IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat is het eerste metalnummer wat je hoorde? Vorige pagina | Volgende pagina
hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 21-08-2002 18:35 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

metallica - four horsemen, ik was denk ik een jaar of 8 tot 10 en het nummer heerst nogsteeds

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 21-08-2002 19:52 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

iets van Metallica, weet niet meer welke...

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-08-2002 20:04 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Enter Sandman van Metallica

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

nightshadow
Usericon van nightshadow
Posted 21-08-2002 20:11 by nightshadow Wijzig reactieProfiel van nightshadowQuote dit bericht

Ik weet zo niet meer welk nummer, maar het
zal wel iets van Metallica of Guns n' Roses
geweest zijn..

dead greets me warm, now I will just say goodbye

Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 11:39 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

ik had een vriend waarvan ik deze cd's had geleend: deicide-legion en dimmu borgir-sbd
mijn broer kreeg eerst deicide(het heeft niet mogen baten want daarna is hij van hiphop gaan houden) en ik kreeg sbd. ik weet niet hoe het eerste nummer daarvan heete, maar het was wel leuk

I was me but now he's gone

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 22-08-2002 14:48 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 11:39 schreef Burz het volgende:
ik had een vriend waarvan ik deze cd's had geleend: deicide-legion en dimmu borgir-sbd
mijn broer kreeg eerst deicide(het heeft niet mogen baten want daarna is hij van hiphop gaan houden) en ik kreeg sbd. ik weet niet hoe het eerste nummer daarvan heete, maar het was wel leuk

Dat is nogal in het diepe gegooid worden. Het eerste nummer heet Reptile.

[Dit bericht is gewijzigd door DCLXVI op 22-08-2002 14:49]

MetalSheep
Usericon van MetalSheep
Posted 22-08-2002 19:12 by MetalSheep Wijzig reactieProfiel van MetalSheepQuote dit bericht

One van Metallica

en mede door een vriendin Nirvana en Hole (onder dwang )

I laugh untill my head comes off

Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 19:46 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

quote:
Op 22 augustus 2002 14:48 schreef DCLXVI het volgende:
Dat is nogal in het diepe gegooid worden. Het eerste nummer heet Reptile.

daarvoor had ik al van bands als nirvana en pearl jam gehoord, maar ik vond al dat geschreeuw wel leuk

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-08-2002 19:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

immortal - masters of nebular frost [tmf]

Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 22-08-2002 19:48 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Master of Puppets

Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 22-08-2002 19:59 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Het eerste metal nummer dat ik hoorde zal ongetwijfeld iets van AC/DC of Iron Maiden (misschien eigenlijk wel iets van Metallica) zijn, want dat draaide mijn oom altijd..
De eerste metalachtige Cd die ik zelf aanschafte was daarentegen van Korn (schaam )

"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 22-08-2002 20:30 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

into the lungs of hell van Megadeth
in 1988!
is nog steeds gaaf

Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 23-08-2002 19:37 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

ha, ik heb die lp van so far so good so what. Een goede lp vind ik zelf

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 23-08-2002 19:39 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Die ene.

MetalMo
Usericon van MetalMo
Posted 23-08-2002 23:43 by MetalMo Wijzig reactieProfiel van MetalMoQuote dit bericht

"The unforgiven" van Metallica was mijn eerste'"metalnummer" dat ik ooit hoorde.
Het is toch wel vet dat Metallica de allereerste band was van de metalfans van nu, want de laatste tijd suckt metallica toch wel heel erg!
Ik denk niet alleen dat het aan de ouwe lullen van metallica ligt, maar vooral omdat er op het moment zo'n rete goeie bands zijn zoals Children of Bodom en Opeth

Gnoom
Usericon van Gnoom
Posted 27-08-2002 21:47 by Gnoom Wijzig reactieProfiel van GnoomQuote dit bericht

Death - Crystal Mountain.
Iron Maiden - Caught Somewhere In Time

Alle twee nog steeds geweldige nummers.

H

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-08-2002 22:04 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zaterdagnacht jeugdsentiment voor me : Guns and Roses in Kiewit-heb zelfs een paar nrs meegezongen!

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 10-05-2003 15:42 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Metallica - Master of Puppets

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 10-05-2003 15:45 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Het zal (denk ik) Welcome To The Jungle geweest zijn van Guns n' Roses

BLASTBEATS FOREVER

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-05-2003 15:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

One van Metallica. Nou komt gelijk een foute opmerking. Die plaat zorgde ervoor dat ik geen House meer draaide.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-05-2003 15:48 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Geen idee meer. De eerste die hoorde waardoor ik eigenlijk naar Metal ben gaan luisteren was 'At the Mountains of Madness' van Orphanage

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

goblinjester
Posted 10-05-2003 15:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 15:48 schreef Astaroth het volgende:
Geen idee meer. De eerste die hoorde waardoor ik eigenlijk naar Metal ben gaan luisteren was 'At the Mountains of Madness' van Orphanage

Orphanage rules! Die plaat is en blijft meesterlijk.

Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-05-2003 15:52 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 10 mei 2003 15:50 schreef goblinjester het volgende:
Orphanage rules! Die plaat is en blijft meesterlijk.
Zeker wel Blijft nog altijd een van mijn favorieten. (ik vind de nieuwe CD overigens wel wat minder, maar ja.)

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."

goblinjester
Posted 10-05-2003 15:56 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 15:52 schreef Astaroth het volgende:
Zeker wel Blijft nog altijd een van mijn favorieten. (ik vind de nieuwe CD overigens wel wat minder, maar ja.)

Orphanage was de enige band waarvan ik heel veel verwachte met de nieuwe plaat en die het ook waar maakte. Ik ha heel veel hoop op de nieuwe van Korn en Within Temptation in die tijd en die vielen allebei tegen. Maar ik vind Inside ook heel meesterlijk. Hij doet niet onder voor de andere drie maar hij is wel heel duidelijk anders.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 10-05-2003 16:18 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

AC/DC : Highway to hell(zo'n 25 jaar terug)

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com