|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind kale vrouwen zowiezo al lelijk.... changed to 'ouwe' |
|
Als kale vrouwen sexy zijn ben ik heel on-sexy Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. |
|
KALE VROUWEN ZIJN LELIJK. DUIDELIJK ? |
|
Ieder z'n smaak.. niks voor mij echter. Hoewel, ik vind dat een kale demi moore er niet veel lelijker op is geworden. MuayThaigerrr!! |
|
quote:Ieder mens heeft een andere smaak. Duidelijk? |
|
quote: de de linkse 2 lijken zo erg op 2 boedhhistische nonnen die ik in Oz heb ontmoet (of komt dat gewoon omdat alle kale vrouwen op elkaar lijken ) And my marlboro light |
|
quote: Ligt er maar aan, waar ze kaal zijn |
|
ik ga NIET mijn hoofd kaalscheren HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Hehe..voor mannen geldt overigens hetzelfde! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Nee, ik ben niet kaal.alhoewel.. niet op mijn hoofd, ik zelf voel mij gewoon vrouwelijker met lang haar, maar dat wil dus zeker niet zeggen dat alle vrouwen met kort/kaal haar niet mooi of vrouwelijk kunnen zijn,,, toch? alles heeft zo zijn charme. |
|
quote: hehehehehe, die demi moore had idd, toch iets moois mee dat kale koppie... |
|
Jazeker en sharon stone ook wel toch? verder kan ik er nie zo veel in de geest halen |
|
sugar lee hooper |
|
quote: yeah right.... |
|
ff wat anders hoe kan ik mijn profiel alsnog volledig invullen? |
|
quote:Bovenaan profiel aanklikken. |
|
o its simple( als je t weet)tis me wel gelukt nu thanks! |
|
quote:Je bent wel gelijk een stuk ouder geworden. |
|
hoezo ouder ik heb pas de kringen van het potje uit mijn dariere, maar k zal ff checke of ik wat fout heb gedaan?! |
|
k heb het ff recht gezet... kerel nou, zo'n old wief bin ik noe ook weer nie. |
|
Nu Slechtheid weg is kan dit topic ook wel dicht, want wie houdt er nou van kale vrouwen. |
|
klopt! bah! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hoezo is slechtheid weg? wtf waar is die dan naar een ander forum??? Metal heerst |
|
Kale vrouwen zijn wel extreem lelijk Maarja is ook wel een keer wat anders om op zon kale klatse te kwakken.. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |