|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
pakketje al aangekomen..? Je moeder. |
|
Nee. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jammer.. Je moeder. |
|
nog niet? |
|
De EP's zijn binnen!!!!!!!!!!!!!!! Een klaphoes EP met Audiopain en Mysticum. Iedereen met een reservering kan het geld opsturen naar: Marcel Banziger Godsweerderstraat 445 6041 GH Roermond De EP's kosten 9 euro (nog altijd goedkoper dan het label zelf).Geen muntgeld sturen,wisselgeld word met de EP mee gestuurd! Voor degenen die het geld liever overmaken via de bank;dat is ook mogelijk.De 9 euro naar bankrekeningnummer 1441 35 329 te name van Marcel Banziger te Roermond. Ze zien er erg mooi en goed verzorgd uit en het is het wachten zeker waard geweest Voor meer info mailen naar: marcelbanziger@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-01-2004 23:44] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je hebt mail Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Inderdaad, U heeft mail! Op je knie en pijp voor genade! |
|
zometeen nog één Je moeder. |
|
straks als ik thuis ben mail ik u en maak ik het over |
|
Voor degenen die het geld overgemaakt hebben;zodra ik het geld op de rekening heb komt de EP netjes verpakt jullie kant op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
als de mongool die ik ben was ik mn adres vergeten, hub je hebt weer mail hehe Je moeder. |
|
Moet iedereen nou echt melden dat men gemaild heeft? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ja! Je moeder. |
|
Ik luister nu de Mysticum kant en dat nummer knalt weer net zo hard als de volledige cd met tegen het einde een heel ziekelijk synthesizer deuntje door het nummer.Echt megabruut De EP is trouwens uitgevoerd in zwaar(180 grams) vinyl.De klaphoes bevat aan de binnenzijde de teksten en de nodige info van de bands inclusief contactadressen. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 12-01-2004 19:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kut. Ik dacht dat dit een split cd-tje betrof. Jammer maar ik heb geen platenspeler meer Dus schrap mij maar van die reserveringslijst meneer de Gallier... of...is ie ook te krijgen in cd-vorm? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
natuurlijk niet, het is een 7"! Je moeder. |
|
Nee,het is gemaakt op mooi ouderwets zwart vinyl...geen metalen schijfje dus. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Rare jongens, die galliers None of us are saints - Albert Fish |
|
Een recensie van deze EP is te vinden op Vampire magazine Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe zit het Hub, nog plaatsen vrij op de reserveringslijst? Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote:Ja,effe een mailtje sturen met je adresgegevens en de manier hoe je wil betalen...dan komt het EP'tje jouw kant op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de snelle beslissers: de Audiopain merchandise is bijna uitverkocht. Nu voor 40 euro de "Contagious" cd,de "Revel in Desecration" cd,de split EP met Mysticum en het Audiopain shirt(two sided print).Dit is een eenmalige aanbieding aangezien van het shirt en de "Contagious" cd beiden nog maar 1 exemplaar te krijgen zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je hebt mail. - Mutatis mutandis - |
|
quote:Je hebt antwoord terug Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |