IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Kale vrouwen Vorige pagina | Volgende pagina
Thommortal
monstrosity
Usericon van Thommortal
Posted 17-02-2003 13:35 by Thommortal Wijzig reactieProfiel van ThommortalQuote dit berichthttp://members.lycos.nl/tgtfp

quote:
Op 14 januari 2003 11:42 schreef Phriar het volgende:
Ligt eraan, ik vond demi moore en sigourney weaver met kale kop best sexy, maar mij gaat het er meestal niet om of het nu lang of kort of punk of wat dan ook is, als het maar bij die persoon past

Sommige vrouwen zien er knap uit zonder of met weinig haar, en sommige met een volle bos.

Bij hammerfall liep er ook een meid rond met een kaal hoofd, niet mijn type, maar ze was niet lelijk

Te zeggen dat het altijd lelijk is is gewoon simpelweg bullshit, hoewel ik zelf ook meer geneigd ben richting mooie lange(re) haren


het is ook maar waar je van houd..het een staat de 1 weer beter het andere staat de ander weer beter....


HEERSCHT


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-02-2003 13:51 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Ik vind kort haar af en toe echt best sexy staan, lang haar is ook bijna altijd wel mooi, maar kaal? Nee dank je.

Net als de meesten hier kan ik kaalheid niet als een verbetering zien. Dat betekent niet dat een kale vrouw niet mooi kan zijn ( http://members.chello.at/szendrey/graphics/sinpicpic.jpg vindt ik namelijk nog behoorlijk aantrekkelijk ), maar volgens mij ziet elke kale vrouw er nog veel knapper uit met haar (zo ook dit voorbeeld). Overigens vind ik een kaalgeschoren kop bij mannen vaak ook niet om aan te zien (maar daar zijn meer uitzonderingen, meestal staat dat beter met een baardje van model 'pratende kut').

Maar goed, als je het zelf mooi vindt, ehm, ik houd je niet tegen, persoonlijk val ik er absoluut niet op.

NP: Satyricon - Prime Evil


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-02-2003 13:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ligt eraan WAAR ze kaal zijn


Helena
Usericon van Helena
Posted 17-02-2003 13:59 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Ik kan me niet voorstellen met een kaal hoofd hoor, zou het ook niet willen.


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-02-2003 14:26 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 17 februari 2003 13:56 schreef Shredhead het volgende:
Ligt eraan WAAR ze kaal zijn


Op hun hoofd

NP: Mortiis - Visjoner Av En Eldgammel Fremtid


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-02-2003 14:29 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 14:26 schreef Pil het volgende:
Op hun hoofd

NP: Mortiis - Visjoner Av En Eldgammel Fremtid


lamaar dan


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-02-2003 14:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Lang haar is veel beter bij vrouwen


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-02-2003 14:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kaal heerscht [nog steeds].


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-02-2003 15:06 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

lijkt me koud


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-02-2003 15:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Demo.
Is dat niks? Wel lekker true.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-02-2003 15:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 15:07 schreef Slechtheid het volgende:
Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Demo.
Is dat niks? Wel lekker true.


ik ben niet demo


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-02-2003 15:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Soepi [].
Is dat niks? Wel lekker true.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 17-02-2003 15:31 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

hmmm kale vrouwen, heel kort is nog wel aardig, heb iets van drie maanden in een boedhhistisch klooster gezeten, kaal vond ik ze niks maar als het dan wel weer bij de 5 mm kwam waren ze wel te pruimen, helaas waren het wel nonnen


And my marlboro light


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-02-2003 15:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 14:49 schreef Slechtheid het volgende:
Kaal heerscht [nog steeds].

Jij bent haast de enige, die dat vindt.
Dus het heerscht niet!


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-02-2003 16:23 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 15:24 schreef Slechtheid het volgende:
Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Soepi [].
Is dat niks? Wel lekker true.


nee, ik ben al true...dusss, daar houst het mee op denk ik.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 17-02-2003 16:26 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 17 februari 2003 15:07 schreef Slechtheid het volgende:
Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Demo.
Is dat niks? Wel lekker true.
soepi demo het lijkt ook zo veel op elkaar.....

en nee ik ga mijn hoofd niet kaal scheren.. lijkt me niet zo mooi enzow


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2003 16:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Tuurlijk, alle vrouwen kaal ! En laten we dan in één keer ook hun borsten afzetten, en hun fluit dichtnaaien, dan is er helemaal niks lekkers meer aan.


Helena
Usericon van Helena
Posted 17-02-2003 16:51 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht



I practice reversed alchemy: I turn money into crap


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-02-2003 17:39 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

precies, kaal is voor potten.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-02-2003 17:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Potten heerschen.


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-02-2003 17:41 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 17 februari 2003 16:50 schreef campske666 het volgende:
Tuurlijk, alle vrouwen kaal ! En laten we dan in één keer ook hun borsten afzetten, en hun fluit dichtnaaien, dan is er helemaal niks lekkers meer aan.


Lekker kontje?

NP: Satyricon - Orgasmatron


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 17-02-2003 18:28 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht

geef mij maar een goede bos haar vanboven en niks vanonder . Nee serieus wat is er nu mooier dan een vrouw met lange mooie haren, niets toch !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-02-2003 20:10 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote: "En laten we dan in één keer ook hun borsten afzetten, en hun fluit dichtnaaien, dan is er helemaal niks lekkers meer aan."





"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2003 20:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 17:41 schreef Pil het volgende:
Lekker kontje?

NP: Satyricon - Orgasmatron


Ik ? valt best mee. Alleen wat te harig naar uw goesting dunkt me zo


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 17-02-2003 20:43 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html



(met excuses voor deze post )

NP: Satyricon - Mother North


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen