|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben er zeker bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zeker weten,ben bij alle optredens aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
als het niet te ver weg is en op een acceptabele dag dan kom ik ook wel ff kijken one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Aanwezig! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Nog steeds niks binnen, Hub? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Nee,het probleem is het volgende:alle ep's zijn klaar alleen de platenmaatschappij wil wachten met het uitbrengen tot het juiste moment daar is. Alleen ik vraag me af,wanner is het juiste moment?Zelfs beide bands zitten te wachten totdat ze eindelijk hun exemplaren krijgen.Beetje vreemde zaak dus Maar goed,het enige wat ik weet is dus dat de ep's al een tijdje in het magazijn liggen,klaar om uitgebracht te worden.Er is dus geen datum gegeven wanner ze werkelijk uitkomen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lol... die lui van Mysticum moeten ook niet te snel zijn, anders helpen ze hun reputatie om zeep die ze in jaren zorgvuldig hebben opgebouwd door nooit 'planet satan' te releasen (waar overigens nog wel eens geruchten over zijn, dat er wel wat zou zijn opgenomen destijds..) ... Freaky fact: Diabolicum, die muzikaal toch wel erg beinvloed lijkt te zijn door (o.a.) Mysticum, denkt met bovenstaande strategie kennelijk ook te kunnen scoren..... Het nieuwe album zou vorig jaar november bij Displeased binnenkomen, maar laat nog steeds op zich wachten.. |
|
Komende week is op www.vampire-magazine.com mijn interview met Audiopain te lezen.Hier word verder ingegaan op de vertraging van deze release. Maar Mysticum is ook al langer klaar met alles,het is wachten op de platenmaatschappij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
al nieuws? |
|
godver markam ik maar denken dattie eindelijk klaar was Je moeder. |
|
Hij is ook al klaar maar de platenmaatschappij wil om een of andere reden wachten met de officiele release.Ik weet niet waarom,de bands weten niet waarom, niemand weet waarom. De bands hebben in ieder geval alle hoop gezet op deze herfst. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
We kunnen natuurlijk ook met z'n allen de desbetrefende platenmaatschappij bestormen en eisen dat ze hem zo snel mogelijk uitbrengen! |
|
WIE brengt het ook al weer uit? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ach ,, we wachten ook al een jaar of 6 op Planet Satan, dus niet zeuren |
|
quote: offtopic: Heb jij mijn mail aangaande die Ophthalamia cd nog gehad? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
al nieuws? |
|
blijkbaar niet one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nee,geen nieuws.De bands weten ook niet hoe het zit bij het label.De ep is namelijk al vanaf augustus klaar om uitgebracht te worden en toch wacht het label met uitbrengen.waarom weet niemand Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Werd het nou uitgebracht door -Worship Him- ? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
@Hub, zijn die 50 exemplaren al allemaal gereserveerd?? Ik wil er anders ook eentje! @Valorion, heb je die Arcturus rehearsels digitaal? CDR? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: Out of the blue.. Ik heb twee arcturus rehearsals, maar dat blijkt (na aandachtig luisteren) dezelfde opname te zijn, alleen een is wat slechter van qualiteit. Heb hem digitaal ja, op CD-R. Verder heb ik nog wat 'de demo uit 1990' zou zijn (intro + my angel + morax + uitro) op CD-R, interesse? |
|
quote: Interesse, ja, maar ik heb niks om te ruilen ofzo. Die demo tracks, is dat niet die My Angel 7" EP? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote:Dat valt wel te regelen dat jij er ook een krijgt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hey Valo, zijn wij ook niet eens bezig geweest om wat van dat spul uit te wisselen? Heb des tijds lange tijds niets meer van je gehoord en heb het toen een beetje opgegeven, maar als je als nog wat wilt regelen, heb ik altijd interesse! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |