IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Reserveringen Mysticum 7"EP Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-10-2003 17:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 2:51 schreef Pyrexia het volgende:
Interesse, ja, maar ik heb niks om te ruilen ofzo. Die demo tracks, is dat niet die My Angel 7" EP?

@Pyrexia & Juronymous: Ik mail jullie een dezer dagen wel even .

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-10-2003 20:12 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 17:36 schreef Valorian het volgende:
@Pyrexia & Juronymous: Ik mail jullie een dezer dagen wel even .

Okee

Op je knie en pijp voor genade!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-11-2003 11:33 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

op welk label komt dat ding nou hub?

ik lees op inet dat er ook sprake is van een split-tape met manes? hij is al uit..

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 21-11-2003 11:36]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-11-2003 12:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

alles leuk en aardig, maar wara blijft die fucking mysticum 7"

kan je er uberhaupt wel aankomen????

begin steeds meer te twijfelen....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-11-2003 17:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik kan er zeker aan komen maar zoals al vaker gezegd,ik weet niet wanneer het label dat ding wil uitbrengen.Zoals ook al eerder gezegd,dat ding is al lang klaar en de bands wachten er ook ongeduldig op maar tenslotte is toch het label die alles betaald heeft en dus bepaald wanneer hij uitkomt.
Ik zal wel eens effe bellen hoe het zit.

En voor degenen die mij wantrouwen wat betreft deze EP kan ik het volgende zeggen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2003 18:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 12:49 schreef irritante klootzak het volgende:
alles leuk en aardig, maar wara blijft die fucking mysticum 7"

kan je er uberhaupt wel aankomen????

begin steeds meer te twijfelen....

Ik heb er alle vertrouwen in dat Hub eraan kan komen,, d.w.z., zodra iemand eraan kan komen. Die split is gewoon nog niet gereleased, ik ken meerdere fora waar mensen al tijden wachten en zich afvragen waar hij blijft.

@HUB: heb jij trouwens enig idee waarom FMP de debut (en helaas enige) cd van Mysticum niet gewoon weer bij print? Het lijkt me toch een van de beter verkopende FMP albums.. of zitten er weer vreemde haken en ogen aan wat betreft rechten en dergelijke?

Hub de Gallier
Posted 21-11-2003 18:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 18:08 schreef Valorian het volgende:
Ik heb er alle vertrouwen in dat Hub eraan kan komen,, d.w.z., zodra iemand eraan kan komen. Die split is gewoon nog niet gereleased, ik ken meerdere fora waar mensen al tijden wachten en zich afvragen waar hij blijft.

@HUB: heb jij trouwens enig idee waarom FMP de debut (en helaas enige) cd van Mysticum niet gewoon weer bij print? Het lijkt me toch een van de beter verkopende FMP albums.. of zitten er weer vreemde haken en ogen aan wat betreft rechten en dergelijke?
Is een goeie vraag,ik zou het niet weten.
Maar ik doe binnenkort een Mysticum interview voor Vampire en dan zal ik deze vraag ook stellen,er zijn er namelijk al meerderen die mij dit gevraagd hebben.Ik heb tot dusver iedereen een antwoord schuldig moeten blijven.

Hub de Gallier
Posted 01-12-2003 19:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De EP's zijn onderweg

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-12-2003 20:21 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 19:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
De EP's zijn onderweg

Mooi zal eens tijd worden! Laat tegen de tijd dat je ze hebt ontvangen even weten wat het moet kosten!

Op je knie en pijp voor genade!

Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 01-12-2003 20:37 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

Goed nieuws

Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-12-2003 20:56 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

indeed

Je moeder.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-12-2003 6:36 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Aha mooi!

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-12-2003 18:40 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Als hub ze niet meer heeft kun je ze ook altijd nog zo krijgen:

Audiopain \ Mysticum split 7" is out now on Worship Him Records and can be obtained from our address for €8 Scandinavia, €10 Europe and €12 Rest of the World. High prices are due to postage rates which grabs up to 70% of the total amount. Also check our full mailorderlist on this board. Distributors get in touch for wholesale prices.

Worship Him Records
PB 102 Laksevag
5847 Bergen
NORWAY

worshiphimrecords@hotmail.com

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Hub de Gallier
Posted 02-12-2003 18:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De EP's gaan 9 euro kosten incl. p&p.Dat scheelt dus 1 euro met het label.Ik verwacht de EP's eind komende week thuis.

De EP zal als een klaphoes EP uit komen te zien!Dat is de eerste reden van de redelijk hoge prijs (productiekosten),ten tweede moet de hele zooi nog hier naar toe vervoerd worden vanuit Noorwegen en zoals iedereen weet is dat niet het goedkoopste land.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-12-2003 16:41]

Hub de Gallier
Posted 07-12-2003 12:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Effe nog maar eens onder de aandacht brengen.De ep's zijn naar mij toe verstuurd door het label

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 07-12-2003 22:29 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

hurray \o/

A black heart can only find beauty in darkness.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 08-12-2003 1:02 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

moii mooi mooi

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-12-2003 20:46 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

vorige week vertuurd! nu al ontvangen?!!!!

Hub de Gallier
Posted 08-12-2003 21:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 20:46 schreef Markam het volgende:
vorige week vertuurd! nu al ontvangen?!!!!
Heb nog niks ontvangen.

irritante klootzak
Posted 08-12-2003 21:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat zal dan ook nog wel even duren...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-12-2003 13:38 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hoe staat het ermee, Hub?

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

waar blijft dat kreng nou?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 16-12-2003 13:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Godverdomme, het duurt inderdaad een eeuwigheid. Het ding is nu al een tijdje uit...

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

irritante klootzak
Posted 16-12-2003 13:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

misshcien is hub toch opgelicht door zijn Noorse kameraden?

Hub de Gallier
Posted 16-12-2003 17:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Alles is onderweg,kan het ook niet helpen dat de post zo langzaam is.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com