|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
immortal - blashirk, |
|
Wheels of Fire van Manowar. Ik moest direct weten welke muziekstijl dat het was, en van welke groep. Sindsdien ben ik mega fan van manowar. We Are BrederLord |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 13-05-2003 14:39] |
|
No more tears van Ozzy. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Volgens mij was het 'wherever i may roam' van Metallica Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: |
|
"We care a lot" van Faith No More (als dat tot metal gerekend wordt hehe)... anders wordt het Enter Sandman van Metallica. Eerste deathmetal nummer "As I Die" van Paradise Lost en eerste blackmetal "A Blaze in the Northern Sky" van Darkthrone owwww goeie oude tijd... Zenial |
|
als je nirvana niet meetelt, One van metallica in de top 40 Je moeder. |
|
Weet ik eigenlijk niet. Ik kan mij nog herinneren dat ik in de 4de klas van de lagere school (ik was 10) mijn schoolboeken met het woord "SLAVER" bekladde Ik weet niet waar ik dat vandaan had gehaald maar ik wist wel in 1 klap wat ik wilde luisteren! |
|
Ik denk Hit the Lights van Metallica. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-05-2003 15:30] |
|
kben eigenlijk begonnen met THE URBAN DANCE SQUAD, toen geleidelijk naar Machine Head en toen ik THE GATHERING "ALWAYS" hoorde was ik verknocht aan de metal! er was geen weg meer terug! Shit das al weer wat jaartjes terug! I Find That I Am Not There... |
|
haha Metallica - Die Die Darling of Slayer - Angel Of Death kweet niet precies kreeg t van een vriend [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 13-05-2003 22:06] |
|
Ik dacht The number of the beast, maar het is dan ook al zolang geleden. After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Final Countdown van Europe ergens in 85 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |