|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ja zeker te weten Diabolicum has signed a new deal with the monarchs of digital darkness namely Code666 and The recordings of the third nail in the feeble flesh of mankind should take its start during winter the year of the fire 2003... trouwens ken je de andere band van Sasrof, Bloodline? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:Ja bloodline ken ik van naam. en is mij aangeraden.heb het alleen nog niet beluisterd (oeps) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
meteen doen! zit gast van aborym en nattefrost van CF zit er in, erg vet... verwacht geen Diabolicum echter. Season of the Predator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: |
|
quote:klinkt de eerst 20 sec.. lekker.. het gitaargeluid heerscht. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Tering.. heeft iemand dit op mp3 of cd/lp (hele cd?) Klinkt goeeeeeed!!!! Stem geluid = geweldig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nein, staat nog op mijn verlanglijstje Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Erg goede CD, lekker sfeervol. |
|
quote:is de rest ook zo slow ende groovend? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
halverwege sloeg mijn pc weer vast. maar ik ben overtuigt. hoe heet de cd en welk label? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:check: www.thebloodline.cjb.net Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:thanx dude ik zou niet weten wat ik zonder je moetst! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Jup, absoluut. Laatste nummer (New Sodom) is een gaaf ambientachtig nummer, past er goed bij. |
|
quote:ik ook niet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:ben blij dat je het met me eens bent heheh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Nou hij is binnen. Bedankt Heersch! |
|
Hoeveel exemplaren zijn er eigenlijk van deze EP? |
|
quote:In totaal 500 stuks. Ik heb er nog enkele liggen omdat mensen die gereserveerd hebben niks meer hebben laten horen.Vandaar dat deze nu terug in de verkoop gaan.Het zijn er zo'n 10 stuks,dan is alles helemaal uitverkocht.Er komt trouwens geen herpersing. Binnenkort verkrijgbaar bij mij: -split EP met Audiopain, Aura Noir, Infernö en Nocturnal Breed(allen hebben nieuwe nummers opgenomen). Verder komt in april/mei de nieuwe Audiopain cd [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-02-2004 10:54] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah ok Zijn de EP's ook nog genummerd? |
|
Nee zijn niet genummerd! Jammer dat ik zo krap bij kas zit, hij ziet er wel erg gaaf uit, en Black Magic Mushrooms is ook nog eens het gaafste Mysticum nummer tot nu imo. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
@Peter van der Leyden: heb het geld vandaag ontvangen en je 2 EP's zijn vandaag al meteen verstuurd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |