|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Paradise City van Guns 'n Roses. Nou ja metal, eerder rock. Het was in ieder geval wel het begin van alle ellende |
|
Guns Je kan me de bout hachelen! |
|
Iron Maiden - Wasted Years. Was in 1986 de 'alarmschijf '. Daarna heb ik de 'Piece of Mind' lp van Iron Maiden gekocht. Een paar maanden daarna de 'Reign in Blood' lp van Slayer, heeft mijn moeder weggegooid toendertijd, omdat ik er volgens haar gek van werd . Zo ben ik metal gaan luisteren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
tsja,niet gelijk stijgeren maar het eerste wat ik hoorde was skrewdriver,van mijn neef. Ben daarna meer metal gaan luisteren.(voor de zeikers) MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
Heb ik ook naar geluisterd. Heel soms zet ik het nog wel eens op. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Iron Maiden - Powerslave |
|
down down van status quo in 74 welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Kiss - I Was Made For Loving You....en toen was ik voorgoed verpest..... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hehehe.... Faith No More - We Care a Lot (voor zover dat metal is dan) Eerste metal cd die ik kocht was Always... van The Gathering Zenial |
|
Ben begonnen met black album en daarna de rest van de metallica cd's te beginnen met master....en toen Rust in Peace, damn wat heerscht dat album |
|
Die solo in 'Beat it' van Michael Jackson. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
guns and roses op tv [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 26-07-2002 13:12] |
|
Hehe, geinig. Mijn broer luisterde vroeger altijd naar de Guns. Toen heb ik [gewoon om hem te dissen] gezworen dat ik nooit metal zou gaan luisteren. Als ik hem nu een CD laat horen vind 'ie er niks aan. Vreemd. |
|
Dat moet wel een nummer van Iron maiden zijn geweest, in ieder geval de eerswste metal die ik bewust luisterde en cool vond. Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: Da's wel een dikke topplaat overigens!! On-topic: ik luisterde eerst spul als The Offspring ed. Toen hoorde ik Die Die My Darling en toen ben ik Metallica gaan luisteren etc. etc. 11.45: restate my assumptions |
|
Deep purple-Child in Time Black Sabbat-Paranoid Thin Lizzy, Uriah Heep, Led Zeppelin. Mijn moeder hield van stevig, dus groei je daar mee op. P. Wie men liefheeft kastijdt men! |
|
waardoor ik me ben gaan ´verdiepen´ in metal: Metallica- Nothing Else Matters waardoor ik naar metal ben gaan luisteren: Sepultura- Ratahamateaataraahaa als ik het me goed kan herinneren [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-05-2003 22:11] |
|
allemachtig, dat is tig jaren terug.. waarschijnlijk iets van iron maiden of ac/dc Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mortician - Traces Of Death |
|
waarschijnlijk een cd'tje van My Dying Bride in de locale Games Workshop vol metalhoofden ... dat waren pas tijden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
mijn buurjongen draaide iron Maiden - Number of the beast |
|
Mijn eerste nummer was van Slipknot - sic, het kan beter maarja het was nu eenmaal het eerste nummer wat ik hoorde Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: dit is ook het eerste "metal"-ding dat mij ter ore is gekomen Maar het eerste "echte" Metal nummer was Hit The Lights van Metallica, ik had toen Kill 'Em All geleend.... En kijk wat er van geworden is |
|
quote: ow god.. wil jij onze volgende ontmoeting nog overleven?? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |