IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : bestaat kerstmetal?? Volgende pagina
Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 22-12-2002 23:27 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik zat gisteren te denken bestaat kerst metal?.
weet iemand dat?

(ik weet niet of dit topic al bestaat want de zoek machine deed het niet )

fear me! why?..just do it!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dude, kerst is een gristen feest, wat denk jij nou? dat cannibal corpse gaat zingen over het kindeke jezus.

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 22-12-2002 23:28 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Butchered at birth in de kribbe?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 22-12-2002 23:29 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

weet ik veel je hebt ook r en b kerst en soul dus waarom niet ook metal? het was gewoon een vraag

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2002 23:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

.. en wederom een domme vraag.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 23:29 schreef Count het volgende:
weet ik veel je hebt ook r en b kerst en soul dus waarom niet ook metal?

hoeveel metal negers ken jij dan die met kleine bikinies in een video zeggen dat het te warm is en we onze kleding uitmoeten trekken?

Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 22-12-2002 23:30 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

oke oke, ho maar ik wou het gewoon weten maar hieruit blijkt dus vanniet..

Fire
Usericon van Fire
Posted 22-12-2002 23:32 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

wt heeft een nummer met
we wish you a gothic X-mass

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-12-2002 23:33 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Echte "kerstmetal" zal er wel niet bestaan. Maar misschien dat er wat bands zijn die in de kersttijd wat "rustigere" nr's opgenomen hebben ofzo.

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2002 23:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WT is geen Metal
Korn heeft ook kerstnummer, maar dat is gayrock ..

Metal kent geen kerst

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maak er dan een ongewone kerstnummer topic van.

op de vpro kerst cd staat namelijk een nummer dat heet : hang myself from the tree.
(geen metal btw)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2002 23:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

WTF moet jij met een kerst-cd ?

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 22-12-2002 23:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

ik vind Within Temptation's Mother Earth wel een kerst cd

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 23:34 schreef Jenje het volgende:
WTF moet jij met een kerst-cd ?

krijgen van de vpro. als het gratis is en met dat soort nummers (en andere titel: hij was maar een neger, van robbie muntz) kan ik er wel om lachen

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 22-12-2002 23:37 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

luister eens naar "No presents for Christmas" van King Diamond... en je begrijpt dat dit het enige echte kerstmetal nummer is.

[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-12-2002 23:39]

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 23:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

slade heeft btw ook een kerst nummer , maar dat is glamrock

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 22-12-2002 23:47 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 23:36 schreef ghoulliette het volgende:
krijgen van de vpro. als het gratis is en met dat soort nummers (en andere titel: hij was maar een neger, van robbie muntz) kan ik er wel om lachen

Dan is het niet verkeerd om een cd te krijgen, maar zelf zal ik echt niet snel een cd van ze kopen

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 23-12-2002 0:05 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wat een onzin-topic. We kunnen natuurlijk wel wat leuke titels bedenken. Jingle Hells lijkt me wel wat

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-12-2002 0:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Die bestaat al, Jingle hells... kom alleen niet op de band..

En vergeten we niet Onkel Tom's Ich glaub nicht am der weinachtsman ?

Ik, Wil Schuurman

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-12-2002 0:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat is dat gothic xmas nummer van WT een onzettend kut nummer zeg. is de bandwijdte niet waardig

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 0:12 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Er is een echte metal kerstalbum genaamd " Metal Christmass" te koop bij o.a de V&D voor 3,49 euro. Met daarop Paul Di'anno (ex-Iron Maiden), Steve Overland en nog veel meer.
Ok je moet wel van Heavy en Powermetal houden, maar het is een geweldige cd. "Silent Night door Paul Di'anno is echt een aanrader !!!

Merry Xmass

bla...bla...bla...

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 23-12-2002 0:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Echt waar ? Paul Di'Anno is goei !

Klote, geen V&D hier in de buurt hehe..

Ik, Wil Schuurman

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 0:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 0:13 schreef Snagger het volgende:
Echt waar ? Paul Di'Anno is goei !

Klote, geen V&D hier in de buurt hehe..

Je mag em weleens van me lenen

bla...bla...bla...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-12-2002 0:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

3,49 das niet duur, en de v&d verkoopt het, euh is het dan niet een potentiele frisbee?

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 23-12-2002 0:16 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

ja, Flesh Grinder en Disgorge zijn voorbeelden ervan...

Bloody hell

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 23-12-2002 0:16 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2002 0:14 schreef ghoulliette het volgende:
3,49 das niet duur, en de v&d verkoopt het, euh is het dan niet een potentiele frisbee?

Ik zou zeggen, koop het en see for yourself.
Ik vind em fantasisch en heb em al een hele tijd. Hij komt uit 1994, vandaar waarschijnlijk de prijs.

Ik kan voor de gein wel een review over deze cd schrijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 23-12-2002 0:17]

bla...bla...bla...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com