|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat niet 2 jaar geleden geweest, dat Slipknot gebeuren? |
|
Master of puppets toen ik 5 was Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Guns and roses hebben er in mijn geval ook voor iets tussengezeten-toen ik 13-14 was,speelde ik hun platen zowat aan diggelen...nu kan ik er wel niet meer naar luisteren...die vreselijk hoge,geforceerde stem!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
weet niet meer het echte eerst nummer, maar ik weet nog wel dat toen ik COF voor het eerst hoorde, ik dacht whatthefuck!! bruut |
|
ik geloof dat het Angel of Death van Slayer was MuayThaigerrr!! |
|
Hmmz, dat moet denk ik Another brick in The Wall van Pink Floyd zijn geweest. Aangezien dat me vader dat draaide toen ik klein, heel klein was.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bij mij moet het iets van Kiss geweest zijn. Eerste plaat die 'k zelf kocht Johnny the Fox van Thin Lizzy en Metal on Metal van ANVIL (nog steeds 'n klassieker !!!!) |
|
ik geloof iets van maiden |
|
Op de einde van de basisschool luisterde ik al Helloween (keeper of the seven keys), vind ik nog altijd lachen. Pestilence - Consuming Impulse ia mijn eerste "echte" metal ervaring. wat een openbaring was dat. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Iron Maiden - number of the Beast Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
dat moet een nummer van sepeltura geweest zijn, maar kweet zelf niet welke cd het was |
|
quote: ik dus ook |
|
quote: iets langer...ik luister nu namelijk ongeveer 3 jaar metal...en wait en bleed was het eerste "metal" nummer wat ik hoorde. Voor Basje: Slipknot heerscht Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Een nummer van Iron Maiden. Ik weet niet meer welke. Dat was in de tijd dat ik zelf nog niet zo naar metal luisterde en dat een gozer bij mij in het dorp me zijn LP-collectie liet horen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jeetje wat een vraag kan ik me niet meer herinneren hoor is al zolang geleden............begon op zéér vroege leeftijd al met Deep Purple en Black Sabbath (draaide mijn familie veel) |
|
denk hammerfall - legacy of kings sukkel |
|
metalnummer, pfft..iets van Metallica of Iron maiden in die richting. Me eerste (echt harde goede cd, vond ik toen): Machine Head - The burning red zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Iron Maiden - Moonchild. Mijn oom had de plaat "7th son of a 7th son" (ik nu "geërft" hehe) en die zette die vaak op als ik, een jaar of 5 zijnde, op bezoek kwam. In die tijd noemde ik het "de skelettenplaat", hehe. Mooie herinneringen... |
|
The Cult: Love Removal Machine. (volgens mij....) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
'Niet echt metal maar ik denk Joe Satriani of Steve vai... op vroege leeftijd (dank j pap ) |
|
quote: |
|
Deep Purple - Child in Time; ik was 3 jaar If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
toen ik 7 was luisterde ik intensief, naar de spacemarines, iets van Nederlandstalige deathmetal (echt hoor!) |
|
Ik denk eigelijk toch wel een slipsnot nr of van die aard Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |