|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
metallica - four horsemen, ik was denk ik een jaar of 8 tot 10 en het nummer heerst nogsteeds |
|
iets van Metallica, weet niet meer welke... |
|
Ik weet zo niet meer welk nummer, maar het zal wel iets van Metallica of Guns n' Roses geweest zijn.. dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
ik had een vriend waarvan ik deze cd's had geleend: deicide-legion en dimmu borgir-sbd mijn broer kreeg eerst deicide(het heeft niet mogen baten want daarna is hij van hiphop gaan houden) en ik kreeg sbd. ik weet niet hoe het eerste nummer daarvan heete, maar het was wel leuk I was me but now he's gone |
|
quote: Dat is nogal in het diepe gegooid worden. Het eerste nummer heet Reptile. [Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 22-08-2002 14:49] |
|
One van Metallica en mede door een vriendin Nirvana en Hole (onder dwang ) I laugh untill my head comes off |
|
quote: daarvoor had ik al van bands als nirvana en pearl jam gehoord, maar ik vond al dat geschreeuw wel leuk I was me but now he's gone |
|
immortal - masters of nebular frost [tmf] |
|
Master of Puppets |
|
Het eerste metal nummer dat ik hoorde zal ongetwijfeld iets van AC/DC of Iron Maiden (misschien eigenlijk wel iets van Metallica) zijn, want dat draaide mijn oom altijd.. De eerste metalachtige Cd die ik zelf aanschafte was daarentegen van Korn (schaam ) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
into the lungs of hell van Megadeth in 1988! is nog steeds gaaf |
|
ha, ik heb die lp van so far so good so what. Een goede lp vind ik zelf I was me but now he's gone |
|
Die ene. |
|
"The unforgiven" van Metallica was mijn eerste'"metalnummer" dat ik ooit hoorde. Het is toch wel vet dat Metallica de allereerste band was van de metalfans van nu, want de laatste tijd suckt metallica toch wel heel erg! Ik denk niet alleen dat het aan de ouwe lullen van metallica ligt, maar vooral omdat er op het moment zo'n rete goeie bands zijn zoals Children of Bodom en Opeth |
|
Death - Crystal Mountain. Iron Maiden - Caught Somewhere In Time Alle twee nog steeds geweldige nummers. H |
|
Zaterdagnacht jeugdsentiment voor me : Guns and Roses in Kiewit-heb zelfs een paar nrs meegezongen! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Metallica - Master of Puppets |
|
Het zal (denk ik) Welcome To The Jungle geweest zijn van Guns n' Roses BLASTBEATS FOREVER |
|
One van Metallica. Nou komt gelijk een foute opmerking. Die plaat zorgde ervoor dat ik geen House meer draaide. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Geen idee meer. De eerste die hoorde waardoor ik eigenlijk naar Metal ben gaan luisteren was 'At the Mountains of Madness' van Orphanage "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Orphanage rules! Die plaat is en blijft meesterlijk. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Zeker wel Blijft nog altijd een van mijn favorieten. (ik vind de nieuwe CD overigens wel wat minder, maar ja.) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Orphanage was de enige band waarvan ik heel veel verwachte met de nieuwe plaat en die het ook waar maakte. Ik ha heel veel hoop op de nieuwe van Korn en Within Temptation in die tijd en die vielen allebei tegen. Maar ik vind Inside ook heel meesterlijk. Hij doet niet onder voor de andere drie maar hij is wel heel duidelijk anders. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
AC/DC : Highway to hell(zo'n 25 jaar terug) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |