|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okee Op je knie en pijp voor genade! |
|
op welk label komt dat ding nou hub? ik lees op inet dat er ook sprake is van een split-tape met manes? hij is al uit.. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 21-11-2003 11:36] |
|
alles leuk en aardig, maar wara blijft die fucking mysticum 7" kan je er uberhaupt wel aankomen???? begin steeds meer te twijfelen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik kan er zeker aan komen maar zoals al vaker gezegd,ik weet niet wanneer het label dat ding wil uitbrengen.Zoals ook al eerder gezegd,dat ding is al lang klaar en de bands wachten er ook ongeduldig op maar tenslotte is toch het label die alles betaald heeft en dus bepaald wanneer hij uitkomt. Ik zal wel eens effe bellen hoe het zit. En voor degenen die mij wantrouwen wat betreft deze EP kan ik het volgende zeggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik heb er alle vertrouwen in dat Hub eraan kan komen,, d.w.z., zodra iemand eraan kan komen. Die split is gewoon nog niet gereleased, ik ken meerdere fora waar mensen al tijden wachten en zich afvragen waar hij blijft. @HUB: heb jij trouwens enig idee waarom FMP de debut (en helaas enige) cd van Mysticum niet gewoon weer bij print? Het lijkt me toch een van de beter verkopende FMP albums.. of zitten er weer vreemde haken en ogen aan wat betreft rechten en dergelijke? |
|
quote:Is een goeie vraag,ik zou het niet weten. Maar ik doe binnenkort een Mysticum interview voor Vampire en dan zal ik deze vraag ook stellen,er zijn er namelijk al meerderen die mij dit gevraagd hebben.Ik heb tot dusver iedereen een antwoord schuldig moeten blijven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De EP's zijn onderweg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi zal eens tijd worden! Laat tegen de tijd dat je ze hebt ontvangen even weten wat het moet kosten! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Goed nieuws Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
indeed Je moeder. |
|
Aha mooi! |
|
Als hub ze niet meer heeft kun je ze ook altijd nog zo krijgen: Audiopain \ Mysticum split 7" is out now on Worship Him Records and can be obtained from our address for €8 Scandinavia, €10 Europe and €12 Rest of the World. High prices are due to postage rates which grabs up to 70% of the total amount. Also check our full mailorderlist on this board. Distributors get in touch for wholesale prices. Worship Him Records PB 102 Laksevag 5847 Bergen NORWAY worshiphimrecords@hotmail.com Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
De EP's gaan 9 euro kosten incl. p&p.Dat scheelt dus 1 euro met het label.Ik verwacht de EP's eind komende week thuis. De EP zal als een klaphoes EP uit komen te zien!Dat is de eerste reden van de redelijk hoge prijs (productiekosten),ten tweede moet de hele zooi nog hier naar toe vervoerd worden vanuit Noorwegen en zoals iedereen weet is dat niet het goedkoopste land. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-12-2003 16:41] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Effe nog maar eens onder de aandacht brengen.De ep's zijn naar mij toe verstuurd door het label Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hurray \o/ A black heart can only find beauty in darkness. |
|
moii mooi mooi Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
vorige week vertuurd! nu al ontvangen?!!!! |
|
quote:Heb nog niks ontvangen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dat zal dan ook nog wel even duren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe staat het ermee, Hub? |
|
waar blijft dat kreng nou? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Godverdomme, het duurt inderdaad een eeuwigheid. Het ding is nu al een tijdje uit... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
misshcien is hub toch opgelicht door zijn Noorse kameraden? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Alles is onderweg,kan het ook niet helpen dat de post zo langzaam is. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |