![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind kale vrouwen zowiezo al lelijk.... changed to 'ouwe' ![]() |
|
Als kale vrouwen sexy zijn ben ik heel on-sexy ![]() Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not. ![]() |
|
KALE VROUWEN ZIJN LELIJK. DUIDELIJK ? ![]() ![]() ![]() |
|
Ieder z'n smaak.. niks voor mij echter. Hoewel, ik vind dat een kale demi moore er niet veel lelijker op is geworden. MuayThaigerrr!! ![]() |
|
quote:Ieder mens heeft een andere smaak. Duidelijk? ![]() |
|
quote: de de linkse 2 lijken zo erg op 2 boedhhistische nonnen die ik in Oz heb ontmoet (of komt dat gewoon omdat alle kale vrouwen op elkaar lijken ![]() And my marlboro light ![]() |
|
quote: Ligt er maar aan, waar ze kaal zijn ![]() ![]() |
|
ik ga NIET mijn hoofd kaalscheren ![]() HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
|
quote: Hehe..voor mannen geldt overigens hetzelfde! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Nee, ik ben niet kaal.alhoewel.. niet op mijn hoofd, ![]() alles heeft zo zijn charme. ![]() |
|
quote: hehehehehe, die demi moore had idd, toch iets moois mee dat kale koppie... ![]() |
|
Jazeker en sharon stone ook wel toch? verder kan ik er nie zo veel in de geest halen ![]() |
|
sugar lee hooper ![]() ![]() |
|
quote: yeah right.... ![]() ![]() ![]() |
|
ff wat anders hoe kan ik mijn profiel alsnog volledig invullen? ![]() |
|
quote:Bovenaan profiel aanklikken. ![]() ![]() |
|
o its simple( als je t weet)tis me wel gelukt nu thanks! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
hoezo ouder ik heb pas de kringen van het potje uit mijn dariere, maar k zal ff checke of ik wat fout heb gedaan?! ![]() |
|
k heb het ff recht gezet... kerel nou, zo'n old wief bin ik noe ook weer nie. ![]() |
|
Nu Slechtheid weg is kan dit topic ook wel dicht, want wie houdt er nou van kale vrouwen. ![]() ![]() |
|
klopt! bah! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
hoezo is slechtheid weg? wtf waar is die dan naar een ander forum??? Metal heerst ![]() ![]() |
|
Kale vrouwen zijn wel extreem lelijk ![]() ![]() Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |