|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: .. ach, na jaren wachten op Planet Satan kunnen die paar weken er ook nog wel bij .. Enig idee trouwens of dat hele album ooit nog uitgebracht gaat worden? (iemand hier, jij? zei immers dat het album wel al geheel was opgenomen ooit) |
|
quote: Heb twee jaar terug van hen te horen gekregen dat de cd (gedeeltelijk) opgenomen was.Of hij ooit uitkomt weet ik niet.Het is namelijk zo dat de jongens van Mysticum liever met hun drugs dan met hun muziek bezig zijn.Vandaar dat alles zo langzaam gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
~ We are a virus with shoes |
|
Heb een aanvraag gedaan voor nog enkele exemplaren.Moet nog effe antwoord krijgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tjees dit had ik dus over het hoofd gezien, tering hee Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik kan nog enkele EP's krijgen dus vul het lijstje maar aan! Het word in ieder geval een EP met een klaphoes. Mysticum heeft het artwork voor hun gedeelte van de EP afgekeurd en er word hard gewerkt aan nieuw artwork. De release zal pas in april zijn vanwege het artwork. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Extra EP's: 1.Gangrad 2.Ebullition [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 22-01-2003 19:15] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Extra EP's: 1.Gangrad 2.Ebullition 3.Snagger Ik, Wil Schuurman |
|
[quote]Op 22 januari 2003 19:18 schreef Snagger het volgende: Extra EP's: 1.Gangrad 2.Ebullition 3.Snagger 4.Jeroen Volman Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Danke Gangrad! Duurt wel lang dan als ze het artwork afkeuren! Maar goed, dat zijn we nu wel gewent van Mysticum dat alles langer duurt bij hun! ~ We are a virus with shoes |
|
quote: En dat ze artwork afkeuren ook, al is het dit keer VOOR dat de ep in productie gaat.. Heeft er iemand trouwens in the streams met nog het oude artwork?? |
|
quote: Jazeker heb ik die.Heb verder ook hun eerste split EP met Ulver. Trouwens over de nieuwe EP,ze zijn inderdaad langzaam maar dat komt vrijwel zeker door hun drugsgebruik.Heeft een vertragende uitwerking op die gasten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Cool.. ik krijg binnenkort eindelijk (helaas op cd-r) de mysticum demo, de sabazios (pre-mysticum) demo, en nog wat andere zooi (waaronder arcturus rehearsals) |
|
quote: Ken je ook The Helheim society(een tijd lang ook gewoon Helheim geheten).Deze spelen vette metal zoals op de debuut cd van Mysticum. Ze hebben slechts 1 mini-cd getiteld "Fenris"(uitgebracht onder de naam Helheim).Geniale muziek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zojuist te horen gekregen dat Mysticum eindelijk eens klaar is met hun lay-out.Alles ligt nu bij de drukker en het ziet er nog steeds naar uit dat ik de ËP's tijdens Infernofestival krijg!Dus nog zo'n 4 weken wachten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mooi Je moeder. |
|
Kan ik ook nog op de lijst voor deze 7" |
|
quote:Heb net effe de reserveerlijst doorgekeken in dit topic en er is er nog eentje over dus ja,het gaat nog Ik krijg er namelijk 15,of ik nog enkele extra exemplaren krijg moet ik ook afwachten want deze 7" is overal erg gewild. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: 5. humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: BETER alvast bedankt en ik hoor wel wanneer je ze hebt |
|
quote: |
|
Als je er nog 1 overhebt zou ik er heel graag een hebben. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Is geregeld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
he hub, hoe ga je te werk als je ze hebt, post je dat gewoon hier? Je moeder. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |