|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind kort haar af en toe echt best sexy staan, lang haar is ook bijna altijd wel mooi, maar kaal? Nee dank je. Net als de meesten hier kan ik kaalheid niet als een verbetering zien. Dat betekent niet dat een kale vrouw niet mooi kan zijn ( http://members.chello.at/szendrey/graphics/sinpicpic.jpg vindt ik namelijk nog behoorlijk aantrekkelijk ), maar volgens mij ziet elke kale vrouw er nog veel knapper uit met haar (zo ook dit voorbeeld). Overigens vind ik een kaalgeschoren kop bij mannen vaak ook niet om aan te zien (maar daar zijn meer uitzonderingen, meestal staat dat beter met een baardje van model 'pratende kut'). Maar goed, als je het zelf mooi vindt, ehm, ik houd je niet tegen, persoonlijk val ik er absoluut niet op. NP: Satyricon - Prime Evil For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ligt eraan WAAR ze kaal zijn |
|
Ik kan me niet voorstellen met een kaal hoofd hoor, zou het ook niet willen. I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Op hun hoofd NP: Mortiis - Visjoner Av En Eldgammel Fremtid For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: lamaar dan |
|
Lang haar is veel beter bij vrouwen |
|
Kaal heerscht [nog steeds]. |
|
lijkt me koud |
|
Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Demo. Is dat niks? Wel lekker true. |
|
quote: ik ben niet demo |
|
Wat als jij je hoofdje een kaal scheerde Soepi []. Is dat niks? Wel lekker true. |
|
hmmm kale vrouwen, heel kort is nog wel aardig, heb iets van drie maanden in een boedhhistisch klooster gezeten, kaal vond ik ze niks maar als het dan wel weer bij de 5 mm kwam waren ze wel te pruimen, helaas waren het wel nonnen And my marlboro light |
|
quote: Jij bent haast de enige, die dat vindt. Dus het heerscht niet! |
|
quote: nee, ik ben al true...dusss, daar houst het mee op denk ik. |
|
quote:soepi demo het lijkt ook zo veel op elkaar..... en nee ik ga mijn hoofd niet kaal scheren.. lijkt me niet zo mooi enzow |
|
Tuurlijk, alle vrouwen kaal ! En laten we dan in één keer ook hun borsten afzetten, en hun fluit dichtnaaien, dan is er helemaal niks lekkers meer aan. |
|
I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
precies, kaal is voor potten. |
|
Potten heerschen. |
|
quote: Lekker kontje? NP: Satyricon - Orgasmatron For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
geef mij maar een goede bos haar vanboven en niks vanonder . Nee serieus wat is er nu mooier dan een vrouw met lange mooie haren, niets toch ! |
|
quote: "En laten we dan in één keer ook hun borsten afzetten, en hun fluit dichtnaaien, dan is er helemaal niks lekkers meer aan." "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ik ? valt best mee. Alleen wat te harig naar uw goesting dunkt me zo |
|
(met excuses voor deze post ) NP: Satyricon - Mother North For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |