|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was zelf ook niet erg vroeg... Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hub, dikke heers! wat een geweldige EP Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Vind het gaaf om te horen van iedereen die de EP al heeft dat die zo gaaf is Now playing:Mysticum kant van de EP Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeg Hub, is er toevallig nog een exemplaar over? |
|
quote:Ja,mail maar effe je adres e.d. door dan hou ik er 1 voor je apart Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je hebt mail! |
|
quote:EP komt morgen jouw kant op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: voor vijfen? raar dan had ik em vandaag moeten hebben... |
|
quote: Helemaal top |
|
quote:Voor vijfen ja,hou het effe in de gaten.Als de EP uiterlijk zaterdag er nog niet is dan stuur effe een mailtje.Af en toe duurd het wel eens 2 of 3 dagen om een pakketje op de plaats van bestemming te krijgen...zo gaat het nu eenmaal bij de PTT. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het pakketje van Vincent is nog niet binnen.. aargh ik kan niet meer wachten. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ikke heb hem lekker a-hal! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Arjan en raymond,jullie EP's zijn verstuurd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De EP is binnen, tnx! Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Mijn eptje is ook binnen Thx @ hub .. |
|
Same here Thx Hub! Artwork ziet er mooi uit en de nummers klinken goed Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: hebbes Je moeder. |
|
Klinkt wel lekker. alleen ik vind dat de drum wel een swingende sound heeft. Of ligt dat aan mij? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ja lekker feestnummer Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:niet dan.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ja idd... zo van: Tik tik tik Tik tik tik Tiktiktik Tiktiktiktiktiktik, en dat orgel er in is zo vet, en het leuke is dat thuis net zo'n orgel heb staan (dat geluid iig) dus meteen meespelen met Mysticum! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:tja ik dacht ik ga niet meteen alles naar boven gooien ik begin gewoon met de drums (pc) maar dat orgel heerscht gewoon. tuuttt tatatuuut. gaaf man.. ik had het gevoel dat alleen de gitaar sound hetzelfde was.. zelfs de grunts komen over op deze lp. Gaaf Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het deed me weer eens te meer beseffen waar Diabolicum de muzikale mosterd vandaan heeft gehaalt Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |