|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I <3 lang haar!!! En het is ook lekker warm in de winter |
|
minder dan drie lang haar? Je moeder. |
|
quote: <3 = Hartje = Hou van. Logische wiskunde |
|
|
|
Die heeft paalangst. Suck my piss |
|
quote: Bah! Ze lijkt op die barbie die ik vroeger had |
|
als vrouwen kaal zijn mooi vinden mogen ze zich kaal scheren, maar ik val er niet op. lang haar staat heel goed bij vrouwen en daar val ik gewoon op. halflang haar vind ik ook niks... ik wil niet dat mannen lang haar bij mannen ineens gewoon vinden, aangezien ik lang haar heb en vrouwen lang haar bij mannen sexy vinden, hoop ik dat ik een van de weinige mannen met lang haar blijf |
|
Kale vrouwen = lelijk. Punt. Kort haar val ik moeilijker op, maar bij sommige staat het wel goed. |
|
quote: Nou, dónders! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik wilde al zeggen dat ik er ook nooit iets van gemerkt heb |
|
Niet? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Het is dan ook niet voldoende om sexy te zijn. Gebeurt ook vaak dat het juist averechts werkt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als ik ooit mijn hoofd zou kaalscheren mag iemand me komen neerschieten |
|
quote: Skinhead, skinhead looking for a fight! Against God and Government |
|
kale hoofden doen me denken aan een nare fatale ziekte... |
|
quote: signature |
|
Het probleem bij vrouwen is vooral, om op een mooie en aantrekkelijke manier met kaalheid te staan, dat het echt uiterst noodzakelijk dat je bvb een mooi gevormd gezicht hebt, 'normale' oren of echt enorm sprekende, grote ogen. Iets moet echt mooi zijn, en dan echt mooi: niet van 'iedereen is ergens wel mooi'- shit. En dat zie ik nog niet zo onmiddellijk frequent voorvallen. |
|
quote: die had ik ook! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind bij sommige vrouwen kaal wel ok, maar ik geef toch de voorkeur aan lang haar. mijn zus heeft heel lang kort haar gehad en heb het nooit mooi gevonden (nu laat ze het eindelijk weer groeien) bij sommige staat het gewoon echt niet, net zoals lang haar bij sommige mannen gewoon weg niet staat. mijn vriend moet echt geen lang haar nemen, dan lach ik hem echt vierkant uit gewoon haha |
|
Als je haar hebt, mag je best laten zien dat je het heb vind ik.. Zonde om het er af te scheren! |
|
quote: mee eens, dan heeft het zo z'n charme. ik vind het wel stoer, heeft iets 'sterks' voor de rest: kweken dat haar, tot je je kont kan afvegen! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
invlechten met je konthaar ftw!@3 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hahaha nou ik moet zeggen als vrouw zijnde dat ik niet echt konthaar heb om t mee in te vlechten |
|
niet echt is toch iets maar anders zullen hormonenkuurtjes ook wel wat oplossen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |