IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Reserveringen Mysticum 7"EP Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 17:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben er zeker bij

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-06-2003 17:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mooi.....

dan hebben we steeds 1 vaste bezoeker tijdens deze gore tour van necrothrashingblackmetalmadness!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hub de Gallier
Posted 19-06-2003 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 17:44 schreef irritante klootzak het volgende:
mooi.....

dan hebben we steeds 1 vaste bezoeker tijdens deze gore tour van necrothrashingblackmetalmadness!!
Zeker weten,ben bij alle optredens aanwezig

Sater
Usericon van Sater
Posted 19-06-2003 18:18 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

als het niet te ver weg is en op een acceptabele dag dan kom ik ook wel ff kijken

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-06-2003 18:33 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Aanwezig!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Sater
Usericon van Sater
Posted 17-07-2003 20:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nog steeds niks binnen, Hub?

Hub de Gallier
Posted 17-07-2003 21:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 20:40 schreef Sater het volgende:
Nog steeds niks binnen, Hub?
Nee,het probleem is het volgende:alle ep's zijn klaar alleen de platenmaatschappij wil wachten met het uitbrengen tot het juiste moment daar is.

Alleen ik vraag me af,wanner is het juiste moment?Zelfs beide bands zitten te wachten totdat ze eindelijk hun exemplaren krijgen.Beetje vreemde zaak dus
Maar goed,het enige wat ik weet is dus dat de ep's al een tijdje in het magazijn liggen,klaar om uitgebracht te worden.Er is dus geen datum gegeven wanner ze werkelijk uitkomen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-08-2003 12:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 21:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nee,het probleem is het volgende:alle ep's zijn klaar alleen de platenmaatschappij wil wachten met het uitbrengen tot het juiste moment daar is.

Alleen ik vraag me af,wanner is het juiste moment?Zelfs beide bands zitten te wachten totdat ze eindelijk hun exemplaren krijgen.Beetje vreemde zaak dus
Maar goed,het enige wat ik weet is dus dat de ep's al een tijdje in het magazijn liggen,klaar om uitgebracht te worden.Er is dus geen datum gegeven wanner ze werkelijk uitkomen.

Lol... die lui van Mysticum moeten ook niet te snel zijn, anders helpen ze hun reputatie om zeep die ze in jaren zorgvuldig hebben opgebouwd door nooit 'planet satan' te releasen (waar overigens nog wel eens geruchten over zijn, dat er wel wat zou zijn opgenomen destijds..) ...

Freaky fact: Diabolicum, die muzikaal toch wel erg beinvloed lijkt te zijn door (o.a.) Mysticum, denkt met bovenstaande strategie kennelijk ook te kunnen scoren..... Het nieuwe album zou vorig jaar november bij Displeased binnenkomen, maar laat nog steeds op zich wachten..

Hub de Gallier
Posted 06-08-2003 8:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Komende week is op www.vampire-magazine.com mijn interview met Audiopain te lezen.Hier word verder ingegaan op de vertraging van deze release.
Maar Mysticum is ook al langer klaar met alles,het is wachten op de platenmaatschappij.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 02-09-2003 19:25 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

al nieuws?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-09-2003 19:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

godver markam

ik maar denken dattie eindelijk klaar was

Je moeder.

Hub de Gallier
Posted 02-09-2003 19:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hij is ook al klaar maar de platenmaatschappij wil om een of andere reden wachten met de officiele release.Ik weet niet waarom,de bands weten niet waarom, niemand weet waarom.

De bands hebben in ieder geval alle hoop gezet op deze herfst.

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 02-09-2003 22:39 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

We kunnen natuurlijk ook met z'n allen de desbetrefende platenmaatschappij bestormen en eisen dat ze hem zo snel mogelijk uitbrengen!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-09-2003 22:44 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

WIE brengt het ook al weer uit?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-09-2003 11:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ach ,, we wachten ook al een jaar of 6 op Planet Satan, dus niet zeuren

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-09-2003 18:04 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 11:24 schreef Valorian het volgende:
Ach ,, we wachten ook al een jaar of 6 op Planet Satan, dus niet zeuren

offtopic: Heb jij mijn mail aangaande die Ophthalamia cd nog gehad?

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 24-10-2003 18:40 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

al nieuws?

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-10-2003 19:14 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

blijkbaar niet

Hub de Gallier
Posted 25-10-2003 13:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee,geen nieuws.De bands weten ook niet hoe het zit bij het label.De ep is namelijk al vanaf augustus klaar om uitgebracht te worden en toch wacht het label met uitbrengen.waarom weet niemand

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 25-10-2003 19:11 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Werd het nou uitgebracht door -Worship Him- ?

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 26-10-2003 1:56 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

@Hub, zijn die 50 exemplaren al allemaal gereserveerd??

Ik wil er anders ook eentje!

@Valorion, heb je die Arcturus rehearsels digitaal? CDR?

A black heart can only find beauty in darkness.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-10-2003 2:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 1:56 schreef Pyrexia het volgende:

Out of the blue.. Ik heb twee arcturus rehearsals, maar dat blijkt (na aandachtig luisteren) dezelfde opname te zijn, alleen een is wat slechter van qualiteit. Heb hem digitaal ja, op CD-R. Verder heb ik nog wat 'de demo uit 1990' zou zijn (intro + my angel + morax + uitro) op CD-R, interesse?

Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 26-10-2003 2:51 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 2:14 schreef Valorian het volgende:
Out of the blue.. Ik heb twee arcturus rehearsals, maar dat blijkt (na aandachtig luisteren) dezelfde opname te zijn, alleen een is wat slechter van qualiteit. Heb hem digitaal ja, op CD-R. Verder heb ik nog wat 'de demo uit 1990' zou zijn (intro + my angel + morax + uitro) op CD-R, interesse?

Interesse, ja, maar ik heb niks om te ruilen ofzo. Die demo tracks, is dat niet die My Angel 7" EP?

A black heart can only find beauty in darkness.

Hub de Gallier
Posted 26-10-2003 9:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 1:56 schreef Pyrexia het volgende:

Dat valt wel te regelen dat jij er ook een krijgt

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-10-2003 14:27 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 2:14 schreef Valorian het volgende:

Hey Valo, zijn wij ook niet eens bezig geweest om wat van dat spul uit te wisselen? Heb des tijds lange tijds niets meer van je gehoord en heb het toen een beetje opgegeven, maar als je als nog wat wilt regelen, heb ik altijd interesse!

Op je knie en pijp voor genade!

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com