|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
lang haar is de schoonheid van de vrouw |
|
precies |
|
quote: Een mooie vrouw is nog mooier met lang haar, ...zo stel ik het graag,......iedereen ziet er beter uit met lang haar vinnik I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik zit eens te denken wat mijn mening is tegenover vrouwen zonder haar op hun hoofd. Een Sinead O'Connor is - op de foto - wel mooi om te zien, maar is ze dat ook in het echt ? Verder vind ik vrouwen zonder haar op hun hoofd bijna allemaal wel op elkaar lijken; zo'n beetje potterig uiterlijk (no offence, maar zo komt het op mij over). Verder kunnen de meeste vrouwen zich er niet mee verenigen dat ze geen haar hebben; vrouwen die door bijvoorbeeld de chemokuur voor hun kanker hun haar hebben verloren, dragen - meestal - een pet of een ander verhullend iets, zoals een pruik. Of dit dan door de maatschappij is ingefluisterd of niet, dat weet ik niet... Maar verder zal het mij een worst zijn of een vrouw wel of geen haar op haar hoofd wil. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
kaal is lelijk :S behalve van onderen dan, maar van boven moet het echt lang zijn! |
|
Als iemand hier eens foto's post van mooie kale vrouwen kunnen er misschien nog mensen overtuigd worden...... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb nooit een kale vrouw gezien waarbij ik het echt mooi vond staan. |
|
Vrouwen moeten lang haar hebben. Vrouwen met kort haar zijn |
|
Juk, Kale vrouwen. Heel af en toe kan het wel leuk staan bij zo'n soort punk vrouw. Maar dan moet je wel een mooi koppie hebben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
njah... ik kan dit niet mooi vinden, maar goed, ik ben een vrouw en val niet op vrouwen... zo weggelopen uit een concentratiekamp ? een website die gaat over "bald women"... en dan niet van onderen, zeg maar http://members.aol.com/zvip60/links.htm mag ik even een kotsbakje ? brrrrrr ach gossie... ze willen zusjes zijn... hmmm... deze kan goed voor troll doorgaan... waarmee we maar willen zeggen (ik dan iig): dames, laat dat haar nou maar gewoon op je kop zitten! If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik vind ook dat vrouwen met haar beter er uit zien dan kale vrouwen. Er zijn maar enkelingen die er mooi mee staan, dat is met mannen ook zo trouwens. The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Vrouwen met kort haar kunnen best mooi zijn, maar kaal by choice? (ook niet van onderen) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-01-2003 23:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Er was ooit een kale kandidate voor miss belgian beauty... best wel mooi (te moe om te zoeken btw) Maar die had ook psoriasis ofzo, ziekte waarbij er plukken haar uitvallen enzo... dus schoor ze het maar helemaal af. |
|
iedereen, check deze link: http://linda.exto.nl/gallery/page/id/880.html en doe wat je er mee wilt doen, vooral de foto selectie // edit - mijn reactie // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 14-01-2003 0:00] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Mijn god, als dat al kunst is tegenwoordig.... |
|
Die linker vindt ik best aantrekkelijk. Overigens, vrouwen met lang golvend haar zijn 10x mooier naar mijn smaak. Maar dat semi-gothic semi-kaal waarbij de zijkanten afgeschoren zijn kan best sexy zijn. Kan nu ff geen voorbeeld vinden online. |
|
En ik geloof dat kaal alleen mooi kan staan als je geen flaporen hebt |
|
quote:Volgens mij is psoriasis een ziekte waarbij je huid te snel vervelt. En dus allemaal rode en droge huidplekken krijgt. Lijkt me niet de juiste ziekte. |
|
jij hebt de verkeerde ziekte! Jij mag niet meedoen! |
|
quote: Ik heb haar tot aan mijn kont... goed? |
|
kale vrouwen vind ik echt spuuglelijk. No meat is sweater |
|
Ik dacht dat ik niet spoorde met mijn " Toet Toet" tot ik deze topic zag Bij sommige vrouwen staat het wel eens grappig bij 99% NIET !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-01-2003 10:56] Wiegen Meister ! |
|
quote: die mening deel ik volledig We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ligt eraan, ik vond demi moore en sigourney weaver met kale kop best sexy, maar mij gaat het er meestal niet om of het nu lang of kort of punk of wat dan ook is, als het maar bij die persoon past Sommige vrouwen zien er knap uit zonder of met weinig haar, en sommige met een volle bos. Bij hammerfall liep er ook een meid rond met een kaal hoofd, niet mijn type, maar ze was niet lelijk Te zeggen dat het altijd lelijk is is gewoon simpelweg bullshit, hoewel ik zelf ook meer geneigd ben richting mooie lange(re) haren [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 14-01-2003 11:44] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |