|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Door die trend ben ik ook tegen Craft en Hate Forest aangelopen. En Hate Forest heerscht! Goeie zaak dus. |
|
voor mij is de laatse tijd vooral de 'ouwe' deathmetal in opkomst, denk daarbij aan obituary, dismember, morbid angel en heb nu pas sodom ontdekt Je moeder. |
|
Death & Black zijn behoorlijk trendgevoelig, er zijn altijd periode's dat het goed en dat het minder goed gaat met die stijlen om het zo uit te drukken. Nu is vooraal de technische death en de gore-grind rommel populair. Heavy & Thrash zijn minder trendgevoelig, nooit echt in geweest. Ik, Wil Schuurman |
|
komt omdat dit altijd hetzelfde is gebleven Je moeder. |
|
vin dit meer internet trends eigenlijk.... Suck my piss |
|
damn, ik ben slecht! Mijn eerste cd was wel van Dimmu Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ben bang dat er een kleine trend komt/is/is geweest, ben er niet echt goed van op de hoogt, van Opeth, Katatonia ect. dat is wat ik merk .. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Metal is gewoon een trend op zn eigen geworden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik vind 'trend' & 'metal' absoluut een overstatement; trends zijn commercieel-strategisch opgewekte hypes om meelopers geld uit de zakken te kloppen. Metal is hier nog veel te kleinschalig voor. Metal is geen trend (behalve de commerciële tak dat doorbreekt naar een groot publiek zoals nu metal & gothic -black- metal) het is niet een tijdelijk iets en de meeste bands doen het niet voor het geld want ze spelen tegenwoordig zo goed dat ze makkelijk commerciële muziek kunnen maken. Dat er bepaalde muziekstijlen opkomen komt denk ik eerder omdat er binnen bepaalde platenlabels zoals Relapse & Uniqueleader goeie talentscouts werken -zoals vroeger Roadrunner er een had- en dat het undergroundnetwerk van fanzines/e zines een goed en vrij strak doorvoerkanaal is naar die labels. Een bepaalde muzikale ontwikkeling wordt dus niet gekweekt maar komt toevallig op met een of meer vernieuwende/ verfrissende bands. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik dacht altijd dat nu-metal meer een trend begon te worden. Of heb ik het nu fout? Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Bekijk dat artikel van Aardschok maar over de nieuwe lichting Nu-metal bands en trek je eigen conclusies ... Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Nu weet ik wat je bedoelt Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Wat zijn trends |
|
quote: Iets waar je je niets van aan moet trekken. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Pcies |
|
Idd, je moet ze gewoon niet volgen .. (blanke negers zijn nog het ergste voorbeeld) Gewoon je eigen weg gaan ! Screw all the rest Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Yo wassup mah homies? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: niet gekweekt door een label maar wel door de mensen die het maken. Een voorbeeld van een metal trend is het weer bij elkaar komen. Alles wat mensen doen kent trends. Dat is de reden dat iets populair word. En metal is heel populair, het is Internationaal en het is here to stay. Het is gevestigd en heeft een sterke fundering, dat alleen al is een trend. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Noise in Groningen is ook vrij trendy tegenwoordig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
'Metalheads' zijn massamensen en massamensen volgen nou eenmaal, of ze het nou bewust doen en/of willen of niet, trends. Klaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mij valt het de laatste tijd op dat je buiten de boot begint te vallen als je niet naar Dark Tranquillity luistert. Ik heb ze 1 keer gezien omdat ze toevallig na Swashbuckle speelden, maar ik moest moeite doen om wakker te blijven! Iedereen daar ging helemaal uit zn dak, maar ik vind het echt kutmuziek. Ben ik dan zo debiel of wat? En zo zijn er nog wel meer van die bands; Bring me the Horizon enzo. Heb toen nog zo'n band gezien, maar ben de naam kwijt... Ik persoonlijk ben de laatste tijd echt into oudere bands, met helaas als nadeel dat de line-ups dan wel es veranderen :/ Black seeds of bunny! |
|
quote: Als je DT op een hoop gooit met BmtH dan is het antwoord 'ja' Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hoor veel bandjes metalcore spelen de laatste tijd. Vermoeiende muziek over het algemeen. Boeiender |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |