|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat het Iron Maiden - Seventh Son Of A Seventh Son was. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Silent scream van Slayer ergens op een oud bandje van een maat van mij GAAV |
|
Space Marines - The A-Rekilling Of The False Prophet And The Killing Of His Ludicrous Disciples |
|
Ik zou denken iets van Metallica. Wat mijn broer altijd draaide toen true disco chick |
|
Goh, zou het echt niet meer weten. Iron Maiden, Motorhead? Bazzio Attacks!!! |
|
Slayer - angel of death.. denk ik |
|
Dat was Pantera - Far beyond driven. Die cd, nummer 1 Dat was mijn 1e metal sensatie blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Marduk - Glorification Of The Black God |
|
oef... euuu, dat zal een nummer van Metallica geweest zijn... Denk dat dat Master of Puppets is geweest |
|
Als ik het me goed herinner was het Powerslave van iron Maiden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ehhhhh, ik geloof Metallica met Battery. Ja, Master of Puppets was m'n eerste metalplaat. |
|
quote: Mijn eerst wat Vulgar Display Of Power, na dat eerste nummer wist ik gewoon dat metal iets voor mij was "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Weet niet echt, geloof Dimmu Borgir - Mourning Palace, maar zeker weten doe ik niet |
|
ik was in azie op vakantie en en we gingen een Hardrockcafe bezichtigen....er werd een nummer van een japanse band gedraaid(ik weet alleen niet hoe dat bandje heette)... door dat liedje ben ik verliefd geworden op metal muziek |
|
uhm fuel van metallica ofzo. |
|
De eerste keer dat ik bewust metal hoorde en het goed vond was zo'n 6 jaar geleden en het was Maiden m,et het Virtual 11 album. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ik denk iets van My Dying BRide Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Burzum - lost wisdom ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
metallica-master of puppets en sinds dien weet ik helemaal ckers dat metallica de beste metal band allerteiden is yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Bla [Dit bericht is gewijzigd door Grafland op 16-05-2003 8:43] ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
Wakeup Dead- Megadeth |
|
een enorm harde scheet |
|
Het eerste echte metal nummer was: Call of Kthulu van MetallicA, maar dat kwam omdat ik Nothing Else Matters had gehoord en ik die cd per se wilde (S&M ja )... Maar ik heb ook al eerder toen ik heel klein was een keer Iron Maiden - Killers gehoord, maar daar kan ik me niets meer van herinneren FREEZE |
|
Iets van m'n zus Guns 'n Roses, Faith No More of Metallica. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |