|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey hoe denken jullie over Dragonforce?? Persoonlijk vind ik ze grandioos!! Magnifiek gitaarspel, en mooie songs!! www.dragonforce.com heeft meer info, en als je wilt downloaden kan het zijn dat je onder "Dragonheart" moet zoeken (oude naam...) Gaarne Respons Alhier [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-07-2004 15:30] Bruce Banner |
|
Is al een topic over gemaakt ik het verleden. Leuke band. |
|
nop, zoek = stuk |
|
modern technology Bruce Banner |
|
ik ken ze, wel ok |
|
Ik heb alleen een filmpje met een chinees die Herman heet en die speelt best goed gitaar. |
|
DRAGONFORCE!!!! heersch!! Valley of the damned, Black Winter Nights en revelations zijn toch wel de lekkerste nr's. |
|
klinkt wel grappig maar niet iets voor mij, rapsody achtig speed metal, als ik het moet omschrijven .... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
"DragonForce is UK's Catchiest Speed Power Metal with its own distinctive sound!" En zo is 't! De muziek is echt super snel en gelukkig is de zang niet zo hoog dat ie begint te irriteren. Rhapsody heb ik altijd maar saai gevonden. Dit is echter wél leuk. Ze hebben trouwens pas sinds kort een platencontract. Voorheen stonden ze als Dragonheart op MP3.Com. Er is ook nog een andere band genaamd Dragonheart, dus haal ze niet door elkaar Zorg iig dat je Valley Of The Damned even luisterd! [Dit bericht is gewijzigd door RdP op 14-01-2003 22:24] Hakkuh |
|
quote: zal'k doen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
volgens mij heb ik ooit dat andere topic geopend, maar dat weet ik niet zeker... kheb iig een keer een Dragonforce (toen nog DragonHeart) topic geopend op 1 of ander Forum maar het is dus een gave band! In The Valley Of The Damned!!! tralalalaalaaaalalaaaa ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Eindelijk gerechtigheid hier op het forum: Meulen35 vet usericon Vic Rattlehead! |
|
quote: Oh jee.... |
|
tis grappig as shit Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Iemand iets gehoord over eventuele tourdata? Bruce Banner |
|
dragonforce is gaaf zzz |
|
Ik mag er graag naar luisteren, goede muzikanten. |
|
powermetal? no offence maar laat maar |
|
geniaale band echt TOP Valley of the Damned *top nummer kwa melodie* disciples_of_babylon *top nummer kwa snelheid* Heart of a Dragon *top nummer kwa solos en tekst* Starfire *gewoon een mooi nummer* kan ze alle 4 spelen zijn wel kicke nummers :D alleen de solo's zijn echt niet na te doen altans die van Herman Li solo stukke van Sam zijn wat makkelijker Take Me Out Of This Black Hell |
|
*me = Dragonforce addict... Valley of the damned is echt niet een van de beste cd's ooit ofzow... (kritiek kennen jullie onderhand) maar JEZUS hoe heerlijk snel en melodieus! het is iig de snelste powermetalband die ik ken. De drums ratelen aan 1 stuk door, de gitaren soleren als de bliksem en de keyboards zijn zelfs heftig. Enige kritiek zijn de blikkerige vocals (die me erg doen denken aan davey havok van de punk/electro/gothic band AFI)... en de productie had iets beter gekunt, deze is met name gefixeerd op de gitaren. Maar dat mag de pret niet drukken heerlijke muziek |
|
Gave muziek wel ja. Alleen soms iets te druk, allemaal goede muzikanten die allemaal constant bewijzen hoe goed ze zijn zorgt er soms voor dat het een beetje te vol wordt. Life doesn't get much better than this! |
|
ik denk dat deze band het nog ver gaat schoppen... ken geen enkele band in hun 'genre'' dat zo heftig klinkt *ON THE WINGS OF DEATH, BY THE HANDS OF DOOOOOM* |
|
Nakur wannabee ik denk dat je nog niet zoveel groepen van het genre kent er zijn er zeker zo goed en nog beter |
|
quote: daar heb je het dus goed mis..die kent hij wel. Ook ik ben erg bekend in het genre, maar vind Dragonforce toch een van de betere. Ik ben niet zo dol op die mega hoge zang, en dat heeft deze band gelukkig niet. |
|
quote: Idd ken toch wel redelijk vel powermetal bands (al is det meer richting speedmetal )... en het heeft gewoon een verslavende werking... Ik ben WEL dol op een megahoge zang en irriteer me af en toe aan de piep -davey havok- stem van Theart, ik had liever een zanger zoals de zanger van Dragonland of Nilkas van Dream Evil... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |