|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Conclusie: kaal mag ... langs onderen. Je kan me de bout hachelen! |
|
Ja langs onderen heb ik ook niets tegen kaal Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Dat sm vrouwke? Ik vond er niks mooi aan, maar toch was ze zeker niet lelijk. Je kon tenminste goed zien dat het een vrouw was |
|
quote: Jep, dat dacht ik ook. Wel ietwat oud maar toch zeker niet slecht. En ze was niet hélemaal kaal. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Heb er ook een gevonden |
|
quote: Ik geloof dat je je vergist. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik vrees het ook I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: He heeft niemand mij en Judge M. in het publiek zien zitten? (ehm degene die ons kennen dan) Wij waren bij de opnamens hehe. Het heerschte echt zwaar. En die kale vrouw mooi |
|
quote: heb wel wat langharig tuig gezien I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Jep gezien! Jij was dat meisje met zwarte haren? [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 25-05-2003 17:07] |
|
quote: Ja klopt |
|
|
|
sjees onbewust moet ik bij kale vrouwen altijd denken aan de periode net na woII, toen vrouwen die met de vijand genaaid/wat dan ook hadden, werden kaalgeschoren, zodat je kon zien wie er fout was geweest. Oud Vuil. |
|
quote: Godver, wordt je ook niet echt vrolijk van |
|
|
|
Kill it ! kill it now, before it destroys us all !!! |
|
het lijkt wel zo een pas pop uit de etelage van een winkel echt niet mooi |
|
quote:Mooie meid, jammer van de make up. |
|
SGOP. |
|
@slechtheyd: Speel Guildwars, daar heb je geile kale monks |
|
Niet helemaal kaal, wel donders geil. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gadver, weer dat mokkel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik vind haar wel mooi. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Net zo mooi als Sylvana Simons? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |