|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind ik ook van hoofdhuid. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Mja dat kan ik niet |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Gadver kim |
|
bald chicks Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Bowling ballen met make-up? |
|
Gadverdamme |
|
Ja, maar mannen met lang haar kan dan weer wel? |
|
Wat een ranzige wijven allemaal. |
|
quote: Geef terug! |
|
RRrrrrrrr Het is de lichtinval ;') |
|
Ik vind kale vrouwen lelijk. Als ze het milimeteren gaat t nog wel, maar kaal vind ik gewoon echt niet mooi xD Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
waarom kom ik dat soort sexy vrouwen nu nooit irl tegen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Omg Mijn krullebol met uber zonnebril en geweldige ogen <3 |
|
quote: ze kan het hebben, die mega spleet trekt zo veel aandacht dat het niet eens opvalt dat ze kaal is where does it end? [bij haar navel? ==> ] Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Ga je eens voorstellen in het introductie topic! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: de jeugd van tegenwoordig Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: Hey moeders!Gooi es een balletje op But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
kale vrouwen kunnen best nog wel vrouwlijk zijn, behalve britney spears dan putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote: Dat is toch heel wat anders, lijkt me. Alsof "normale" mannen dus kaal zijn. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: alsof vrouwen worden geboren met lang haar. Maar bij sommige vrouwen kan kaal wel mooi zijn. Hangt ven de vorm van het gezich af. |
|
Zelfs den bijbel zegt dat vrouwen met kort haar/kale kop slecht zijn. |
|
http://movies.yoyos-blog.com/video-671-abspielen.html En we weten natuurlijk allemaal nog wat we met de nazihoeren hebben gedaan nadat ons land was bevrijd. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |