|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat klopt. Maar dat is al oud nieuws . Ik ben overigens wek beniuwd naar het werk van Jerry Cantrell aangezien dat op het A.I.C. materiaal zou lijken. |
|
Heb laatst er een nummer van op tv gezien, mwa, vond het wel aardig .. AiC heerscht beter .. |
|
De cd van Jerry Cantrell is vrij saai vind ik zelf. Ben een grote AIC-fan (op de moment staat zelfs de Unplugged-cd op).. De muziek van JC zit inderdaad in dezelfde sfeer maar is iets minder geïnspireerd, wat teveel vat zelfde. Niet slecht ofzo, maar ik kan hem niet helemaal uitluisteren.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ah die gasten schrijven zulke heerlijke teksten .. "Don't Follow" Hey, I ain't never coming home Hey, I'll just wander my own road Hey, I can't meet you here tomorrow Say goodbye don't follow Misery so hollow Hey you, you're livin' life full throttle Hey you, pass me down that bottle, yeah Hey you, you can't shake me round now I get so lost and don't know how And it hurts to care, I'm going down Forgot my woman, lost my friends Thinks I'd done and where I've been Sleep in sweat the mirrors cold See my face it's growin' old Scared to death no reason why Do whatever to get me by Think about the things I said Read the page it's cold and dead Take me home |
|
A.I.C heeft best wel heavy nummers, vooral het debuut staat vol met zware en slepende riffs (en natuurlijk het supernummer "Them bones"). Jammer dat het junkies zijn/(waren??) en daarmee dus veel tijd verspillen met andere dingen dan supermuziek maken. |
|
Ja , maar was niet alleen Layne Staley een junk? |
|
Ik denk dat de rest er ook wel wat van kon.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik denk dat hij idd wel de meest extreme was en dat de anderen zich iets beter kunnen controleren. Maar waren zowat al die lui in die Grunge scene niet aan de drugs? Ook Chris Cornel gebruikt toch?? Doodzonde, zulke getalenteerde muzikanten. |
|
Chris is aan de drank, niet aan de drugs .. Dat vind ik idd het grote nadeel vand e Grunge, dat drugs gebruik, wat ook flink geadverteert werd. Zo jammer, er werd zulke goede muziek gemaakt ten tijde van Dirt en Badmotorfinger [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-01-2003 10:32] |
|
quote: Voor in rehab te zitten zag hij er toch verdraaid gezond uit.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Maar het is toch echt zo. Nog steeds dom trouwens dat ie z'n haar afgeknipt heeft. |
|
Yep, weet ik wel.. Ik dacht dat hij net iets mee wallen en rimpels zou hebben.. De wat meer afgeleefde look.. Oftewel was ie geschminkt En met dat korte haar kan ik wel leven hoor.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: o, nou ja even erg zou ik zeggen. off-topic: soundgarden mag best weer bij elkaar komen en dan vooral weer in de oude stijl gaan spelen. Die audioslave is echt superkut. |
|
quote:In de Louder than Love/Badmotorfinger stijl ja .. darana wast bout .. Chris Cornell heerscht, hij trekt die band nog enigszins omhoog |
|
Van heel die grungescene gesproken.. 'k Vraag me af wat voor muziek Nirvana uiteindelijk zou zijn gaan maken, moest mister Cobain nog leven.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Hmm ik wil Nirvana eigenlijk niet vergelijken met bands als Soundgarden en Alice in Chains. Nirvana heeft me nooit echt kunnen boeien .. die andere wel .. |
|
Nirvana waren toch de bezielers van het grungegenre.. AIC, Soundgarden, alles is daar toch uit voortgevloeid... Ik vind de laatstgenoemden persoonlijk ook pakken beter, maar ik vraag me gewoon af wat er van Nirvana geworden zou zijn.. Electrogrunge ofzo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
AAHHH NEE NEE NEEE Soundgarden bestond al zo gruwelijk lang voordat Kurt Cobain begon met kwelen ... De muziek is ook behoorlijk anders, Nirvana is simpele muziek, nummers van Soundgarden steken echt goed in elkaar en de gitaarpartijen zijn stukken moeilijker. De Grunge werd gewoon door Nirvana bekend voor het grote publiek, het bestond al jaren .. Als Nirvana er niet was geweest had Soundgarden misschien nog bestaan en goeie muziek gemaakt. |
|
quote: We leren weer wat bij seh.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Meeer texten!!! |
|
Tekst van Would.. Know me broken by my master Teach thee on child of love hereafter Into the flood again Same old trip it was back then So I made a big mistake Try to see it once my way Drifting body its sole desertion Flying not yet quite the notion Into the flood again Same old trip it was back then So I made a big mistake Try to see it once my way Am I wrong? Have I run too far to get home Have I gone? And left you here alone If I would, could you? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:ga googlen kreng .. ze staan er allemaal |
|
één van mijn favo bands!!!! |
|
quote: Hey Aap! Ik bedoelde je favo texten etc, want ze zijn allemaal mooi! Sletje... |
|
quote: Pff, zeg dat dan, we snappen dat zeehondentaaltje niet hiero |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |