|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Een net iets te kinderlijke smoel lijkt me. mvg wk10 |
|
Mét haar een prachtige meid, zonder vind ik het maar niks Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mens kan er ook niks aan doen dat ze kanker heeft... |
|
Vind d'r maar bar weinig aan, vrouwen die kaal zijn. Meiden moeten gewoon mooi lang haar hebben. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: ben ik het helemaal mee eens De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: [offtopic]en mannen moeten mooi lang haar hebben [offtopic] DUS KAPPEN MET DIE ONZIN VAN KORT HAAR EN KALE KOP!! carcasstrid |
|
quote: Mee eens, en vrouwen ook, potdomme! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja op hun hoofd wel ja... |
|
Van mij mogen ze dit ranzige topic dicht pleuren. 't liefst een beetje snel. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hahaha ja idd, anders krijgen we straks een nog ranziger topic(als dat nog kan) [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 26-08-2005 22:49] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Haar is voor vrouwen.....? Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: En mannen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Halle Berry.. Met kort haar vond ik haar mooi, eigenzinnig: Terwijl ze er nu, met dat lange haar, naar mijn mening uitziet als het zoveelste Hollywoodpopje: “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Kort haar staat haar beter ja Maar kort haar is dan ook niet kaal. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik geloof dat ze er kaal ook prachtig uit zou zien. Die vrouw heeft er absoluut de bonestructure voor. Heeft helemaal geen haar nodig om mooi te zijn. Integendeel zelfs, dat leidt maar af. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Dat deze er niet bij stond trouwens? Edit; Natuurlijk wel. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 04-09-2005 11:04] |
|
mooie vrouw... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ze lijkt hier wel een vent. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Met kanker. |
|
ik vind kalende vrouwen mooier signature |
|
kale vrowuen zijn eng @_@ *shivers and runs away* Via Dolorosa |
|
quote: Idd helemaal mee eens. Geldt voor vrouwen en mannen. Bijv ook vrouwen die boven de 40 komen. Die gaan ineens allemaal hun haar eraf halen, want dan zijn ze getrouwd en hebben kids en het is dan zooooo makkelijk Bloemetjesjurk erbij.... helemaal compleet. Met kort haar lijken vrouwen meestal ouder. Ik zie wel eens een oudere vrouw met erg lang haar lopen en niet van die oude omakleren. Ze lijkt een stuk jonger. Schiet me dood als ik zo wordt als ik net heb omschreven.................. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik vind kale vrouwen maar niks,lang haar is gewoon beter geldt ook voor mannen |
|
quote: Ik ben het met je eens. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |