ingerold

Hallo Paul, alsof ik dat niet wist. Ben je onze jaren van non-stop Metallica covers vergeten?

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-08-2002 18:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nummers weet ik niet meer, (er was eens, heel, heeeeeeel lang geleden....)maar bands wel:
Iron Maiden, Motorhead, Black Sabbath.

Bazzio Attacks!!!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com