|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
dude, kerst is een gristen feest, wat denk jij nou? dat cannibal corpse gaat zingen over het kindeke jezus. |
|
Butchered at birth in de kribbe? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
weet ik veel je hebt ook r en b kerst en soul dus waarom niet ook metal? het was gewoon een vraag fear me! why?..just do it! |
|
.. en wederom een domme vraag. |
|
quote: hoeveel metal negers ken jij dan die met kleine bikinies in een video zeggen dat het te warm is en we onze kleding uitmoeten trekken? |
|
oke oke, ho maar ik wou het gewoon weten maar hieruit blijkt dus vanniet.. fear me! why?..just do it! |
|
wt heeft een nummer met we wish you a gothic X-mass |
|
Echte "kerstmetal" zal er wel niet bestaan. Maar misschien dat er wat bands zijn die in de kersttijd wat "rustigere" nr's opgenomen hebben ofzo. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
WT is geen Metal Korn heeft ook kerstnummer, maar dat is gayrock .. Metal kent geen kerst |
|
maak er dan een ongewone kerstnummer topic van. op de vpro kerst cd staat namelijk een nummer dat heet : hang myself from the tree. (geen metal btw) |
|
WTF moet jij met een kerst-cd ? |
|
ik vind Within Temptation's Mother Earth wel een kerst cd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: krijgen van de vpro. als het gratis is en met dat soort nummers (en andere titel: hij was maar een neger, van robbie muntz) kan ik er wel om lachen |
|
luister eens naar "No presents for Christmas" van King Diamond... en je begrijpt dat dit het enige echte kerstmetal nummer is. [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 22-12-2002 23:39] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
slade heeft btw ook een kerst nummer , maar dat is glamrock |
|
quote: Dan is het niet verkeerd om een cd te krijgen, maar zelf zal ik echt niet snel een cd van ze kopen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Wat een onzin-topic. We kunnen natuurlijk wel wat leuke titels bedenken. Jingle Hells lijkt me wel wat |
|
Die bestaat al, Jingle hells... kom alleen niet op de band.. En vergeten we niet Onkel Tom's Ich glaub nicht am der weinachtsman ? Ik, Wil Schuurman |
|
wat is dat gothic xmas nummer van WT een onzettend kut nummer zeg. is de bandwijdte niet waardig |
|
Er is een echte metal kerstalbum genaamd " Metal Christmass" te koop bij o.a de V&D voor 3,49 euro. Met daarop Paul Di'anno (ex-Iron Maiden), Steve Overland en nog veel meer. Ok je moet wel van Heavy en Powermetal houden, maar het is een geweldige cd. "Silent Night door Paul Di'anno is echt een aanrader !!! Merry Xmass bla...bla...bla... |
|
Echt waar ? Paul Di'Anno is goei ! Klote, geen V&D hier in de buurt hehe.. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Je mag em weleens van me lenen bla...bla...bla... |
|
3,49 das niet duur, en de v&d verkoopt het, euh is het dan niet een potentiele frisbee? |
|
ja, Flesh Grinder en Disgorge zijn voorbeelden ervan... Bloody hell Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik zou zeggen, koop het en see for yourself. Ik vind em fantasisch en heb em al een hele tijd. Hij komt uit 1994, vandaar waarschijnlijk de prijs. Ik kan voor de gein wel een review over deze cd schrijven. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 23-12-2002 0:17] bla...bla...bla... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |