|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
wow 50 Je moeder. |
|
hubje ik ben niet meer zo veel op zm (weer gewoon telefoon internet) en ban dan bang dat ik dit topic compleet mis. would you be so kind to mail me when you have them? ik wil em zowiezo thanx |
|
quote:Hebbie demo's gemaild ? |
|
morgen of overmorgen iig deze week |
|
Graag |
|
quote: heeel tof! danku one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
ff omhoogschoppen.. wanneer kan ik em ongeveer verwachten? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Ik weet het ook niet precies.Ik krijg deze week weer een Audiopain pakket binnen met een hele lading cd's en zal dan tevens de uitleg krijgen waarom het zo lang duurt. Ik krijg er in ieder geval 50 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aah, dat Audiopain spul kan ik echt naar uitkijken! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik probeer verder nog een deel split cassetes te krijgen van Audiopain en Amok uitgebracht in zeer gelimiteerde versie op een klein label uit Maleisie(slechts bestemd voor de aziatische markt). Audiopain is reeds bekend en Amok bestaat uit Radek(Aeternus) op gitaar en zang en Tormod(Taake,ex-helheim,Cult of Catharsis) op drums. Tore(Old Funeral,Desekrator) doet nog de gastvocalen verzorgen op 1 nummer Muzikaal is Amok wel te vergelijken met Napalm Death en aanverwanten.Extreem gave live band Ik zal verder kijken of ik de distributie kan verzorgen voor Amok hier in de lage landen.Ze hebben namelijk een hele gave rehearsel uitgedeeld aan vrienden en een rete-vette demo in eigen beheer uitgebracht die aanzet tot headbangen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ah mooi, ik kijk er erg naar uit namelijk one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Cool allemaal... maar nou hoop ik dat ze dus ook wel met een echt vet nummer komen (mysticum), we wachten immers al zo lang (wat we niet anders gewend zijn van mysticum) NB: HUB, mocht je toevallig nog een optreden van Aeternus in je achtertuin organiseren dan horen we het wel he? |
|
quote:Hehe,dat zal niet lukken met Aeternus denk ik. Ik heb wel onder andere Primordial en Ancient Rites georganiseerd.Die heb ik bij een kameraad van mij in de kelder waar alleen enkele vrienden waren uitgenodigd laten spelen(in een Flodder-achtige villa wijk hehe).Dat was echt te gek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"Audiopain is reeds bekend en Amok bestaat uit Radek(Aeternus) op gitaar en zang en Tormod(Taake,ex-helheim,Cult of Catharsis) op drums. Tore(Old Funeral,Desekrator) doet nog de gastvocalen verzorgen op 1 nummer Muzikaal is Amok wel te vergelijken met Napalm Death en aanverwanten.Extreem gave live band Ik zal verder kijken of ik de distributie kan verzorgen voor Amok hier in de lage landen.Ze hebben namelijk een hele gave rehearsel uitgedeeld aan vrienden en een rete-vette demo in eigen beheer uitgebracht die aanzet tot headbangen" en i september komt Amok een weekendje touren in Nederland met FLUISTERWOUD en ZWARTKETTRIJ i'm worse than hitler |
|
Geweldig,welke data en welke plaatsen.Kan ik effe regelen dat ik meekan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*SCHOP* nog niets? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hopelijk heb ik ze volgende week bij mijn levering.Ik krijg namelijk wel alle cd's en de laatste shirts van Audiopain maar of de EP's er ook al bij zitten weet ik nog niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dan wachten we nog even one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heb zojuist bericht gekregen vanuit het hoge noorden aangaande de ep's.Alles is klaar en ligt bij het label.Het is nu wachten op het moment dat het label het tijd vind om uit te brengen. Van mij mag het dus nu al uitgebracht worden.Ik weet ondertussen al een jaar dat die ep eraan komt en ik heb nog steeds niks in handen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oei, kan ik er mischien ook nog 1 reseveren? als er nog een paar over zijn natuurlijk |
|
Vol verwachting klopt mijn hart Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
schön Je moeder. |
|
quote:Ik krijg er 50 in totaal dus dat zal nog wel lukken denk ik.(heb de reserveringen niet meer geteld). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mooi... de tour met amok wordt 12/13/14 september en de date staan al vast... 2 optredens in nederland en 1 in Belgie... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |